Jawel hoor, bij Korean air 007 ging het ook zo. Politieke belangen wegen vaak zwaarder dan de waarheid, men wil de eigen waarheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja alleen werd er daar geen hinder bij het bergen ondervonden
BNWquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke, maar ik las op meerdere sites dat ze expres zijn neergeschoten om de steun van Europa te krijgen om Putin te stoppen. los van de bron, klinkt t op zich wel als iets dat zou kunnen.
Inderdaad, je schreef gruwelijkste. Ook daar komt deze niet bij in de buurt.quote:
Ik downplay niks. Ik geef alleen maar aan dat je ongelijk hebt.quote:zit jij dieze vreselijke ramp nu een beetje te downplayen?
"och, een burgervliegtuig met 298 mensen aan boord dat uit de lucht geknald wordt en de lijken die in foute handen vallen, dat gebeurt dagelijks en och, zo'n ramp is het ook weer niet"
Die worden gewoon toegelaten, moeten ze er wel eerst komen he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet per se alleen Nederlandse hulpverleners.. er zijn vaak genoeg grote rampen geweest en uiteindelijk kwam het hele hulpverleningscircus, inclusief bergen van slachtoffers op gang, hoe zwaar de omstandigheden ook waren. Je kan heel rationeel blijven en zeggen: andere cultuur dit, andere cultuur dat, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat die achterlijke debielen daar niet kunnen redeneren vanuit hun menselijkheid en hulpverleners en onderzoekers toelaten.
Je gelooft toch niet dat ze bewust een commercieel vliegtuig uit de lucht schieten. Ze dachten waarschijnlijk dat ze een militair vliegtuig van Oekraïne raakten. Een ongeluk dus, net als bij soortgelijke gevallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hierna is 1 ding duidelijk voor terroristen. Knal Europese vliegtuigen maar uit de lucht, want Europa doet toch niks terug.
En daar winnen ze wat precies mee?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hierna is 1 ding duidelijk voor terroristen. Knal Europese vliegtuigen maar uit de lucht, want Europa doet toch niks terug.
Eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:09 schreef Jordony het volgende:
Ik snap niet dat de internationale gemeenschap nauwelijks actie onderneemt tegen de separatisten vanwege het feit dat ze het onderzoek verhinderen en bewijsmateriaal zouden vernietigen. Kom op zeg, handen uit de mouwen en platwalsen dat schorem.
Of Oekraïne dacht dat het een Russisch militair vliegtuig was......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat ze bewust een commercieel vliegtuig uit de lucht schieten. Ze dachten waarschijnlijk dat ze een militair vliegtuig van Oekraïne raakten. Een ongeluk dus, net als bij soortgelijke gevallen.
Zo hee, het staat in de westerse media, dan moet het wel een leugen zijn!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo hee, het staat in de westerse media, dan moet het wel waar zijn!!!!
Wie zegt dat daar op dit moment niet aan gewerkt word..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:09 schreef Jordony het volgende:
Ik snap niet dat de internationale gemeenschap nauwelijks actie onderneemt tegen de separatisten vanwege het feit dat ze het onderzoek verhinderen en bewijsmateriaal zouden vernietigen. Kom op zeg, handen uit de mouwen en platwalsen dat schorem.
wat wil je dan.. een compleet leger erheen sturen en alla Vietnam landen met helicopters.? dan heb je de poppetjes helemaal aan het dansen..quote:
Opzet geloof ik ook niet in.. wel dat het een stel cowboys zijn die niet weten waar ze mee bezig zijn. Als je niet zeker bent waar je op mikt, hoe kan je dan in godsnaam zo dom zijn om een trekker over te halen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat ze bewust een commercieel vliegtuig uit de lucht schieten. Ze dachten waarschijnlijk dat ze een militair vliegtuig van Oekraïne raakten. Een ongeluk dus, net als bij soortgelijke gevallen.
Ik denk dat het Israël was zodat er minder focus op hun acties in Gaza liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Of Oekraïne dacht dat het een Russisch militair vliegtuig was......
Nee, gewoon nog alle opties open houden in plaats van als een stel makke lammeren berichten volgen terwijl er nog niks bekend is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Zo hee, het staat in de westerse media, dan moet het wel een leugen zijn!!!!
Die seperatisten zijn bepaald geen Einsteins in spe, waarom zouden ze niet willen en wetens een verkeersvliegtuig uit de lucht hebben gehaald ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet met heli's. Die worden uit de lucht geknald.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Parzival het volgende:
[..]
wat wil je dan.. een compleet leger erheen sturen en alla Vietnam landen met helicopters.? dan heb je de poppetjes helemaal aan het dansen..
dit is gewoon een "kijk ons nou eens stoer doen" van de separatisten..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:13 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Israël was zodat er minder focus op hun acties in Gaza liggen.
in het middenoosten en de rest van de wereld is de berichtgeving van MH en Gaza ongeveer 1:1.. alleen in NL gaat het nieuws 20 minuten over MH..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:13 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Israël was zodat er minder focus op hun acties in Gaza liggen.
De rebellen hebben geen vliegtuigen en Rusland is officieel geen partij in het conflict. Oekraïne had er dus geen enkel belang bij om een vliegtuig uit de lucht te knallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Of Oekraïne dacht dat het een Russisch militair vliegtuig was......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |