abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142562336
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Nibb-it het volgende:
Was deze foto al gepost?
[ afbeelding ]
Dit spreekt veel dingen dan weer tegen aangezien dit laat zien dat de boeing frontaal is geraakt. Erg interessant.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:07:38 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142562799
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef doge het volgende:
Oke dus even een uitleg waarom de vleugel op de foto definitief de linker vleugel is.

Op de eerste afbeelding hieronder zie je met 2 fijne strepen de randen van een aluminium plaat op de vleugel afgebeeld staan. De 2de afbeelding is de ingezoomde versie, op welke je met het blote oog op dezelfde plek de randen kan zien als je goed kijkt.

[ afbeelding ]

Op afbeelding 3 en 4 zie je dezelfde fijne lijnen als op de foto over het bovenste oppervlak van de vleugel lopen. Het stuk wat ook op de foto te zien is, is met groen gemarkeerd.

Deze lijnen zal je alleen maar op de bovenkant van de vleugel vinden.

Verder heb ik nog 1 deel met rood aangeduid op de volgende foto. Dat is de plek op welke de flaps van de vleugel normaalgesproken moeten zitten. Dat zijn bewegende onderdelen van de vleugel waarmee de piloot het vliegteug kan maneuvreren, of afremmen bij het landen. Aangezien dat bewegende delen zijn, is het geen verassing dat ze zijn afgebroken.
[ afbeelding ]

Vergelijk het nu maar met deze foto, ook de linkervleugel van een boeing 777:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog eens goed naar gekeken, en ik denk dat je gelijk hebt ja. Dat grijze vlak is het deel van de vleugel waar schoonmakers etc mogen lopen, dus het moet wel de linker vleugel zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142562871
Als ik de foto's bekijk is een raket vlak naast het vliegtuig ontploft en heeft de romp volledig losgeslagen van vleugels en landingsgestel, waarbij de romp in vele kleine stukken is uiteengevallen. Een deel van de romp heeft de krassen op de vleugels waarschijnlijk veroorzaakt.

De foto's van het verbrande deel zijn restanten van vleugels, en landingsgestel, de delen van de romp liggen overal verspreid.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:12:34 #204
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142562974
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef doge het volgende:

[..]

Dit spreekt veel dingen dan weer tegen aangezien dit laat zien dat de boeing frontaal is geraakt. Erg interessant.
Volgens die expert werd het toestel linksonder tussen de neus en de vleugel geraakt door een explosie van een raket met nabijheidsbuis.
Daarmee kan je die beschadigingen op de vleugel die jij aangaf als secundaire schade verklaren.
pi_142563805
http://blog.storyful.com/(...)kraine/#.U80_UoB_uQ5

Tsja, al dat getwitter van de seperatisten lijkt toch ook wel enig 'bewijs' te zijn of althans niet bepaald verstandig om te gaan met gevoelige info.
pi_142564234
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef doge het volgende:
Oke ik heb wat illustraties gemaakt om het een en ander uit te leggen van wat mij opviel. Ik zit zelf elk jaar rond de 10-12 keer in het vliegtuig, dus ik weet ook het een en ander over hoe een vliegtuig er in detail uitziet. Overigens beweer ik absoluut niet dat wat ik hieronder uitleg, definitief iets verklaart. Het is gewoon iets wat mij op is gevallen.
Toch een vraag over deze duidelijk en goeie post; waarom is de schade die jij ziet als schade van een projectiel, geen schade van iets wat onderweg, of na de eventuele explosie is ontstaan? Je kan toch niet aan die krasjes en deuken zien of dat echt van een air-to-air missile is geweest of iets anders? In mijn gedachtengang kan het bijvoorbeeld ook veroorzaakt zijn door een ander onderdeel (van het vliegtuig) wat die vleugel op die plek geschampt heeft.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:03:08 #207
54473 DeFlip
eet je op
pi_142564909
Vriend, er komt weetkveel hoeveel ton metaal naar beneden donderen, het is niet raar als er paar krasje en deuken op komen. Vier paginas lang erover discussieeren pff. Ik hoop serieus dat je op zijn minst een beetje verstand van zulke zaken hebt, (verzekering inspecteur/militaire wapen expert/professioneel air crash investigator ofzo) want anders heb je veel tijd van veel mensen verspild.
pi_142565055
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef DeFlip het volgende:
Vriend, er komt weetkveel hoeveel ton metaal naar beneden donderen, het is niet raar als er paar krasje en deuken op komen. Vier paginas lang erover discussieeren pff. Ik hoop serieus dat je op zijn minst een beetje verstand van zulke zaken hebt, (verzekering inspecteur/militaire wapen expert/professioneel air crash investigator ofzo) want anders heb je veel tijd van veel mensen verspild.
Vriend, 'k heb nergens verstand van. Lul maar wat uit mn nek.

Begrijp ook dat mijn posts het kwaliteitsniveau van dit topic zeker omlaag hebben gehaald.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:10:19 #209
54473 DeFlip
eet je op
pi_142565258
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef doge het volgende:

[..]

Begrijp ook dat mijn posts het kwaliteitsniveau van dit topic zeker omlaag hebben gehaald.
Geeft niks. 10 vluchten per jaar staat wel mooi op je cv tho. Nasa zoekt nog mensen volgens mij.
pi_142565296
Oh kijk, dit is ook weer opvallend:

quote:
17 juli 1996
De Amerikaanse veiligheidsdiensten bevestigen dat vlucht MH17 is neergeschoten met een luchtdoelraket. De crash doet denken aan TWA-vlucht 800 van New York naar Parijs, gisteren precies 18 jaar geleden. Op 17 juli 1996 ontplofte een Boeing 747 in volle vlucht en stortte in zee. Van de 230 personen aan boord overleefde niemand de crash.
De oorzaak van de explosie is volgens het officiële rapport het ontsteken van brandstofdampen in de centrale brandstoftank, maar deze verklaring wordt niet alom geaccepteerd. Volgens sommigen werd het vliegtuig geraakt door een raket van de Amerikaanse marine of terroristen.

17 juli 1997
C.J. Chivers van The New York Times merkt op dat vlucht MH17 van Malaysia Airlines, een Boeing 777, op 17 juli 1997, precies 17 jaar geleden, zijn eerste officiële vlucht maakte. Het bericht dat Chivers op Twitter plaatste heeft inmiddels de aandacht getrokken van complottheoretici en numerologen.
quote:
Rust er een vloek op de vliegmaatschappij of is er meer aan de hand? Op 8 maart jongstleden verdween vlucht MH370 van Malaysia Airlines van de radar. Het is nog altijd niet bekend wat er met het toestel is gebeurd. Ook het mysterie rond Malaysia Airline System vlucht MH653, die op 4 december 1977 neerstortte, is nog altijd niet opgelost.
artikel: http://www.ninefornews.nl(...)tuig-poetin-doelwit/

en de comments zijn ook interessant

[ Bericht 5% gewijzigd door new_moon op 21-07-2014 19:19:00 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_142565742
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef DeFlip het volgende:

[..]

Geeft niks. 10 vluchten per jaar staat wel mooi op je cv tho. Nasa zoekt nog mensen volgens mij.
Ja misschien merkt NASA mijn post toevallig nog op als ze naar de posts van waarzeggers en andere mensen in dit topic die de gebeurtenissen met getallen optellen kunnen verklaren aan het kijken zijn.

Jij trouwens ook bedankt voor je zinvolle bijdrage aan dit topic.
pi_142567764
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toch een vraag over deze duidelijk en goeie post; waarom is de schade die jij ziet als schade van een projectiel, geen schade van iets wat onderweg, of na de eventuele explosie is ontstaan? Je kan toch niet aan die krasjes en deuken zien of dat echt van een air-to-air missile is geweest of iets anders? In mijn gedachtengang kan het bijvoorbeeld ook veroorzaakt zijn door een ander onderdeel (van het vliegtuig) wat die vleugel op die plek geschampt heeft.
Het is bekend dat zo'n missile nog explodeert voordat het het vliegtuig raakt, en vervolgens projectielen afschiet. Gezien het feit dat een vleugel niet vlak is maar bol en onder een bepaalde hoek loopt, zou het mogelijk zijn dat in het geval de missile van achteren af werd geschoten, sommige projectielen de vleugel meteen zouden doorboren, en sommigen de vleugel slechts zouden schampen. Afhankelijk van welke plek van de vleugel het projectiel zou raken. De 2 sporen die ik dacht over de vleugel te zien lopen waren in onderbouwing op de theorie dat de missile van achteren kwam, mogelijk van een straaljager. Nu is echter een foto opgedoken waaruit blijkt dat de raket min of meer van voren kwam, en het dus waarschijnlijk inderdaad secundaire schade is geweest.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:01:02 #213
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_142568131
Russia Says Has Photos Of Ukraine Deploying BUK Missiles In East, Radar Proof Of Warplanes In MH17 Vicinity

RUSSIA HAS IMAGES OF UKRAINE DEPLOYING BUK ROCKETS IN EAST: IFX
RUSSIA: UKRAINE MOVED BUK NEAR REBELS IN DONETSK JULY 17: IFX
RUSSIA DETECTED UKRAINIAN FIGHTER JET PICK UP SPEED TOWARD MH17

http://www.zerohedge.com/(...)-proof-warplanes-mh1
pi_142568350
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef doge het volgende:

[..]

Het is bekend dat zo'n missile nog explodeert voordat het het vliegtuig raakt, en vervolgens projectielen afschiet. Gezien het feit dat een vleugel niet vlak is maar bol en onder een bepaalde hoek loopt, zou het mogelijk zijn dat in het geval de missile van achteren af werd geschoten, sommige projectielen de vleugel meteen zouden doorboren, en sommigen de vleugel slechts zouden schampen. Afhankelijk van welke plek van de vleugel het projectiel zou raken. De 2 sporen die ik dacht over de vleugel te zien lopen waren in onderbouwing op de theorie dat de missile van achteren kwam, mogelijk van een straaljager. Nu is echter een foto opgedoken waaruit blijkt dat de raket min of meer van voren kwam, en het dus waarschijnlijk inderdaad secundaire schade is geweest.
Ah oke, ik begrijp je redenatie :).
  maandag 21 juli 2014 @ 20:14:06 #215
54473 DeFlip
eet je op
pi_142568785
Nee maar kijk ik zat vier paginas lang te zoeken naar een bewijs dat het geen secundaire schade kon zijn maar er was niks. Terwijl het hoogstwaarschijnlijk gewoon wel was. Zo een onderzoek door de echte team is ongelovelijk moeilijk en ik denk dat we ook het beste aan hun moeten overlaten. Ik ben niet vies van een beetje speurwerk maar dit was op het onbenullig af bijna.

Maar om een beetje terug te komen op het thema numerologie en aangezien we toch in BNW zijn..

Vlucht MH17, een Boeing 777, is neergestort op 17-07. (Iemand zei ook neergestort om 17.00 lokale tijd maar dat moet ik nog checken volgens mij klopt t niet) Ik vond de getallen tot toen alleen een beetje grappig totdat ik ook net las dat deze vliegtuig ook nog eens PRECIES 17 jaar geleden voor het eerst vloog. Nou ben ik niet goed met cumulatieve kansberekening maar de middelbare school voorbeeld van dit zou vergelijkbaar zijn met uit ong 5 tonnen elke keer hetzelfde nummer pakken. Waarbij er in een paar van die tonnen heeeeel veel nummers kunnen zitten. De kans hierop is zeer klein. Nou kan dit puur domme toeval zijn maar...

En nogmaals omdat we in BNW zitten, mensen die genoeg over de zaken in deze subforum lezen weten hoe belangrijk numerologie is voor o.a. de Vrijmetselaars, de Bohemian grove gangers, de occulte, duivel aanbidders en vooral leiders van de wereld. Zij houden van dit soort grapjes. Dit soort hele toevallige nummer combinaties komt teveel voor bij grote gebeurtenissen. En dan niet alleen rampen maar ook aftreden van koningen en koninginen/leiders bv of bepaalde feestdagen. En dan heb ik het niet over dit plus dat is 17. Maar gewoon bam in your face duidelijke patronen. Als ik zin heb zal ik er eens paar opzoeken.

Toeval bestaat niet zei iemand ooit en dat lijkt in bepaalde gevallen steeds meer de waarheid. Mensen die sommige dingen niet serieus nemen moeten nodig een beetje leeswerk inhalen hierover. Deze ramp komt voor teveel mensen goed uit.
pi_142568980
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef DeFlip het volgende:
Nou ben ik niet goed met cumulatieve kansberekening maar de middelbare school voorbeeld van dit zou vergelijkbaar zijn met uit ong 5 tonnen elke keer hetzelfde nummer pakken. Waarbij er in een paar van die tonnen heeeeel veel nummers kunnen zitten. De kans hierop is zeer klein. Nou kan dit puur domme toeval zijn maar...
Dit klopt dan ook niet. Je bepaald niet vooraf voor welke zaken je de cijfers je wilt zien om er dan achter te komen dat je steeds 7 (of 17) terugziet. De kans daarop is inderdaad erg klein.
Wat hier gebeurd is allerlei zaken opzoeken die ook een 7 (of 17) hebben. Omdat je niet vooraf bepaald wat je wilt zien is de kans hierop gewoon wel degelijk groot.
Dit is precies hetzelfde als al die verhalen dat het zooooooo toevallig is dat je net je collega in een bepaalde stad tegenkomt. Dat lijkt maar zo. In werkelijkheid heb je niet bepaald wat de kans is dat je net die collega in die stad tegenkomt (die is inderdaad zeer klein), maar een willekeurige bekende op een willekeurige locatie op een willekeurig moment.
Die kans is simpelweg heel groot.

Hier gaan mensen op grote schaal de fout mee in, (vooral hier in BNW ;)) en gaan er allerlei zaken achter zoeken. Simpelweg fout begrip van statistiek en niet in kunnen schatten wat de werkelijke kansen zijn.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:20:34 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142569090
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef doge het volgende:

[..]

Heb je de link niet gezien met de manier waarop die raketten hun doel zoeken? Ze vliegen eerst omhoog, ruim boven hun doelwit, en duiken er dan van boven op.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2014 @ 20:21:30 #218
54473 DeFlip
eet je op
pi_142569132
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef nikao het volgende:

[..]

Dit klopt dan ook niet. Je bepaald niet vooraf voor welke zaken je de cijfers je wilt zien om er dan achter te komen dat je steeds 7 (of 17) terugziet. De kans daarop is inderdaad erg klein.
Wat hier gebeurd is allerlei zaken opzoeken die ook een 7 (of 17) hebben. Omdat je niet vooraf bepaald wat je wilt zien is de kans hierop gewoon wel degelijk groot.
Dit is precies hetzelfde als al die verhalen dat het zooooooo toevallig is dat je net je collega in een bepaalde stad tegenkomt. Dat lijkt maar zo. In werkelijkheid heb je niet bepaald wat de kans is dat je net die collega in die stad tegenkomt (die is inderdaad zeer klein), maar een willekeurige bekende op een willekeurige locatie op een willekeurig moment.
Die kans is simpelweg heel groot.

Hier gaan mensen op grote schaal de fout mee in, (vooral hier in BNW ;)) en gaan er allerlei zaken achter zoeken. Simpelweg fout begrip van statistiek en niet in kunnen schatten wat de werkelijke kansen zijn.
Maar wat als je vooraf al vaststeld welke nummer je wilt hebben? Is dat niet zoiets als wedden op dat je een bepaalde collega tegenkomt in een willekeurige stad? En dat 5 dagen achter elkaar?
pi_142569458
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:21 schreef DeFlip het volgende:

[..]

Maar wat als je vooraf al vaststeld welke nummer je wilt hebben? Is dat niet zoiets als wedden op dat je een bepaalde collega tegenkomt in een willekeurige stad? En dat 5 dagen achter elkaar?
Je moet juist vaststellen waar je die getallen tegen gaat komen. Bepaalde getallen kan je altijd wel vinden, zeker als je ook niet de vrijheid neemt om ze zonder regels wel of niet bij elkaar op te tellen. (je ziet bijvoorbeeld erg vaak dat een getal boven de 10 los wordt getrokken en opgeteld als er geen getal in ziet die goed uitkomt.... heb je dat wel dan laat men het staan zoals hier bij de 17 aangezien daar de 7 in zit. Maar als het 16 was geweest had met 1+6 gedaan en gezegd; "zie je wel, weer 7!")

Waarom bijvoorbeeld de eerste vlucht nemen van het vliegtuig? En was dit de eerste testvlucht of commerciele vlucht? Waarom niet de datum van productie nemen? de hoeveelste vlucht was dit van het toestel, hoe zwaar is het? Wat was de geboorte dag van de piloot? etc. etc. etc. etc.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:38:06 #220
54473 DeFlip
eet je op
pi_142569993
De eerste vlucht tegen de laatste vlucht toch, lekker dramatisch. Beetje logisch ook eigenlijk nEn of t de eerste commercieele of testvlucht was maakt niet uit voor evt de mensen die dit gepland hadden. 17-7 en helemaal vergeten...1997! Is de datum dat iedereen ziet als ze deze kist natrekken en daar gaat t om in mijn theorie. Bijna een dikke middelvinger richting het normale volk zegmaar. En die andere dingen tja je kan ook te ver gaan natuurlijk gewicht van de vliegtuig, geboorte data van piloten. DIT zijn de cijfers die je ziet in het nieuws, dit zijn de grote nummers. En overigens is 7 een van de belangrijke nummers in de occulte en bijbel natuurlijk. Met een 2 ofzo is het minder indrukwekkend. Maar je moet ook ff de numerologie van andere gebeurtenissen opzoeken. Het is niet alleen dit keer.
pi_142570604
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:38 schreef DeFlip het volgende:
De eerste vlucht tegen de laatste vlucht toch, lekker dramatisch. Beetje logisch ook eigenlijk nEn of t de eerste commercieele of testvlucht was maakt niet uit voor evt de mensen die dit gepland hadden. 17-7 en helemaal vergeten...1997! Is de datum dat iedereen ziet als ze deze kist natrekken en daar gaat t om in mijn theorie. Bijna een dikke middelvinger richting het normale volk zegmaar. En die andere dingen tja je kan ook te ver gaan natuurlijk gewicht van de vliegtuig, geboorte data van piloten. DIT zijn de cijfers die je ziet in het nieuws, dit zijn de grote nummers. En overigens is 7 een van de belangrijke nummers in de occulte en bijbel natuurlijk. Met een 2 ofzo is het minder indrukwekkend. Maar je moet ook ff de numerologie van andere gebeurtenissen opzoeken. Het is niet alleen dit keer.
Laten we het er op houden dat ik absoluut niet impressed ben bij deze samenkomst van getallen.
In dit kader kan ik het boek "The Improbability Principle: Why Coincidences, Miracles, and Rare Events Happen Every Day" wel aanraden.
pi_142571311
http://www.ftm.nl/exclusi(...)n-militairen-stuurt/

Mooi artikel over bijvoorbeeld dat het logistiek een lastige operatie is maar ook de gevolgen van ingrijpen.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:04:54 #223
54473 DeFlip
eet je op
pi_142571419
Kan je voor mij en de anderen de kans op deze nummer combinatie even uitrekenen? Want ik ben er wel benieuwd naar en jij lijkt meer opgelet te hebben tijdens wiskunde :p. En dan met in achthouding bv dat er maar ong 5 type toestellen vliegen op deze commercieele route en hoeveel vluchtnummers er zijn die langs deze gebied vliegen. Enn dat 7, 17 en 27 kunnen bij de data. Volgens mij is het zoiets als (1/200)x(1/5)x(3/31)x(1/12)x(4/100?)x(1/???) respectievelijke volgorde volgens mijn paar posts terug. Dus 1/200 is de vluchtnummer en 1/5 is de type toestel. Maarja hoeveel vluchten zijn er precies over die gebied en hoe moet je die 1997 verwerken. In iedere geval ik kan het niet haha maak er maar wat moois van.

Maar zoals ik al zei, het gaat mij meer om dat het ook vaker gebeurt zulke grapjes. Als het nou alleen dit keer was zou ik lachen en zeggen de duivel bestaat. Maar t gebeurd vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeFlip op 21-07-2014 21:12:42 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 21:57:12 #224
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142574292
Alles is 4.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:01:20 #225
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142574517
Nog even: het maximale plafond van een SU-25 is, afhankelijk van de bewapening, zo'n vijf- tot zevenduizend meter. Het neergeschoten toestel vloog op tienduizend meter.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 22:20:01 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_142575528
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef doge het volgende:

[..]

Nee echt niet hoor :N
Gewoon je ideeen hierover blijven posten. Ieders mening is van belang.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:32:08 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_142576216
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef Nibb-it het volgende:

Nog even: het maximale plafond van een SU-25 is, afhankelijk van de bewapening, zo'n vijf- tot zevenduizend meter. Het neergeschoten toestel vloog op tienduizend meter.
Ik mag toch aannemen dat de Russen dat zelf ook weten :o

Of toch niet?

quote:
“A Ukraine Air Force military jet was detected gaining height, it’s distance from the Malaysian Boeing was 3 to 5km,” said the head of the Main Operations Directorate of the HQ of Russia’s military forces, Lieutenant-General Andrey Kartopolov speaking at a media conference in Moscow on Monday.

“[We] would like to get an explanation as to why the military jet was flying along a civil aviation corridor at almost the same time and at the same level as a passenger plane,” he stated.

“The SU-25 fighter jet can gain an altitude of 10km, according to its specification,” he added. “It’s equipped with air-to-air R-60 missiles that can hit a target at a distance up to 12km, up to 5km for sure.”

http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 juli 2014 @ 22:33:53 #228
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142576319
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef APK het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat de Russen dat zelf ook weten :o

Of toch niet?

[..]

Tsja.. RT..

http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/
  maandag 21 juli 2014 @ 22:47:18 #229
6941 APK
Factual, I think.
pi_142577053
quote:
Dat zag ik idd ook al op wikipedia staan, maar die Luitenant-Generaal Andrey Kartopolov moet toch ook weten dat je niet met zo'n domme bewering wegkomt, of het nou op RT is of niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:08:38 #230
412559 floodz
You have to be someone
pi_142578125
Wat als het engelse vliegtuig dat een uur eerder ovevloog of als het een amerikaans vliegtuig was? Ww3? :N
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
pi_142578772
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee echt niet hoor :N
Gewoon je ideeen hierover blijven posten. Ieders mening is van belang.
Het was sarcastisch bedoeld ;)
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 23:24:56 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_142578868
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef doge het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoeld ;)
Ik dacht het maar wist het niet zeker vandaar mijn commentaar ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:08:09 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142580919
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Volgens die expert werd het toestel linksonder tussen de neus en de vleugel geraakt door een explosie van een raket met nabijheidsbuis.
Daarmee kan je die beschadigingen op de vleugel die jij aangaf als secundaire schade verklaren.
misschien is de Raket wel op de zelfde hoogte misschien net iets hoger als de vleugel ontploft?
als het een grond raket betreft hoeft deze niet het vliegtuig zelf te raken, zie FLAK afweer geschut uit de 2e wereld oorlog, raken was niet nodig de explosie en de schrapnel van de flak zorgde voor schade.

Niet veel anders dan met de van de grond afegvuurde rakketten, ok beetje vergelijking met oude vliegtuigen en grond afweer, maar is ook maar even voorbeeldje :)

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 22-07-2014 00:30:34 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:29:42 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142581854
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef floodz het volgende:
Wat als het engelse vliegtuig dat een uur eerder ovevloog of als het een amerikaans vliegtuig was? Ww3? :N
Ja als er ook maar een paar Amerikanen in zaten had de VS wel op de achterste poten gestaan, dit werd eerder wel vermeld op verschillende sites, dit bleek achteraf niet juist te zijn.
Ook Obama vermelde dit in zijn eerste reactie.
Er zijn wel 9 Britse slachtoffers te betreuren.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 06:05:23 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142585188
pi_142586066
Rusland geeft zijn versie van wat met de MH17 kan zijn gebeurd... en ze klinkt totaal anders dan wat wij horen

Rusland heeft vandaag zijn versie van de feiten gegeven met betrekking tot vlucht 17 van Malaysian Airways, die donderdag boven Oekraïne werd neergeschoten. Die klinkt heel anders dan wat men tot nog toe in het Westen heeft gehoord.
Volgens Luitenant-Generaal Andrey Kartopolov van het Russische leger is op een video te zien hoe kort voor de catastrofe een Oekraïens SU-25 gevechtsvliegtuig hoogte wint en zich nog amper op 3 tot 5 kilometer van de Maleisische Boeing bevindt. Rusland eist nu dat Kiev antwoordt op de vraag wat dat vliegtuig daar deed.
We zouden graag vernemen waarom een militair vliegtuig op bijna hetzelfde moment en op dezelfde hoogte in dezelfde corridor vloog als een passagiersvliegtuig?"

SU-25 gevechtsvliegtuigen kunnen makkelijk op 10 kilometer hoogte vliegen. Ze zijn uitgerust met raketten die een doelwit kunnen treffen op 12 kilometer, op 5 kilometer zeker, aldus nog Kartopolov, die zegt dat video’s gemaakt in een monitoring center in Rostov de aanwezigheid van het gevechtsvliegtuig bevestigen.

Tegelijkertijd zou ook een Amerikaanse satelliet over Oost-Oekraïne zijn gevlogen. Rusland vraagt de Amerikanen de foto’s en data vrij te geven die door de satelliet zijn gemaakt.
De Russen gaven verder een reeks satellietfoto’s vrij van BUK-luchtafweersystemen, die bij de aanslag gebruikt zouden zijn. Op de foto’s is te zien dat deze afweersystemen zich op verschillende plaatsen in Oekraïne bevinden, in de nabijheid van de steden Donetsk en Lugansk. Andere foto’s tonen dan weer dat één van die afweersystemen op 17 juli op zijn gewone plaats ontbreekt. 'Waarom staan die luchtafweersystemen daar?,' vroeg Kartopolov zich af. 'De rebellen hebben toch geen luchtmacht.'
'De vraag die nu moet worden beantwoord is hoe dat systeem kort voor de catastrofe in het rebellengebied terechtkwam?', aldus nog Kartopolov.

Zondagavond nog had de president Poetin de landen die Rusland met de vinger wijzen gevraagd de tragedie niet te gebruiken voor eigen politiek gewin. Ook China verzet zich ondertussen tegen de manier waarop het Westen tot conclusies komt. Volgens de Chinese partijkrant People’s Daily is nog altijd geen bewijs opgedoken dat de oorzaak van de aanslag verduidelijkt of de dader(s) identificeert.‘
De Oekraïense crisis brengt China in een lastig parket. Ondanks jaren van koude oorlog zochten beide landen recent toenadering tot elkaar.

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft ondertussen een lijst opgesteld met 10 vragen die ze graag beantwoord kreeg.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 10:30:56 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_142587752
quote:
Lijkenpikkers , laag volk :N
pi_142587810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkenpikkers , laag volk :N
Allemaal in een psychiatrische inrichting. :Y
pi_142588995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:46 schreef UncleScorp het volgende:

SU-25 gevechtsvliegtuigen kunnen makkelijk op 10 kilometer hoogte vliegen. Ze zijn uitgerust met raketten die een doelwit kunnen treffen op 12 kilometer, op 5 kilometer zeker, aldus nog Kartopolov, die zegt dat video’s gemaakt in een monitoring center in Rostov de aanwezigheid van het gevechtsvliegtuig bevestigen.

Mja, na het aanpassen van de Wikipedia pagina kunnen ze dat inderdaad. Aangepast, vlak na de ramp, door een IP adres eigendom van.. Russische overheid.

Hoe erg ik het ook probeer, Rusland heeft zoveel schijn tegen en doet er niets aan, behalve onzin de wereld in helpen.
pi_142589019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mja, na het aanpassen van de Wikipedia pagina kunnen ze dat inderdaad. Aangepast, vlak na de ramp, door een IP adres eigendom van.. Russische overheid.

Hoe erg ik het ook probeer, Rusland heeft zoveel schijn tegen en doet er niets aan, behalve onzin de wereld in helpen.
Ok en wat is hun motief volgens jou dan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142589025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ok en wat is hun motief volgens jou dan ?
Ligt eraan; waar wil je een motief voor hebben?
pi_142589059
Bij Oekraine denk ik aan een motief om een beschuldigende vinger naar Rusland te kunnen wijzen en zo te proberen het westen mee te sleuren in hun conflict met Rusland.
Zij proberen al van in het begin het westen te betrekken in deze oorlog.
pi_142589104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Bij Oekraine denk ik aan een motief om een beschuldigende vinger naar Rusland te kunnen wijzen en zo te proberen het westen mee te sleuren in hun conflict met Rusland.
Zij proberen al van in het begin het westen te betrekken in deze oorlog.
Kan, maar voorlopig wijzen alle 'bewijzen' de kant op van de rebellen/Rusland, dus daar ga ik dan ook maar vanuit vooralsnog. Rebellen hebben een Oekrains militair vliegtuig neer willen halen. Mis gegaan. Gevoed door Russische wapens, die die wapens eigenlijk niet kunnen hebben, Russische leiders, etc.
pi_142589217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:30 schreef Scrummie het volgende:

Kan, maar voorlopig wijzen alle 'bewijzen' de kant op van de rebellen/Rusland, dus daar ga ik dan ook maar vanuit vooralsnog. Rebellen hebben een Oekrains militair vliegtuig neer willen halen. Mis gegaan. Gevoed door Russische wapens, die die wapens eigenlijk niet kunnen hebben, Russische leiders, etc.
"bewijzen" ... Gaan we die ooit zien ?

Van een aangepaste Wiki-pagina tot geknipt-en-geplakte telefoongesprekken ...
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:43:39 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142589472
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik geloof d'r geen fuck van dat cijfertjes iets zouden zeggen in dit verband.
Numerologie is extreem belangerijk voor de PTB.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:57:21 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142589916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat sluit elkaar niet uit.
Onikaan ni ov dovah
pi_142590300
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

"bewijzen" ... Gaan we die ooit zien ?

Van een aangepaste Wiki-pagina tot geknipt-en-geplakte telefoongesprekken ...
Geen idee, maar tot nu toe acht ik alles wat vanuit Rusland komt als onbetrouwbaar en dat lijkt me niet geheel onterecht.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:13:04 #249
52357 Lambiekje
pi_142590419
quote:
Fraude met doden MH17

Oplichters maken facebookpagina's aan op naam van slachtoffers van vlucht MH17 om zo advertentie-inkomsten op te strijken. Minister Opstelten noemt deze digitale lijkenpikkerij schandalig.
Daarover bericht het AD. Op Facebook zijn tientallen zogeheten communitypagina's opgedoken, vernoemd naar slachtoffers van de rampvlucht. De pagina's verwijzen door naar advertenties van sekssites en online casino's. Wie klikt op het filmpje, dat gepresenteerd wordt als een opname van de vliegtuigcrash, wordt doorgeleid naar talloze advertenties van louche internetcasino's en sekssites. Ergens op de wereld verdienen Facebookfraudeurs hier veel geld aan.

,,Als dit waar is, is het schandalig'', reageert minister Opstelten van Veiligheid en Justitie op de internetzwendel.

Facebook sluit de neppagina's zo snel mogelijk, zegt Corporate Communications Manager Tina Kulow.
ohh my! Wat is de mens toch doortrapt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:16:25 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142590524
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen idee, maar tot nu toe acht ik alles wat vanuit Rusland komt als onbetrouwbaar en dat lijkt me niet geheel onterecht.
In dit soort situaties kijk ik graag naar het nieuws via Al_jazeera persoonlijk vind ik dit na de NOS een van de meest neutrale nieuws zenders die er is, afgelopen weken lieten ze paar keer beide kampen aan het woord, op die manier kan je het beste een conclusie trekken , in plaats van een CNN of een BBC.

Het probleem is zowel Rusland en de VS gaan weer hard tegen elkaar in en beschuldigen elkaar van alles en nog wat ... de waarheid zal ergens in het midden liggen lijkt me.
pi_142590676
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ohh my! Wat is de mens toch doortrapt.
Mja. Ik heb vrijdag zo'n pagina gerapporteerd aan Facebook. Zondag avond kreeg ik reactie: pagina was niet tegen richtlijnen van Facebook in.
pi_142590691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het probleem met die cijfertjes is dat het compleet willekeurig is om tot een bepaalde uitslag te komen en dus afhankelijk van de complotdenker. Hoe vaak lees je wel niet dat je cijfers moet laten vallen etc, dat gaat dan toch helemaal nergens meer over.
pi_142590716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

In dit soort situaties kijk ik graag naar het nieuws via Al_jazeera persoonlijk vind ik dit na de NOS een van de meest neutrale nieuws zenders die er is, afgelopen weken lieten ze paar keer beide kampen aan het woord, op die manier kan je het beste een conclusie trekken , in plaats van een CNN of een BBC.

Het probleem is zowel Rusland en de VS gaan weer hard tegen elkaar in en beschuldigen elkaar van alles en nog wat ... de waarheid zal ergens in het midden liggen lijkt me.
Uiteraard. En zoals altijd. Maar 1 ding staat wel vast voor mij; Rusland speelt een veel viezer spelletje dan "het westen".
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:25:43 #254
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_142590832
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

http://www.martinvrijland.nl/.../bewijsmateriaal.../ WEBSITE IS OFFLINE!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 20 min.

UUUHHHHH WTF :') :') :') :')
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:27:48 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_142590915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

Ja hoor :|W
pi_142591014
quote:

Dat soort mensen... NSA inzetten, locatie achterhalen, opsluiten in een gekkies huis. Dat soort mensen zijn de reden dat een deel van BNW als 'gekkies' word weg gezet. Totaal ontspoort, dat soort volk.
pi_142591018
Die Vrijland is al tijden compleet de wegkwijt! En de brutaliteit ook om mensen die met hem op FB in duscussie gaan omdat ze een bekende/familielid/collega zijn kwijt geraakt ook nog breed uit te gaanmeten op je site en die mensen wegzet als een leugen....schaamteloos!!!! En dan ook nog met behoud van uitkering je site mogen uitbaten, vraag me af of zijn (nut)case-werker bij de sociale dienst wl eens gekeken heeft wat die man uitkraamt....enkeltje PAAZ
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:37:44 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142591292
quote:

Bah ik word ook gewoon ziek als ik even op zijn FB kijk!

Respectloos gewoon, bah ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142591404
quote:

Ik heb diverse berichten over deze ramp op zijn website gezien, die man heeft absoluut geen respect.
pi_142591510
nog erger dn geen respect hebben, gewoon totaal de weg kwijt!
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:53:29 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_142591982
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat soort mensen... NSA inzetten, locatie achterhalen, opsluiten in een gekkies huis. Dat soort mensen zijn de reden dat een deel van BNW als 'gekkies' word weg gezet. Totaal ontspoort, dat soort volk.
Ja, helemaal mee eens. Die lui worden bedankt }:|
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:02:30 #262
52357 Lambiekje
pi_142592395
U.S. Says Russia Planned Digital Terror Attack on NASDAQ
Information released as U.S. accuses Russia of downing MH17

As the world heard about the downing of MH17 in Ukraine on July 17, Bloomberg Businesswek reported hackers with an “intelligence agency of another country” had placed malware on the American stock exchange NASDAQ.

“Elite Russian hackers had breached the stock exchange and inserted a digital bomb,” the NSA had concluded after an investigation, writes Michael Riley.

“The best case was that the hackers had packed their malware with a destruction module in case they were detected and needed to create havoc in Nasdaq computer banks to throw off their pursuers. The worst case was that creating havoc was their intention. President Obama was briefed on the findings.”

According to U.S. investigators the Russians were not attempting to destroy the NASDAQ but rather clone it, “either to incorporate its technology directly into their exchange or as a model to learn from” and had “dispatched an elite team of cyberspies to get it.”

Cyber espionage is nothing new. The NSA specializes in it. In response to NSA spying and cyber mischief Germany is now considering using typerwriters to foil espionage attempts. Earlier this Germany decided to expel the CIA station chief in Berlin in response to espionage.

Despite the fact states spying on and stealing from each other is routine – Israel for instance routinely steals U.S. secrets under the cover of trade missions and joint defense technology contracts – the Bloomberg story singles out Russia at precisely the moment it is accused of engaging in a terrorist shoot down of a civilian passenger airliner.

bron
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:12:07 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142594992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
U.S. Says Russia Planned Digital Terror Attack on NASDAQ
Information released as U.S. accuses Russia of downing MH17

As the world heard about the downing of MH17 in Ukraine on July 17, Bloomberg Businesswek reported hackers with an “intelligence agency of another country” had placed malware on the American stock exchange NASDAQ.

“Elite Russian hackers had breached the stock exchange and inserted a digital bomb,” the NSA had concluded after an investigation, writes Michael Riley.

“The best case was that the hackers had packed their malware with a destruction module in case they were detected and needed to create havoc in Nasdaq computer banks to throw off their pursuers. The worst case was that creating havoc was their intention. President Obama was briefed on the findings.”

According to U.S. investigators the Russians were not attempting to destroy the NASDAQ but rather clone it, “either to incorporate its technology directly into their exchange or as a model to learn from” and had “dispatched an elite team of cyberspies to get it.”

Cyber espionage is nothing new. The NSA specializes in it. In response to NSA spying and cyber mischief Germany is now considering using typerwriters to foil espionage attempts. Earlier this Germany decided to expel the CIA station chief in Berlin in response to espionage.

Despite the fact states spying on and stealing from each other is routine – Israel for instance routinely steals U.S. secrets under the cover of trade missions and joint defense technology contracts – the Bloomberg story singles out Russia at precisely the moment it is accused of engaging in a terrorist shoot down of a civilian passenger airliner.

bron
Waarom link je nou weer naar Infowars als je ook gewoon het oorspronkelijke artiekel kan linken? :? Infowars verdraait er namelijk nogal wat aan, laat info weg etc.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:11:07 #264
121116 Astasha
Fear me !
pi_142597499
Opgelet, heftige beelden. Link staat in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142598208
SPOILER
hij blijft bezig ziek figuur
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:33:39 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142598301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef Lavenderr het volgende:

Ja hoor :|W
Fijn, zal ik tegen mijn schoonzus zeggen dat haar lasertherapeute (met Facebookpagina) toch niet met haar man en twee zoons is omgekomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 15:37:47 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_142598423
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fijn, zal ik tegen mijn schoonzus zeggen dat haar lasertherapeute (met Facebookpagina) toch niet met haar man en twee zoons is omgekomen.
Het is om je kapot te schamen wat sommige mensen durven te beweren.
Zie twee posts hierboven waar 'ze' ook niet schromen om er Sandy Hook bij te betrekken om te dienen als lichtend voorbeeld van een eerdere hoax. Eigenlijk is het ziek.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:40:21 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142598502
Tranen in mijn ogen van zoveel respectloosheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 15:46:28 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_142598724
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ja het is stuitend.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:05:04 #270
52357 Lambiekje
pi_142599414

quote:
Kortom, de eerste tastbare bewijsstukken lijken meer in de richting te wijzen van een vliegtuig dat door een militaire jet uit de lucht is geschoten dan een die naar beneden is gehaald door een BUK raket.

Wij zijn dan ook benieuwd naar het op te voeren bewijsmateriaal van de Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry.

Mocht verder onderzoek aantonen dat het ramptoestel inderdaad is neergehaald door een militair toestel dan sluit dit uiteraard de separatisten uit want die hebben dit soort vliegtuigen niet.

