Het verbaast me dan ook, dat niemand hem hier nog gemaakt had.quote:
quote:
Ah vandaar, je kent hem al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je hebt zeker kleinkunstcursus gevolgd bij de LOI, want je grap is niet leuk.
ok..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Stelen van die rijke nigga's, die rijke tata's.
doe normaal johquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig als je mij quote.
Was geen doen meer. Was er echt klaar mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Ontslag ingedient wel zo verstandig ? Of hielt je het e ht niet meer uit?
dat is met toestemming opeisen. Beetje het tegenovergestelde van roven.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Roven vind ik zo'n vies woord. Ik noem het liever wederrechtelijk toeëigenen.
Ga je met pensioen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Was geen doen meer. Was er echt klaar mee.
Dat is de juridische term voor diefstal.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
dat is met toestemming opeisen. Beetje het tegenovergestelde van roven.![]()
Had je trouwens niet beter ontslagen kunnen worden ivm verwijtbaar werkloos zoals het uwv dat noemt?
Nee, ik moet nog een jaar of 40.quote:
Misschien kan je om de tijd te doden kunstgeschiedenis gaan studeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is de juridische term voor diefstal.Wederrechtelijk = in strijd met het recht.
Ik zit niet op het UWV te wachten. Ik wil zo snel mogelijk weer aan de bak.
[..]
Nee, ik moet nog een jaar of 40.
Die studie trekt me niet zo en ik wil graag weer geld verdienen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien kan je om de tijd te doden kunstgeschiedenis gaan studeren.
En een strafblad hebben zeker?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Paardlants het volgende:
Niet al 7 maanden lang geen werk meer hebben
Tsjah, die kreeg ik er gratis bij jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |