Klopt ook. Ook al zijn er genoeg mensen die dat wel willen.quote:
Ligt er aan wat je bedoelt met op de lip zitten. Ik irriteer me niet zo snel aan de meeste personen waarmee ik me omring. Alhoewel ik na een paar uur meestal toch wel behoefte heb aan wat afzondering.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
irriteer je je snel als iemand constant op je lip zit?
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ook. Ook al zijn er genoeg mensen die dat wel willen.
Ik ben blij dat ik gescheiden ben en alleen woon. Geen haar op mijn hoofd die de komende jaren aan samenwonen zou denken.Eerst rust nadat de kinders het huis uit zijn.
En fipo suckers![]()
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gescheiden ben en alleen woon. Geen haar op mijn hoofd die de komende jaren aan samenwonen zou denken.Eerst rust nadat de kinders het huis uit zijn.
17 jaar samengewoond waarvan 15 getrouwd, dat we allebei nog leven is een wonder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijf
Je kan ze ook niet ff uitzetten ofzo hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijf
t lijkt mij meer laag bij de grond om Liesje te meppenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Joezi het volgende: [..] Grapje joh lies, neem het niet zo hoog op.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het alleen zijn moeilijker ga vinden..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En fipo suckers![]()
Gewoon opsluitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet ff uitzetten ofzo he
Ja, maar jij bent een FOK dotje... Ik ben regelmatig een kutkonijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jou niet?
Ik stond al bijna weer op een melkpak begrijp ik....
Moet zelfs telefoonnrs uitwisselen om aan te tonen dat ik nog in leven ben
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan al kinderen die het huis uit zijn
owwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.
Ik spreek ook vanuit nu. De komende 10 jaar wil ik dat echt niet, eerst maar eens mijn eigen leven nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het alleen zijn moeilijker ga vinden..
Damn, ik heb echt geen behoeftes aan kinders tot mn 30equote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.
Sjezus man, ik zou er niet aan moeten denken nu, ben zo blij dat ze al ouder zijn. 16 en 18. vroeg begonnen vroeg er vanaf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwww
ik ben 47 en heb kinderen van 11 en 9
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwww
ik ben 47 en heb kinderen van 11 en 9
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelf
lol, dat had ik dus ook al ruimschoots kunnen hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelf
Opa is nu 17 jaar mijn partner en 13 jaar getrouwd... heeft lang geduurd voordat ik een gek vond die met me wou trouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik spreek ook vanuit nu. De komende 10 jaar wil ik dat echt niet, eerst maar eens mijn eigen leven nu.
Maar ik weet van mezelf dat ik zeker een partner wil. Alleen niet samenwonen enz.
Kan. Persoonlijk heb ik niet echt ervaring met samenzijn dus ik weet denk ik ook niet wat ik mis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak toch wel en een ieder die het ontkent is vaak gewoon keihard gekwetst. En wil dat verdriet niet meer meemaken dus zonderen ze zich maar af.
Ik had mijn redenen. En nee geen ongelukje en ik ben eerst netjes getrouwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
Damn, ik heb echt geen behoeftes aan kinders tot mn 30e
Oei dat is voor mij ook nog te jong schat ik, heel misschien als ik 65 ben ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
lol, dat had ik dus ook al ruimschoots kunnen hebben.
mja leerde vrouw kennen toen ik 27 was, en we wilden eerst nog reizen en van elkaar genieten, dus 1e kwam toen ik 36 was
tsja vroeg beginnen lukt al niet als je erlkaar zo laat leert kennenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus man, ik zou er niet aan moeten denken nu, ben zo blij dat ze al ouder zijn. 16 en 18. vroeg begonnen vroeg er vanaf.
Ach gos, ook jij komt de liefde nog wel tegen hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan. Persoonlijk heb ik niet echt ervaring met samenzijn dus ik weet denk ik ook niet wat ik mis.
Ik stampte mijn dochter de pil en een condoom .... 2 maanden verkering eerste wip en hangenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
lol, dat had ik dus ook al ruimschoots kunnen hebben.
mja leerde vrouw kennen toen ik 27 was, en we wilden eerst nog reizen en van elkaar genieten, dus 1e kwam toen ik 36 was
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa is nu 17 jaar mijn partner en 13 jaar getrouwd... heeft lang geduurd voordat ik een gek vond die met me wou trouwen
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja vroeg beginnen lukt al niet als je erlkaar zo laat leert kennen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ook niet, neem ook meestal niet op, en bel dan terug als ik zin heb.
quote:
oma's kunnen prima kutwijven zijn, zie mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik ben een lieve oma... maar wel een 'kutwijf'
Lol zo ben ik nog nooit genoemdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een FOK dotje... Ik ben regelmatig een kutkonijn
mijn mobiel staat altijd op stil, ben hem ook wel eens kwijt omdat ik er dan uren niet op heb gekeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zal je daarin niet meer tegenspreken, kutwijf dat je er bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik ben een lieve oma... maar wel een 'kutwijf'
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoi kijkertjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ook nummerherkenning en dan selectief terugbellen
Hoi Chocofanquote:
heb ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn mobiel staat altijd op stil, ben hem ook wel eens kwijt omdat ik er dan uren niet op heb gekeken.
Jij bent toch degene die 50 SC achterloopt? of gooi ik alles door elkaar?quote:
#260 zit ie nogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die 50 SC achterloopt? of gooi ik alles door elkaar?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal je daarin niet meer tegenspreken, kutwijf dat je er bent.![]()
lieve oma![]()
irriteer mij mateloos aan trilstand/beltonenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb ik ookzelfs trilstand vind ik kut
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb zelfs zakelijke foon 3/4 van de tijd op stil staanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze mailen uiteindelijk toch welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelfs zakelijke foon 3/4 van de tijd op stil staan
Korsakov... maar soms weet ik nog wel ietsquote:
als ze je echt nodig hebben vinden ze je wel hoorquote:
Vandaag na 3 dagen en 9 gemiste oproepen van een voor mij onbekend (niet afgeschermd) nummer, maar eens teruggebeld...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ook nummerherkenning en dan selectief terugbellen
Geen leuke job?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vandaag na 3 dagen en 9 gemiste oproepen van een voor mij onbekend (niet afgeschermd) nummer, maar eens teruggebeld...
Bleek een job offer...
Helemaal niet.. ook geen huistelefoon? Laat maar..quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een overdadig grote telefoon.
moet je eerst een huis hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Helemaal niet.. ook geen huistelefoon?
Je gooit alles door elkaar.... Ik ben degene die bij #168 is blijven steken. 223 SC's achter dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die 50 SC achterloopt? of gooi ik alles door elkaar?
Waar zit je dan? in het struikgewas? ik las al dat je telefoon kapot isquote:
[..]
Ik huur een kamer en een garageboxquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar zit je dan? in het struikgewas? ik las al dat je telefoon kapot is
Als je nou ff flink ziek wordt, kun je alles bij lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je gooit alles door elkaar.... Ik ben degene die bij #168 is blijven steken. 223 SC's achter dus.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je gooit alles door elkaar.... Ik ben degene die bij #168 is blijven steken. 223 SC's achter dus.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]ik heb je naam bij mijn gephotoshopt plaatje bij een vrouw gezet
eigenlijk omdat zij de enige met krullen is maar dat zou ik nou niet meer moeten zeggen
[..]
lach maar jaquote:
Jawel hoor, maar tijdelijke functie.... En niet veel beter loon als nu dus....quote:
Ik hoor je niet, m'n telefoon staat in de weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
lach maar ja![]()
wijf
koen66 zit aan je bibs![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor je niet, m'n telefoon staat in de weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is langquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opscheppertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondequote:
in b4 picsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zondewhere did the fun go... Ik pleit voor meer kutten!
Dan wil ik meer piem0lsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zondewhere did the fun go... Ik pleit voor meer kutten!
Bofferd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jankmuil... ik had je al eerder mijn vaatwasser aan geboden. Ik heb het niet nodig![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |