Is mijn eer te na. Ik ga hosselen op de straat. Beetje dealen, beetje stelen. Je kent het wel.quote:
Ik zou zeggen: neem ook zoals ik een uitkering en leef op belastinggeld. Stelen van de armen en geven aan jezelf!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Copthorne het volgende:
Goedenacht,
Heb mijn ontslag ingediend. Was mijn pauperbaan meer dan zat.
Klacht: Moet weer op zoek naar werk.
Antiklacht: Binnenkort geen wekker meer zetten en voorlopig weer lekker uitslapen.Ik heb het verdiend.
Wellicht toch geen slecht idee. Binnenkort maar ff een uitkerinkie aanvragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem ook zoals ik een uitkering en leef op belastinggeld. Stelen van de armen en geven aan jezelf!
Neem er dan een uitkering bij als je dat doet anders kan je toch nooit beginnen met je hossel klapjostiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is mijn eer te na. Ik ga hosselen op de straat. Beetje dealen, beetje stelen. Je kent het wel.
Ik heb mijn connecties in de ghetto's van Den Haag, maar wat aanvullende inkomsten zijn idd nooit weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Neem er dan een uitkering bij als je dat doet anders kan je toch nooit beginnen met je hossel klapjosti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
DHC altijd trouw gebleven. 180 CC,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb mijn connecties in de ghetto's van Den Haag, maar wat aanvullende inkomsten zijn idd nooit weg.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:28 schreef NoBody122 het volgende:
En bovendien niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Accepteerden ze je ontslag zomaar bij de sociale werkplaats?Kennelijk wel lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copthorne 2.0
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:29 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
DHC altijd trouw gebleven. 180 CC,
Accepteerden ze je ontslag zomaar bij de sociale werkplaats?Je hebt zeker kleinkunstcursus gevolgd bij de LOI, want je grap is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appels zijn goed!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je hebt zeker kleinkunstcursus gevolgd bij de LOI, want je grap is niet leuk.
quote:
Jammer joh, je bedoelt bijstand of niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wellicht toch geen slecht idee. Binnenkort maar ff een uitkerinkie aanvragen.
wat ga je nu doen dan ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Copthorne het volgende:
Goedenacht,
Heb mijn ontslag ingediend. Was mijn pauperbaan meer dan zat.
Klacht: Moet weer op zoek naar werk.
Antiklacht: Binnenkort geen wekker meer zetten en voorlopig weer lekker uitslapen.Ik heb het verdiend.
110 120 geen enkel probleemquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:29 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
DHC altijd trouw gebleven. 180 CC,
Goed bezig, knul!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is mijn eer te na. Ik ga hosselen op de straat. Beetje dealen, beetje stelen. Je kent het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |