Klopt ook. Ook al zijn er genoeg mensen die dat wel willen.quote:
Ligt er aan wat je bedoelt met op de lip zitten. Ik irriteer me niet zo snel aan de meeste personen waarmee ik me omring. Alhoewel ik na een paar uur meestal toch wel behoefte heb aan wat afzondering.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
irriteer je je snel als iemand constant op je lip zit?
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ook. Ook al zijn er genoeg mensen die dat wel willen.
Ik ben blij dat ik gescheiden ben en alleen woon. Geen haar op mijn hoofd die de komende jaren aan samenwonen zou denken.Eerst rust nadat de kinders het huis uit zijn.
En fipo suckers![]()
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gescheiden ben en alleen woon. Geen haar op mijn hoofd die de komende jaren aan samenwonen zou denken.Eerst rust nadat de kinders het huis uit zijn.
17 jaar samengewoond waarvan 15 getrouwd, dat we allebei nog leven is een wonder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijf
Je kan ze ook niet ff uitzetten ofzo hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijf
t lijkt mij meer laag bij de grond om Liesje te meppenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Joezi het volgende: [..] Grapje joh lies, neem het niet zo hoog op.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het alleen zijn moeilijker ga vinden..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En fipo suckers![]()
Gewoon opsluitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet ff uitzetten ofzo he
Ja, maar jij bent een FOK dotje... Ik ben regelmatig een kutkonijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jou niet?
Ik stond al bijna weer op een melkpak begrijp ik....
Moet zelfs telefoonnrs uitwisselen om aan te tonen dat ik nog in leven ben
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan al kinderen die het huis uit zijn
owwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.
Ik spreek ook vanuit nu. De komende 10 jaar wil ik dat echt niet, eerst maar eens mijn eigen leven nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het alleen zijn moeilijker ga vinden..
Damn, ik heb echt geen behoeftes aan kinders tot mn 30equote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.
Sjezus man, ik zou er niet aan moeten denken nu, ben zo blij dat ze al ouder zijn. 16 en 18. vroeg begonnen vroeg er vanaf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwww
ik ben 47 en heb kinderen van 11 en 9
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwww
ik ben 47 en heb kinderen van 11 en 9
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelf
lol, dat had ik dus ook al ruimschoots kunnen hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelf
Opa is nu 17 jaar mijn partner en 13 jaar getrouwd... heeft lang geduurd voordat ik een gek vond die met me wou trouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik spreek ook vanuit nu. De komende 10 jaar wil ik dat echt niet, eerst maar eens mijn eigen leven nu.
Maar ik weet van mezelf dat ik zeker een partner wil. Alleen niet samenwonen enz.
Kan. Persoonlijk heb ik niet echt ervaring met samenzijn dus ik weet denk ik ook niet wat ik mis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak toch wel en een ieder die het ontkent is vaak gewoon keihard gekwetst. En wil dat verdriet niet meer meemaken dus zonderen ze zich maar af.
Ik had mijn redenen. En nee geen ongelukje en ik ben eerst netjes getrouwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
Damn, ik heb echt geen behoeftes aan kinders tot mn 30e
Oei dat is voor mij ook nog te jong schat ik, heel misschien als ik 65 ben ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
lol, dat had ik dus ook al ruimschoots kunnen hebben.
mja leerde vrouw kennen toen ik 27 was, en we wilden eerst nog reizen en van elkaar genieten, dus 1e kwam toen ik 36 was
tsja vroeg beginnen lukt al niet als je erlkaar zo laat leert kennenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus man, ik zou er niet aan moeten denken nu, ben zo blij dat ze al ouder zijn. 16 en 18. vroeg begonnen vroeg er vanaf.
Ach gos, ook jij komt de liefde nog wel tegen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan. Persoonlijk heb ik niet echt ervaring met samenzijn dus ik weet denk ik ook niet wat ik mis.
Ik stampte mijn dochter de pil en een condoom .... 2 maanden verkering eerste wip en hangenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
lol, dat had ik dus ook al ruimschoots kunnen hebben.
mja leerde vrouw kennen toen ik 27 was, en we wilden eerst nog reizen en van elkaar genieten, dus 1e kwam toen ik 36 was
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa is nu 17 jaar mijn partner en 13 jaar getrouwd... heeft lang geduurd voordat ik een gek vond die met me wou trouwen
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja vroeg beginnen lukt al niet als je erlkaar zo laat leert kennen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ook niet, neem ook meestal niet op, en bel dan terug als ik zin heb.
quote:
oma's kunnen prima kutwijven zijn, zie mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik ben een lieve oma... maar wel een 'kutwijf'
Lol zo ben ik nog nooit genoemdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een FOK dotje... Ik ben regelmatig een kutkonijn
mijn mobiel staat altijd op stil, ben hem ook wel eens kwijt omdat ik er dan uren niet op heb gekeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zal je daarin niet meer tegenspreken, kutwijf dat je er bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik ben een lieve oma... maar wel een 'kutwijf'
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoi kijkertjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ook nummerherkenning en dan selectief terugbellen
Hoi Chocofanquote:
heb ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn mobiel staat altijd op stil, ben hem ook wel eens kwijt omdat ik er dan uren niet op heb gekeken.
Jij bent toch degene die 50 SC achterloopt? of gooi ik alles door elkaar?quote:
#260 zit ie nogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die 50 SC achterloopt? of gooi ik alles door elkaar?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal je daarin niet meer tegenspreken, kutwijf dat je er bent.![]()
lieve oma![]()
irriteer mij mateloos aan trilstand/beltonenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb ik ookzelfs trilstand vind ik kut
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb zelfs zakelijke foon 3/4 van de tijd op stil staanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze mailen uiteindelijk toch welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelfs zakelijke foon 3/4 van de tijd op stil staan
Korsakov... maar soms weet ik nog wel ietsquote:
als ze je echt nodig hebben vinden ze je wel hoorquote:
Vandaag na 3 dagen en 9 gemiste oproepen van een voor mij onbekend (niet afgeschermd) nummer, maar eens teruggebeld...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ook nummerherkenning en dan selectief terugbellen
Geen leuke job?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vandaag na 3 dagen en 9 gemiste oproepen van een voor mij onbekend (niet afgeschermd) nummer, maar eens teruggebeld...
Bleek een job offer...
Helemaal niet.. ook geen huistelefoon? Laat maar..quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een overdadig grote telefoon.
moet je eerst een huis hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Helemaal niet.. ook geen huistelefoon?
Je gooit alles door elkaar.... Ik ben degene die bij #168 is blijven steken. 223 SC's achter dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die 50 SC achterloopt? of gooi ik alles door elkaar?
Waar zit je dan? in het struikgewas? ik las al dat je telefoon kapot isquote:
[..]
Ik huur een kamer en een garageboxquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar zit je dan? in het struikgewas? ik las al dat je telefoon kapot is
Als je nou ff flink ziek wordt, kun je alles bij lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je gooit alles door elkaar.... Ik ben degene die bij #168 is blijven steken. 223 SC's achter dus.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je gooit alles door elkaar.... Ik ben degene die bij #168 is blijven steken. 223 SC's achter dus.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]ik heb je naam bij mijn gephotoshopt plaatje bij een vrouw gezet
eigenlijk omdat zij de enige met krullen is maar dat zou ik nou niet meer moeten zeggen
[..]
lach maar jaquote:
Jawel hoor, maar tijdelijke functie.... En niet veel beter loon als nu dus....quote:
Ik hoor je niet, m'n telefoon staat in de weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
lach maar ja![]()
wijf
koen66 zit aan je bibs![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor je niet, m'n telefoon staat in de weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is langquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opscheppertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondequote:
in b4 picsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zondewhere did the fun go... Ik pleit voor meer kutten!
Dan wil ik meer piem0lsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zondewhere did the fun go... Ik pleit voor meer kutten!
Bofferd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jankmuil... ik had je al eerder mijn vaatwasser aan geboden. Ik heb het niet nodig![]()
[ afbeelding ]
is dat wat die Ivan(heb al lang niet gestreamdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
Ivan: "Hoe kan een mens zo naief zijn. Ongelooflijk!" en "Wat moet ik daarmee doen?"
Er uit stemmen Ivan
zijn ze nog steeds bezig in utopio normaal slapen ze toch alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
Ivan: "Hoe kan een mens zo naief zijn. Ongelooflijk!" en "Wat moet ik daarmee doen?"
Er uit stemmen Ivan
* Joezi slingert streams aan !#@quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zijn ze nog steeds bezig in utopio normaal slapen ze toch al
In ieder geval een stuk beter dan de rest, hoewel ook hij Ruud de hand boven het hoofd houdt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat wat die Ivan(heb al lang niet gestreamd)
was dat nou de moslim?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk beter dan de rest, hoewel ook hij Ruud de hand boven het hoofd houdt.
De sangria en de warmte denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zijn ze nog steeds bezig in utopio normaal slapen ze toch al
Dan ben je in mijn ogen ongeschikt... net zo als dat die nieuwste dweil ook zit te natten op die Hippoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk beter dan de rest, hoewel ook hij Ruud de hand boven het hoofd houdt.
Ja en hij is nog steeds met de Ramadan bezig.quote:
volgens mij is een show als Utopia niet te rijmen met het streng moslim zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja en hij is nog steeds met de Ramadan bezig.
Hoe langer je kijkt hoe lager je de lat gaat leggen. Erg triest welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan ben je in mijn ogen ongeschikt... net zo als dat die nieuwste dweil ook zit te natten op die Hippo
lijkt me niet echt prettig zo'n wortel in je keel rossenquote:
Voel je niets van als je er naar kijkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me niet echt prettig zo'n wortel in je keel rossen
Jawel joh moet je kijken hoe stralend ze er bij lacht!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me niet echt prettig zo'n wortel in je keel rossen
dat is dan ook weer zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel je niets van als je er naar kijkt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel je niets van als je er naar kijkt.
Niet loli's in ieder geval, maar het plaatje is geweldig. Was een compleet willekeurige endcard na een aflevering van een seriequote:
Waar is onze isax?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet loli's in ieder geval, maar het plaatje is geweldig. Was een compleet willekeurige endcard na een aflevering van een serie
Ik denk het wel, had je maar je nummer moeten geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zit toch niet met die militair te dm-en en zulks? zou het??
Dat mag nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
sc knokploeg morgen verzamelen we gaan een militair opzoeken !!!!!
achtetuintjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
ha maatjeLekker wezen stappen? Dansvloertje geraakt?
het is vrijdagnacht vind ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hallo, vandaag natuurlijk, het is alweer de volgende dag.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag. Als we wakker worden.
nie zoveel, ff kappertje gepakt, verpest uiteraard.. geen tuintje helaas, verpest door studentenzooi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
spekfakkels alleen
jij nog wt gedaan
Lekker, wel goed smeren hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
En dan ga ik zo keihard naar het strand!
Mogen we weten of het topje uitgaat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
o..ik knip altijd me eigen haarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
nie zoveel, ff kappertje gepakt, verpest uiteraard.. geen tuintje helaas, verpest door studentenzooi.
Ik kan niet bij mijn rug. Dus ik zal morgenavond wel weer klagen. Maar ik ga wel een poging doen,quote:
Ja dat mag. Maar nee dat gaat ie niet. Ik voel me ongemakkelijk dan. Zelfs in Barcelona. Op je buik liggend gaat het nog wel. tot het moment dat je je wil omdraaien.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij mijn rug. Dus ik zal morgenavond wel weer klagen. Maar ik ga wel een poging doen,
[..]
Ja dat mag. Maar nee dat gaat ie niet. Ik voel me ongemakkelijk dan. Zelfs in Barcelona. Op je buik liggend gaat het nog wel. tot het moment dat je je wil omdraaien.
Moet je vragen of iemand je wilt helpen, zal vast genoeg hulp zijn morgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij mijn rug. Dus ik zal morgenavond wel weer klagen. Maar ik ga wel een poging doen,
[..]
Ja dat mag. Maar nee dat gaat ie niet. Ik voel me ongemakkelijk dan. Zelfs in Barcelona. Op je buik liggend gaat het nog wel. tot het moment dat je je wil omdraaien.
Ben net buiten geweest. Er staat hier een harde warme windquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ja doei!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet je vragen of iemand je wilt helpen, zal vast genoeg hulp zijn morgen.
Ok.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ben net buiten geweest. Er staat hier een harde warme wind
You lucky bastardquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat een keer op een veerboot met hordes italiaanse dames allemaal topless![]()
![]()
herkende je niet meerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat een keer op een veerboot met hordes italiaanse dames allemaal topless![]()
![]()
je kunt het eens testen als je met iemand bent, die mag dan willekeurige punten op je rug aanwijzen en je zult zien dat je er altijd bij kunt, al smeert het natuurlijk wel wat lastigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zei je al eens. Ik ben daar motorisch denk ik minder geschikt voor.
Ik smeer me alleen in pal onder de evenaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Smerige plak troep gebruik ik zelf nooit dan maar verbranden
Klopt, veels te warm, ik wil sneeuw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is dat de zon leven op aarde mogelijk maakt anders zou hij mogen oprotten !!!!!!
gewoon gematigd klimaat is mijn dingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, veels te warm, ik wil sneeuw.