Rusland zou een theoretische kandidaat kunnen zijn, maar heeft geen enkel motief om iets dergelijks te doen. Sterker nog, het zou voor hen alleen maar nadelen opleveren.

De logische gevolgtrekking zou dan zijn dat alleen de luchtmacht van de Oekraïne overblijft; of is er nog een andere mogelijkheid?

De website Veteran’s Today uit Amerika kwam met het bericht dat ze niet bevestigde informatie hadden waaruit zou blijken dat er die middag een F-15 gevechtstoestel zou zijn opgestegen van een basis in Azerbeidzjan.

Het zou gaan om een vliegveld wat in gebruik is bij de Israëlische luchtmacht die daar een aantal vliegtuigen heeft gestationeerd in verband met een mogelijke aanval op Iran. Het vliegbereik van een F-15 is ongeveer 7.000 kilometer en de afstand naar Donetsk ongeveer 1.500 kilometer en ligt daarmee dus ruimschoots binnen het bereik van dit toestel. De vraag is dan nog hoe dit toestel het oosten van de Oekraïne bereikt zou kunnen hebben zonder door de Russische radarsystemen te worden gedetecteerd.

bron
-edit hou het beschaafd- Het zal ook eens niet dat Israel ergens bij betrokken is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 22-07-2014 16:14:19 ]
pi_142600167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef gijsman het volgende:
SPOILER
hij blijft bezig ziek figuur
En net lekker door de mand gevallen dat ie ook Koosbuster is .... zie swapichou!

http://swapichou.wordpres(...)age-1/#comment-27974
pi_142601008
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ik zal tegen de moeder van een van mijn beste vriendinnen zeggen dat haar vriendin toch niet is omgekomen. Tevens is het goed nieuws voor de dierbaren van mijn nichtje.
Ehm.. Toch maar niet. Anders vrees ik dat ik levend gevild en gebraden ga worden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:04:04 #273
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_142601968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:11 schreef Astasha het volgende:
Opgelet, heftige beelden. Link staat in de spoiler.

SPOILER
Ziekelijk, gatverdamme wat lopen er toch een zieke geesten rond. Normaliter vind ik het altijd wel interessant om een kijkje te nemen in BNW maar van dit topic wordt ik misselijk :r
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 17:09:43 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_142602225
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ziekelijk, gatverdamme wat lopen er toch een zieke geesten rond. Normaliter vind ik het altijd wel interessant om een kijkje te nemen in BNW maar van dit topic wordt ik misselijk :r
Ja, mee eens. Gelukkig staat het in een spoiler .
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:39:34 #275
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142603334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

-edit hou het beschaafd- Het zal ook eens niet dat Israel ergens bij betrokken is.
Goed verhaal, lekker kort. Ik heb er ook één.

Wreckage Offers Clues on Why Flight 17 Went Down
Photographs of a piece of wreckage found by two reporters for The New York Times and analyzed by Reed Foster, a defense analyst with IHS Jane’s, offer some clues about what could have caused Malaysia Airlines Flight 17 to crash. While it is impossible from the photographs to determine that a specific missile was used, Mr. Foster said, the damage is consistent with the effects of a fragmentary warhead carried by an SA-11, the type of missile that American officials have said was most likely behind the attack. - http://www.nytimes.com/20(...)-analysis-shows.html
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:40:53 #276
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142603377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef Lambiekje het volgende:
Rusland zou een theoretische kandidaat kunnen zijn, maar heeft geen enkel motief om iets dergelijks te doen. Sterker nog, het zou voor hen alleen maar nadelen opleveren.
En wat hadden de Israëli er dan bij te winnen, volgens jou?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:50:57 #277
52357 Lambiekje
pi_142610779
quote:
The 10-day NATO exercise code named BREEZE 2014 has ended in Black Sea. The exercise, which included the use of electronic warfare and electronic intelligence aircraft such as the Boeing EA-18G Growler and the Boeing E3 Sentry Airborne Warning and Control System (AWACS), coincided with the shoot down of Malaysian Airlines Flight 17 in eastern Ukraine, some 40 miles from the Russian border. NATO ships and aircraft had the Donetsk and Luhansk regions under total radar and electronic surveillance.

The U.S. Army has revealed that the 10-day exercise involved «commercial traffic monitoring». Because of the sophistication of the electronic warfare and intelligence used during SEA BREEZE, it can be assumed that commercial traffic monitoring included monitoring the track of MH-17.
http://libya360.wordpress(...)cercise-breeze-2014/

En jawel zoals een False Flag betaamd een exercise
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:58:11 #278
52357 Lambiekje
pi_142611162
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:40 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

En wat hadden de Israëli er dan bij te winnen, volgens jou?
.. waar heeft Israel geen vinger in de pap.
bv : http://rt.com/news/nsa-shares-data-israel-723/

Er wordt met alle macht een WW3 geforceerd.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:04:16 #279
52357 Lambiekje
pi_142611547
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zal tegen de moeder van een van mijn beste vriendinnen zeggen dat haar vriendin toch niet is omgekomen. Tevens is het goed nieuws voor de dierbaren van mijn nichtje.
Ehm.. Toch maar niet. Anders vrees ik dat ik levend gevild en gebraden ga worden.
het claimen dat MH17 gestaged is betekend nog niet dat de slachtoffers daardoor nog leven. :{
pi_142611692
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het claimen dat MH17 gestaged is betekend nog niet dat de slachtoffers daardoor nog leven. :{
Dat is waar.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:06:16 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_142611696
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Huh? Leg eens uit dan?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:06:58 #282
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142611742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. waar heeft Israel geen vinger in de pap.
bv : http://rt.com/news/nsa-shares-data-israel-723/

Er wordt met alle macht een WW3 geforceerd.
Bedankt, ijzersterke reply.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:11:25 #283
52357 Lambiekje
pi_142612061
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Leg eens uit dan?
er bestaat ook nog zo iets als een wisseltruc. Dan zijn die personen wel weg maar niet zoals de media ons doet suggereren. Maar men, de elite, is dus in staat om z'n zulke misdaden in scene te zetten. Flight93, Sandy Hook, Boston Marathon.

Al denk ik niet dat mh17 gestaged is... Al kloppen de statemens dat het neergeschoten is met een BUK niet. Het is het zoveelste geval waarbij onze media de boel expres en doelbewust verdraaien.
pi_142613306
Lambiekje is martijn alberda?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:14:54 #285
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_142615361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er bestaat ook nog zo iets als een wisseltruc. Dan zijn die personen wel weg maar niet zoals de media ons doet suggereren. Maar men, de elite, is dus in staat om z'n zulke misdaden in scene te zetten. Flight93, Sandy Hook, Boston Marathon.

Al denk ik niet dat mh17 gestaged is... Al kloppen de statemens dat het neergeschoten is met een BUK niet. Het is het zoveelste geval waarbij onze media de boel expres en doelbewust verdraaien.
Ze maken alleen elke keer dezelfde fout, de "dader" wordt nog op de dag van de aanslag bekend gemaakt. Alhoewel de kans heel klein is dat door een fout in navigatie of verkeersleiding twee vliegtuigen in een toren belanden moet je niet op voorhand zeggen dat het een aanslag is en al helemaal niet met namen en rugnummers komen.
Een overval op een supermarkt kost al meer tijd om op te lossen dan een internationaal incident waarbij honderden mensen omkomen, iedereen met hersens weet dat er iets niet klopt hier.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142615780
Aanrader voor dit topic: Frutsel kwam er mee, maar wat een uitstekende website is dit met dit hele goede artikel: https://bellingcat.com/ne(...)unks-on-flight-mh17/

Word diep ingegaan op het bewijs wat er nu ligt. Alles word goed en duidelijk uitgelegd. Tenminste, zo komt het op mij over.

Schaamteloze crosspost (zo zeg je dat toch? :'))

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2014 22:23:00 ]
pi_142616581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:N :N Wanneer leer je die stelligheid nou eens af :N :N
Als er iets een gevaar is voor deze wereld is het mensen zoals jij die geen nuance meer kennen (en niet meer kunnen nadenken) en gelijk alleen maar volledig overtuigd van je eigen gelijk gaan roepen... veel erger en gevaarlijker dan al die leuke theorieen die je hier verkondigt :N :N

[ Bericht 0% gewijzigd door nikao op 22-07-2014 23:16:04 ]
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 23:15:18 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_142618405
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef nikao het volgende:

[..]

Als er iets een gevaar is voor deze wereld is het mensen zoals jij die geen nuance meer kennen (en niet meer kunnen nadenken) en gelijk alleen maar volledig overtuigd van je eigen gelijk gaan roepen... veel erger en gevaarlijker dan al die leuke theorieen die je hier verkondigd :N :N
Helemaal mee eens.
pi_142619137
De Russen zeggen dit:
http://www.ninefornews.nl(...)es-cia-zit-erachter/

terwijl een anonieme rebel gezegd heeft dat ze zich vergist hebben,en op rt.com staat dan weer dit bericht:
http://rt.com/usa/174796-intelligence-malaysia-plane-mh17-us/
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:34:53 #290
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_142619435
anonieme rebel :') :') :'(
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_142624541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Aanrader voor dit topic: Frutsel kwam er mee, maar wat een uitstekende website is dit met dit hele goede artikel: https://bellingcat.com/ne(...)unks-on-flight-mh17/

Word diep ingegaan op het bewijs wat er nu ligt. Alles word goed en duidelijk uitgelegd. Tenminste, zo komt het op mij over.

Schaamteloze crosspost (zo zeg je dat toch? :'))
Tja, goed en duidelijk, maar we leven in een zieke wereld en dus gaat er niets gebeuren, wellicht wat harde woorden voor de buhne en weer over tot de orde van de dag.
Stel je voor zeg, daadwerkelijk iets gaan doen... de economische belangen wegen zwaarder.
Sites als dat van vrijland en niburu doen het veel beter want zoiets is natuurlijk altijd gestaged en dus moeten Amerika en Israel er wel achter zitten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:38:46 #292
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142626220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En jawel zoals een False Flag betaamd een exercise
Ja hoor pfff
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:07:35 #293
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142626650
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ze maken alleen elke keer dezelfde fout, de "dader" wordt nog op de dag van de aanslag bekend gemaakt. Alhoewel de kans heel klein is dat door een fout in navigatie of verkeersleiding twee vliegtuigen in een toren belanden moet je niet op voorhand zeggen dat het een aanslag is en al helemaal niet met namen en rugnummers komen.
Een overval op een supermarkt kost al meer tijd om op te lossen dan een internationaal incident waarbij honderden mensen omkomen, iedereen met hersens weet dat er iets niet klopt hier.
Dat is ook weer een voordeel , dan word er een patroon zichtbaar om het de volgende keer eerder te doorzien en niet mee te gaan met de leugens . Zo word ook duidelijk welke main stream media de leugens kritiekloos oplepelen en verspreiden en op de voorpagina zetten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 10:10:17 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_142627955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is ook weer een voordeel , dan word er een patroon zichtbaar om het de volgende keer eerder te doorzien en niet mee te gaan met de leugens . Zo word ook duidelijk welke main stream media de leugens kritiekloos oplepelen en verspreiden en op de voorpagina zetten .
Zullen we vandaag de slachtoffers herdenken en eens een dagje niet denken aan false flags en hoaxes?
pi_142628923
Kom maar op met die satelliet beelden
quote:
Award winning former Associated Press reporter Robert Parry has been told by an intelligence source that the United States is in possession of satellite imagery which shows that Ukrainian troops were responsible for the shoot down of Malaysian Airlines Flight 17
pi_142630580
Niet numerology is the key, maar het gevolg van de aanslag op vlucht MH17, en dat is exact hetzelfde als de aanslagen van 9/11, in London en Madrid veroorzaakten.
Zorgden voor een emotionele schok door de wereld, een ontwaking, een beweging, een psychologische verandering.
Dat een 'kuddedier' (de massa) in angst of gevaar in de verdediging komt, dus begint te organiseren.
Daarom is elke terreuraanslag of grote gebeurtenis (collectieve gebeurtenis) telkens iets om niet door te ontwaken maar te doorzien wat het gevolg ervan is.
pi_142630739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zullen we vandaag de slachtoffers herdenken en eens een dagje niet denken aan false flags en hoaxes?
blijkbaar lezen mensen hier volledig overheen, en gaan vrolijk door.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 11:55:12 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_142631403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:32 schreef gijsman het volgende:

[..]

blijkbaar lezen mensen hier volledig overheen, en gaan vrolijk door.
Jammer is dat. Eén dag respect opbrengen voor slachtoffers en nabestaanden is blijkbaar teveel gevraagd.
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:03:36 #299
52357 Lambiekje
pi_142635900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef nikao het volgende:

[..]

Als er iets een gevaar is voor deze wereld is het mensen zoals jij die geen nuance meer kennen (en niet meer kunnen nadenken) en gelijk alleen maar volledig overtuigd van je eigen gelijk gaan roepen... veel erger en gevaarlijker dan al die leuke theorieen die je hier verkondigt :N :N
1. Boston, U93 en Sandy Hook zijn met zekerheid gestaged. Dat je dat niet vind is dom en gevaarlijk
2. mh17 nog te onduidelijk, en claim dus niets.
pi_142636317
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:40 schreef RVer het volgende:
Kom maar op met die satelliet beelden

[..]

"what i've been told by one source"

*poof*
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')