abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142466107

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_142466169
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Net goed ;)
Wel suf, was een best leuke knul die me op Tinder al had aangesproken maar daar ben ik oprecht gewoon op vergeten te reageren :@. Toen had hij me dus geliked op OKC, dus ik stuur een berichtje, maar bij nader inzien had het iets "liever" geformuleerd moeten worden denk ik :P.

En ik ben het écht niet met weethetniet eens dat ik overal op zou moeten antwoorden. Ik snap dat het wat gemeen is om niet te reageren, maar je krijgt gewoon te veel berichten op een dag, en schaar ik me echt niet in de top-klasse dames.
pi_142466208
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sorry hoor, waarom sta je dan op een site? Om mooi te wezen??
Om mensen te vinden waar je wel geinteresseerd in bent misschien? Geen respons is geen interesse, simple as. Waarom zou je uberhaupt een afwimpel berichtje willen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142466211
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry hoor, waarom sta je dan op een site? Om mooi te wezen?? Gewoon filteren en hoppa. Zo moeilijk is het niet. Heb je er even geen zin in, dan pauzeer je je profiel, kan overal tegenwoordig ;)
Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.

Het is zo vrijblijvend als maar zijn kan. En gelukkig maar.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142466318
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Om mensen te vinden waar je wel geinteresseerd in bent misschien? Geen respons is geen interesse, simple as. Waarom zou je uberhaupt een afwimpel berichtje willen?
Begrijpelijk, en ja dat is een mogelijkheid.

Ik heb liever duidelijkheid dan onduidelijkheid. Zoals ik het echter lees en merk is geen bericht ook duidelijk ;-).

@C_C: Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Begrijp ook dat vrouwen overladen worden door berichten, altijd antwoorden is een dagtaak ;).
pi_142466348
ik heb even geteld, en ik heb sinds 25 mei, dus in krap 2 maanden, 86 mannen in m'n inbox (hihi, in m'n box) gehad, en dat is zonder de dickpics die ik verwijderd heb of de IM's. Als ik dat allemaal wil beantwoorden kan ik m'n baan opzeggen.En as I said, ik ben geen poppig blond meisje. Kun je nagaan wat die te verduren hebben :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 00:40:24 ]
pi_142466391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.

Het is zo vrijblijvend als maar zijn kan. En gelukkig maar.
Ik tref meer de dames die op een eerste date al zowat willen trouwen ;). Je bent niemand iets verplicht.
pi_142466464
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
ik heb even geteld, en ik heb sinds 25 mei, dus in krap 2 maanden, 86 mannen in m'n inbox (hihi, in m'n box) gehad, en dat is zonder de dickpics die ik verwijderd heb of de IM's. Als ik dat allemaal wil beantwoorden kan ik m'n baan opzeggen.En as I said, ik ben geen poppig blond meisje. Kun je nagaan wat die te verduren hebben :').
Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?

Ik vind niet dat je verplicht bent om iets terug te sturen, maar het is wel zo netjes. Iemand is geïnteresseerd in je, minste wat je kan doen is "Ik heb geen interesse in je" sturen en daarmee klaar. De vraag is natuurlijk hoe mannen daarmee omgaan, dat zou ik niet weten...
pi_142466564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?

Ik vind niet dat je verplicht bent om iets terug te sturen, maar het is wel zo netjes. Iemand is geïnteresseerd in je, minste wat je kan doen is "Ik heb geen interesse in je" sturen en daarmee klaar. De vraag is natuurlijk hoe mannen daarmee omgaan, dat zou ik niet weten...
En hoe zie je dat precies voor je?

"Hoi"
"Hoi, ik ben niet geïnteresseerd in je, doei."
Hoe is dat in godsnaam aardiger dan niets sturen?

Of moet ik eerst een beleefdheidsgesprekje aan, om dan subtiel te weigeren als hij om m'n nummer vraagt?

Of moet ik eerst de tijd nemen om te kijken of het überhaupt een interessant iemand is, want geloof het of niet, het gesprek doet me meer dan de foto, en moet ik dus alsnog het gesprek aan?
pi_142466654
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En hoe zie je dat precies voor je?

"Hoi"
"Hoi, ik ben niet geïnteresseerd in je, doei."
Hoe is dat in godsnaam aardiger dan niets sturen?

Of moet ik eerst een beleefdheidsgesprekje aan, om dan subtiel te weigeren als hij om m'n nummer vraagt?

Of moet ik eerst de tijd nemen om te kijken of het überhaupt een interessant iemand is, want geloof het of niet, het gesprek doet me meer dan de foto, en moet ik dus alsnog het gesprek aan?
Ik had het nu alleen over echte berichten, zoals van die laatste van jou. Met chatten is niet reageren goed genoeg. Of blokkeren als dat kan. Blokkeren is tenminste lekker duidelijk en je weet zeker dat anderen niet meer op je kunnen reageren. Maar je had volgens mij net gezegd dat je niemand blokkeerde, al weet ik niet waarom.

Overigens spreek je jezelf half tegen lijkt het. Je geeft een voorbeeld zónder gesprek, maar je zegt dat je pas achter de keuze tussen ja en nee komt mét gesprek. Wat is het nu?
pi_142466797
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik had het nu alleen over echte berichten, zoals van die laatste van jou. Met chatten is niet reageren goed genoeg. Of blokkeren als dat kan. Blokkeren is tenminste lekker duidelijk en je weet zeker dat anderen niet meer op je kunnen reageren. Maar je had volgens mij net gezegd dat je niemand blokkeerde, al weet ik niet waarom.

Overigens spreek je jezelf half tegen lijkt het. Je geeft een voorbeeld zónder gesprek, maar je zegt dat je pas achter de keuze tussen ja en nee komt mét gesprek. Wat is het nu?
Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.

Wat ik probeer duidelijk te maken, en wat me niet helemaal lukt, is dat reageren op iedereen wat mij betreft niet mogelijk is, of waar ik in ieder geval geen tijd in wil steken. Maar dat niet reageren dus niet per sé is omdat ik iemand te min vind ofzo. Want daar kom je uiteindelijk inderdaad pas achter na een gesprek.
pi_142466895
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.

Wat ik probeer duidelijk te maken, en wat me niet helemaal lukt, is dat reageren op iedereen wat mij betreft niet mogelijk is, of waar ik in ieder geval geen tijd in wil steken. Maar dat niet reageren dus niet per sé is omdat ik iemand te min vind ofzo. Want daar kom je uiteindelijk inderdaad pas achter na een gesprek.
Ah, dan begrijp ik je. Jij kan niet afleiden uit één bericht of iemand hoort op de stapel "nahhhhhhhh" of misschien toch op de stapel "als het een heel leuk gesprek is, kan het best gezellig zijn, en je weet maar nooit wat daaruit voortkomt". Zelf ben ik daar wel vrij snel/makkelijk in. Maar mensen verschillen enzo.
pi_142467080
Aisomont, lees "Trollen voor dummies". Je kan het wel gebruiken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:12:10 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142467259
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ook mannen reageren niet soms. En ik schrijf echt geen fotomodellen aan of perfecte profielen. Ik hou gewoon over het algemeen niet zo van maandenlang lullen met iemand dus of ik nou iets heb gestuurd of hij, als het niet loopt dan block ik iemand of kijk ik verder. Niet omdat het gras groener is maar omdat ik simpelweg vind dat als het aan het begin al zo gaat het er vaak niet beter op wordt als je op date gaat. Dat heb ik ook moeten leren hoor, heb in dit topic flink wat gemopper gekregen toen ik iemand vijf keer af liet zeggen :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:16:49 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142467360
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heel logisch hoor. Het was denk ik het voorbeeld zelf. Maar ook daar verschillen mensen in. Juist op een OKcupid is het logisch dat mensen op je interesses heel specifiek reageren omdat dat ook zo'n grote rol daar speelt in de beschrijvingen en mensen vaak net iets alternatiever zijn of internationaler. Dan wekt dat dus interesse. Ik vond het daar dan ook leuker als iemand erop inging dan op een Relatieplanet omdat je daar totaal geen ruimte hebt om iets te beschrijven behalve je profieltekst. Dus dan krijg je van die gesprekken als:
"Hey, zijn spruitjes ook jouw lievelingsgroente??"
"Ja klopt"

En dan valt het stil, weet je wel?

Die stortvloed aan berichtjes houdt wel op. Daarna is het ook veel leuker. Vind ik dan :)
pi_142467397
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ook mannen reageren niet soms. En ik schrijf echt geen fotomodellen aan of perfecte profielen. Ik hou gewoon over het algemeen niet zo van maandenlang lullen met iemand dus of ik nou iets heb gestuurd of hij, als het niet loopt dan block ik iemand of kijk ik verder. Niet omdat het gras groener is maar omdat ik simpelweg vind dat als het aan het begin al zo gaat het er vaak niet beter op wordt als je op date gaat. Dat heb ik ook moeten leren hoor, heb in dit topic flink wat gemopper gekregen toen ik iemand vijf keer af liet zeggen :')
Ik zeg niet dat mannen altijd reageren hoor. Ik reageer ook niet eens altijd. Maar ik probeer het wel. Al ben ik verre van een fotomodelman dus het is niet dat ik bakken vol met aandacht krijg. Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
pi_142467417
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Weissman het volgende:
Aisomont, lees "Trollen voor dummies". Je kan het wel gebruiken.
Onzin is een deur verder...
pi_142467451
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef eefje801 het volgende:
"Hey, zijn spruitjes ook jouw lievelingsgroente??"
"Ja klopt"

En dan valt het stil, weet je wel?

Really? Dan huil je toch een beetje van binnen als je dat leest?
pi_142467483
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onzin is een deur verder...
Why so serious?
pi_142467512
Ik kreeg laatst trouwens ook een "Cunt." naar m'n hoofd geworpen op OKC. Gewoon uit het niets. Weet nog steeds niet wat ik de beste man heb misdaan.
pi_142467513
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Why so serious?
We waren voor de verandering een keer serieus bezig en op dreef ;) :P.
pi_142467568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Aisomont het volgende:
Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
Schrap dat idee maar, het IS allesbepalend voor een eventueel vervolg. Lijkt me logisch. Waarom je tijd verdoen met iemand die je binnen vijf minuten al weet te vervelen als die ander je gewoon een heel stuk interessanter lijkt?
pi_142467570
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

We waren voor de verandering een keer serieus bezig en op dreef ;) :P.
Oh, de grote mensen zijn aan het woord zeker? :')

Chill, gap. Je hangt erbij als Saddam Hoessein.
pi_142467647
Anyway, ik reageer natuurlijk wel op de dude met de enorme erectiefoto, die een heel lief berichtje stuurde.
pi_142467692
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway, ik reageer natuurlijk wel op de dude met de enorme erectiefoto, die een heel lief berichtje stuurde.
Laat ons meegenieten met zijn hele lieve bericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')