abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142549755
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:29 schreef OuwePers het volgende:

[..]

Dat zou niet kloppen met de richting en de inslag die het heeft op de vleugel,

http://i.imgur.com/CIp8hIk.jpg

Of een en ander moet van de romp afgekomen zijn en de vleugel hebben geraakt toen het toestel uiteen scheurde, maar dan krijg je toch deze verwondingen niet?

Oftwel:

[..]

Inderdaad, het bewijs daarvoor ligt ook op diverse plaatsen verspreid zoals op deze plaatjes te zien is.

Dit deel is afkomstig van de rechterzijde maar laat zien dat wat er gebeurd is begon aan de voorzijde van de romp.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142549961
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ziet er wel naar uit maar misschien komt het door de impact met de grond zoals je op de beelden ziet was er best wel een explosie bij de impact in de grond, de brandstof die ontbrande.

En ik weet niet die dop, kan di niet aan de onderkant zitten?

Heb niet zo heel erg veel verstand van fliegtuigen tenzij het gaat om hele oude.
Het is jammer dat we niet kunnen zien waar dit stuk vleugel ligt, in ieder geval niet op de plaats waar het gedeelte met de tanks en motoren terecht is gekomen, misschien is dit deel van de vleugel door de klap afgebroken?
Duidelijk zijn wat mij betreft de sporen die een impact laten zien van iets wat van voorzijde over de vleugel heen gaat.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:05:34 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142550028
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het is jammer dat we niet kunnen zien waar dit stuk vleugel ligt, in ieder geval niet op de plaats waar het gedeelte met de tanks en motoren terecht is gekomen, misschien is dit deel van de vleugel door de klap afgebroken?
Duidelijk zijn wat mij betreft de sporen die een impact laten zien van iets wat van voorzijde over de vleugel heen gaat.
True, maar goed ik durf ook niet te zeggen of de val zoiets zou kunnen veroorzaken, een stuk ander materiaal dat door de grond explosie er tegen aan geslingerd is.
En ja de lokatie je kan niet zo goed uit de Foto's halen hoe erg verspreid het vliegtuig ligt.

Het ligt wel vlak langs een weggetje waar ook zowel links als rechts stukken van het vliegtuig liggen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 juli 2014 @ 13:15:40 #184
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_142550599
Voor de OP?

pi_142550647
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:24 schreef bedachtzaam het volgende:
Voor de OP?

[ afbeelding ]
Wat is dit? Een plaatje voor mieren?
pi_142550727
Zojuist gehoord op cnn de Fransen verkopen wapen systemen aan de russen.
Waardoor de fransen dus deels verantwoordelijk zijn, ze helpen de russen terwijl iedereen maar met sancties loopt te strooien

[ Bericht 47% gewijzigd door gijsman op 21-07-2014 13:34:39 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 13:42:22 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142551267
quote:
Zwaar gestoord figuur is dat, en helaas heeft ze weer macht ook. :r
Een levende duivel simpelweg. (nee ik ben niet religieus)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_142554837
Het blijft een zweverige website,
maar toch:

http://www.ninefornews.nl(...)voor-aids-aan-boord/
  maandag 21 juli 2014 @ 15:15:18 #190
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142554956
Het lijkt erop dat de Russen hard gaan staan op het ''Oekraïne heeft het gedaan'' verhaal, dat doen ze niet op rafelig bewijs:

http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
pi_142555405
quote:
Russen willen uitleg Kiev over gevechtsvliegtuig bij MH17

Het Russische ministerie van Defensie eist uitleg van Kiev over een Oekraïens gevechtsvliegtuig dat in de buurt van vlucht MH17 vloog voordat het neerstortte.

Dat meldt persbureau Reuters. Het gevechtsvliegtuig zou de Boeing 777 van Malaysia Airlines tot drie kilometer hebben genaderd.
Het ministerie stelt ook dat het geen raketlanceringen heeft waargenomen in de buurt van de vliegroute van MH17, en vraagt Amerika om satellietbeelden van de lancering te delen als het land deze in het bezit heeft.
Rusland zou bovendien geen radargeleide luchtdoelraketsystemen hebben geleverd aan de separatisten, "of welke wapens dan ook".
http://www.nu.nl/buitenla(...)egtuig-bij-mh17.html
  maandag 21 juli 2014 @ 15:27:18 #192
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142555460
*Hosselcopter*
  maandag 21 juli 2014 @ 15:38:06 #193
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142555892
quote:
Je moet niet vreemd opkijken als media opeens jouw bewerkte afbeeldingen gebruiken :P
pi_142556671
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef doge het volgende:

Hier kan je jezelf afvragen hoe het mogelijk is om een schamp te krijgen aan de bovenkant van de vleugel als het projectiel daadwerkelijk afkomstig was van een BUK systeem welke op de grond stond.

Dat is zelfs zeer waarschijnlijk want de raket wordt met grote snelheid gelanceerd, vliegt razendsnel omhoog en begint dan te draaien en het toestel te naderen. Over het algemeen zal die dus van boven naderen. Van achteren of van voren zal afhangen van de positie van de lanceerinrichting tov vliegtuig.
http://www.enemyforces.net/missiles/buk.htm
  maandag 21 juli 2014 @ 16:07:51 #195
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142557258
Was deze foto al gepost?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:15:31 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142557618
quote:
Hmm, ben benieuwd. Voor zover ik even snel kan vinden ondersteund de Su-25 alleen maar heat seeking air-to-air missiles. Beetje raar dat zo'n raket de staart er af zou blazen. Die dingen gaan op de motoren af.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142559046
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef OuwePers het volgende:
There is considerable circumstantial evidence in support of this second explanation. There is the youtube video which purports to be a conversation between a Russian general and separatists who are discussing having mistakenly brought down a civilian airliner. According to reports, expert examination of the code in the video reveal that it was made the day before the airliner was hit.
Dit filmpje was eerder al door user H4ppy ondertiteld... Je moet wel naar 0:25 doorspoelen.
pi_142560495
Oke dus even een uitleg waarom de vleugel op de foto definitief de linker vleugel is.

Op de eerste afbeelding hieronder zie je met 2 fijne strepen de randen van een aluminium plaat op de vleugel afgebeeld staan. De 2de afbeelding is de ingezoomde versie, op welke je met het blote oog op dezelfde plek de randen kan zien als je goed kijkt.

Op afbeelding 3 en 4 zie je dezelfde fijne lijnen als op de foto over het bovenste oppervlak van de vleugel lopen. Het stuk wat ook op de foto te zien is, is met groen gemarkeerd.

Deze lijnen zal je alleen maar op de bovenkant van de vleugel vinden.

Verder heb ik nog 1 deel met rood aangeduid op de volgende foto. Dat is de plek op welke de flaps van de vleugel normaalgesproken moeten zitten. Dat zijn bewegende onderdelen van de vleugel waarmee de piloot het vliegteug kan maneuvreren, of afremmen bij het landen. Aangezien dat bewegende delen zijn, is het geen verassing dat ze zijn afgebroken.

Vergelijk het nu maar met deze foto, ook de linkervleugel van een boeing 777:
pi_142560751
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
Was deze foto al gepost?
[ afbeelding ]
Waar heb je die gevonden want dat lijkt mij een erg belangrijke foto.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:32:02 #200
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142561364
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waar heb je die gevonden want dat lijkt mij een erg belangrijke foto.
Kwam 'm oa tegen op militaryphotos.net. Ook elders, maar ben even vergeten waar.

Edit - hier:
Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:35:59 #MH17 fuselage from port side cockpit section showing heavy shrapnel damage consistent with SA-11 hit, credit @FT http://t.co/F4TWSXWvTZ reageer retweet
Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 16:33:05 High density shrapnel perforation on an internal structural component from #MH17 here - possibly part of a spar: http://t.co/1LtN8Q3DUe reageer retweet
Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 16:58:48 @vpkivimaki @MikaPeltokorpi @Brown_Moses looks like. Shrapnel damage on leading edge and slanted near tip fits with low port-side explosion reageer retweet

[ Bericht 4% gewijzigd door Nibb-it op 21-07-2014 17:52:30 ]
pi_142562336
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
Was deze foto al gepost?
[ afbeelding ]
Dit spreekt veel dingen dan weer tegen aangezien dit laat zien dat de boeing frontaal is geraakt. Erg interessant.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:07:38 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142562799
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef doge het volgende:
Oke dus even een uitleg waarom de vleugel op de foto definitief de linker vleugel is.

Op de eerste afbeelding hieronder zie je met 2 fijne strepen de randen van een aluminium plaat op de vleugel afgebeeld staan. De 2de afbeelding is de ingezoomde versie, op welke je met het blote oog op dezelfde plek de randen kan zien als je goed kijkt.

[ afbeelding ]

Op afbeelding 3 en 4 zie je dezelfde fijne lijnen als op de foto over het bovenste oppervlak van de vleugel lopen. Het stuk wat ook op de foto te zien is, is met groen gemarkeerd.

Deze lijnen zal je alleen maar op de bovenkant van de vleugel vinden.

Verder heb ik nog 1 deel met rood aangeduid op de volgende foto. Dat is de plek op welke de flaps van de vleugel normaalgesproken moeten zitten. Dat zijn bewegende onderdelen van de vleugel waarmee de piloot het vliegteug kan maneuvreren, of afremmen bij het landen. Aangezien dat bewegende delen zijn, is het geen verassing dat ze zijn afgebroken.
[ afbeelding ]

Vergelijk het nu maar met deze foto, ook de linkervleugel van een boeing 777:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog eens goed naar gekeken, en ik denk dat je gelijk hebt ja. Dat grijze vlak is het deel van de vleugel waar schoonmakers etc mogen lopen, dus het moet wel de linker vleugel zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142562871
Als ik de foto's bekijk is een raket vlak naast het vliegtuig ontploft en heeft de romp volledig losgeslagen van vleugels en landingsgestel, waarbij de romp in vele kleine stukken is uiteengevallen. Een deel van de romp heeft de krassen op de vleugels waarschijnlijk veroorzaakt.

De foto's van het verbrande deel zijn restanten van vleugels, en landingsgestel, de delen van de romp liggen overal verspreid.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:12:34 #204
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142562974
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef doge het volgende:

[..]

Dit spreekt veel dingen dan weer tegen aangezien dit laat zien dat de boeing frontaal is geraakt. Erg interessant.
Volgens die expert werd het toestel linksonder tussen de neus en de vleugel geraakt door een explosie van een raket met nabijheidsbuis.
Daarmee kan je die beschadigingen op de vleugel die jij aangaf als secundaire schade verklaren.
pi_142563805
http://blog.storyful.com/(...)kraine/#.U80_UoB_uQ5

Tsja, al dat getwitter van de seperatisten lijkt toch ook wel enig 'bewijs' te zijn of althans niet bepaald verstandig om te gaan met gevoelige info.
pi_142564234
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef doge het volgende:
Oke ik heb wat illustraties gemaakt om het een en ander uit te leggen van wat mij opviel. Ik zit zelf elk jaar rond de 10-12 keer in het vliegtuig, dus ik weet ook het een en ander over hoe een vliegtuig er in detail uitziet. Overigens beweer ik absoluut niet dat wat ik hieronder uitleg, definitief iets verklaart. Het is gewoon iets wat mij op is gevallen.
Toch een vraag over deze duidelijk en goeie post; waarom is de schade die jij ziet als schade van een projectiel, geen schade van iets wat onderweg, of na de eventuele explosie is ontstaan? Je kan toch niet aan die krasjes en deuken zien of dat echt van een air-to-air missile is geweest of iets anders? In mijn gedachtengang kan het bijvoorbeeld ook veroorzaakt zijn door een ander onderdeel (van het vliegtuig) wat die vleugel op die plek geschampt heeft.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:03:08 #207
54473 DeFlip
eet je op
pi_142564909
Vriend, er komt weetkveel hoeveel ton metaal naar beneden donderen, het is niet raar als er paar krasje en deuken op komen. Vier paginas lang erover discussieeren pff. Ik hoop serieus dat je op zijn minst een beetje verstand van zulke zaken hebt, (verzekering inspecteur/militaire wapen expert/professioneel air crash investigator ofzo) want anders heb je veel tijd van veel mensen verspild.
pi_142565055
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef DeFlip het volgende:
Vriend, er komt weetkveel hoeveel ton metaal naar beneden donderen, het is niet raar als er paar krasje en deuken op komen. Vier paginas lang erover discussieeren pff. Ik hoop serieus dat je op zijn minst een beetje verstand van zulke zaken hebt, (verzekering inspecteur/militaire wapen expert/professioneel air crash investigator ofzo) want anders heb je veel tijd van veel mensen verspild.
Vriend, 'k heb nergens verstand van. Lul maar wat uit mn nek.

Begrijp ook dat mijn posts het kwaliteitsniveau van dit topic zeker omlaag hebben gehaald.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:10:19 #209
54473 DeFlip
eet je op
pi_142565258
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef doge het volgende:

[..]

Vriend, 'k heb nergens verstand van. Lul maar wat uit mn nek.

Begrijp ook dat mijn posts het kwaliteitsniveau van dit topic zeker omlaag hebben gehaald.
Geeft niks. 10 vluchten per jaar staat wel mooi op je cv tho. Nasa zoekt nog mensen volgens mij.
pi_142565296
Oh kijk, dit is ook weer opvallend:

quote:
17 juli 1996
De Amerikaanse veiligheidsdiensten bevestigen dat vlucht MH17 is neergeschoten met een luchtdoelraket. De crash doet denken aan TWA-vlucht 800 van New York naar Parijs, gisteren precies 18 jaar geleden. Op 17 juli 1996 ontplofte een Boeing 747 in volle vlucht en stortte in zee. Van de 230 personen aan boord overleefde niemand de crash.
De oorzaak van de explosie is volgens het officiële rapport het ontsteken van brandstofdampen in de centrale brandstoftank, maar deze verklaring wordt niet alom geaccepteerd. Volgens sommigen werd het vliegtuig geraakt door een raket van de Amerikaanse marine of terroristen.

17 juli 1997
C.J. Chivers van The New York Times merkt op dat vlucht MH17 van Malaysia Airlines, een Boeing 777, op 17 juli 1997, precies 17 jaar geleden, zijn eerste officiële vlucht maakte. Het bericht dat Chivers op Twitter plaatste heeft inmiddels de aandacht getrokken van complottheoretici en numerologen.
quote:
Rust er een vloek op de vliegmaatschappij of is er meer aan de hand? Op 8 maart jongstleden verdween vlucht MH370 van Malaysia Airlines van de radar. Het is nog altijd niet bekend wat er met het toestel is gebeurd. Ook het mysterie rond Malaysia Airline System vlucht MH653, die op 4 december 1977 neerstortte, is nog altijd niet opgelost.
artikel: http://www.ninefornews.nl(...)tuig-poetin-doelwit/

en de comments zijn ook interessant

[ Bericht 5% gewijzigd door new_moon op 21-07-2014 19:19:00 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')