Dan moet je een bad hebben he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
gewoon eerst in een bad zonne creme kruipen lies![]()
minimaal 15 maximaal 25,5 is echt mijn soortquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gewoon gematigd klimaat is mijn ding
Ja, maar Fokmam is even met irl zoon bezig. Die kwam net thuis dus die wil ook ff kletsen. Ogenblikje hoor.quote:
Oh ja, ik houd van balans. tussen de 20 en 24 graden mag wel van mij dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gewoon gematigd klimaat is mijn ding
dat is te doen jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, ik houd van balans. tussen de 20 en 24 graden mag wel van mij dan.
Dan heb je er morgen nog niets aan. Vanaf zondag koelt het als het goed is weer af.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga morgen een vriekist bestellen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen heel de dag in de koelafdeling in de supermarkt gaan staan.
Cool!quote:
Prima plan, weet iemand een grote met een grote koeling?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
fok meet in een koel afdeling van een supermarkt ik zeg doen
Eten en koele drankjes genoegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
fok meet in een koel afdeling van een supermarkt ik zeg doen
we trekken gewoon flessen wijn en bier open als er zon puberig vakkevfullertje komt jagen we die weg en zon beveiliger heb ik ook wel snel neerquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
we trekken gewoon flessen wijn en bier open als er zon puberig vakkevfullertje komt jagen we die weg en zon beveiliger heb ik ook wel snel neer
Utopioquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
We nemen gewoon een camera mee en zeggen dat het voor een tv programma is.
Af en toe gebruik ik mijn hersens wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon tegen de filliaal manager zeggen dat we toesteming hebben idd
Jipquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok dus een meet in een koelcel van een nog onbekende ah
Ze verkopen daar toch ook van die wegwerp- BBQ's?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok dus een meet in een koelcel van een nog onbekende ah
Die lenen we gewoonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze verkopen daar toch ook van die wegwerp- BBQ's?
En vlees en vis en groentequote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze verkopen daar toch ook van die wegwerp- BBQ's?
TOP!!!!quote:
quote:
Als de filliaal manager lastig doet chanteren we hem gewoon met ietsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
Leuk man, hoe lang kan je overleven in een supermarkt.![]()
Goed planquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de filliaal manager lastig doet chanteren we hem gewoon met iets
Goed bedacht! Dat wordt jouw projectjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de filliaal manager lastig doet chanteren we hem gewoon met iets
En de vakken vullers gebruiken we als slavenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
4 mensen, 1 supermarkt.
Hoe lang doen ze erover voor dat alles op is?
Volgende week bij sbs6
Cool, helemaal een goed plan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En de vakken vullers gebruiken we als slaven
En dan vliegenmeppers als zeepjes, die hebben ze ook vast wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En de vakken vullers gebruiken we als slaven
Weljaquote:
Oeh, inderdaad ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:21 schreef Kijkertje het volgende:
Misschien is de manager wel een leuke vent. Hebben dat probleem ook opgelost
kijk of reflex spray kunt krijgen, super spul!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
sexy picsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:24 schreef danilel het volgende:
Sow verjaardagsfeestje weer voorbij!
Kan m op de ipad niet spoileren
Doe normaal joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan maar plan 2 mezelf invriezen
En dan vragen aan de manager of ie je ontdooit als de temperatuur buiten weer normaal isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan maar plan 2 mezelf invriezen
Zou een goed plan zijn maar ik ga morgenmiddag/vanmiddag weg dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik blijf wakker drink veel bier en als de zon komt in coma liggen
Tot je uit je coma komtquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou een goed plan zijn maar ik ga morgenmiddag/vanmiddag weg dus dat gaat niet.
heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan een hele dag of nacht met koppijn lopen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is juist leuk, dat ik weg ga, ik ga mijn huis verlaten om iets leuks te doen.
Ik blijf nu doordrinken tot de zon komt en vertel je morgen avond of ik een kater heb okquote:
Heb je genoeg in huis?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik blijf nu doordrinken tot de zon komt en vertel je morgen avond of ik een kater heb ok
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik blijf nu doordrinken tot de zon komt en vertel je morgen avond of ik een kater heb ok
Hoeveel heb je er al op? En hoeveel heb je nodig voor coma?quote:
Stomme zon!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik heb gewoon echt geen zin in zon hete dag straks
ik heb nog een kratquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al op? En hoeveel heb je nodig voor coma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |