Minitaartje kan elk moment wakker worden, dan moet ik zo druipend naar bovenquote:
Hoe smaakt een suikertaartje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaartje kan elk moment wakker worden, dan moet ik zo druipend naar boven
arko gebruiken dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe alles ook traaaaag.
En ik heb de airco in de auto stuk. Dus dat gaat nog wat worden straks.
Meneer taart niet thuis?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaartje kan elk moment wakker worden, dan moet ik zo druipend naar boven
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog ARCODat kan dus niet he. Ik heb nog nooit een auto gezien waarvan de achterruit en voorruit open kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nu nog snel een fles (kraan)water in de vriezer gooien! Niet helemaal vullen, zal niet meer geheel bevriezen, maar dan blijft het extra lang koel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij rijden straks nog ff langs de pomp voor 2x een liter water en wat te snaaien voor onderweg.
Fietsquote:
ik welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet he. Ik heb nog nooit een auto gezien waarvan de achterruit en voorruit open kunnen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Fiets
Op 15km buiten mijn dorp zonder schaduw en geen water meegenomen
Komt wel goed straks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu nog snel een fles (kraan)water in de vriezer gooien! Niet helemaal vullen, zal niet meer geheel bevriezen, maar dan blijft het extra lang koel.
Hellquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Fiets
Op 10km buiten mijn dorp zonder schaduw en geen water meegenomen
Ach overleef het welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hell
Als ik in de buurt woonde kwam ik je halen, of iig koud water brengen
Wel plakspul bij?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach overleef het wel
Nee, heb niets bij me. Alleen telefoon en portemonnee
Domdomdom!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach overleef het wel
Dan maar snel jan de bandenplakker bellen, en vragen of hij gelijk ook wat te drinken meebrengt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach overleef het wel
motor kopen, pomp overzetten en de rest weer verkopenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ben maandag benieuwd wat de pomp maken moet kosten,
heb net een complete motor gevonden voor ¤ 475,-
Morgen is het minder warm, en ik douche vanavond en morgenochtend waarschijnlijk nog wel een keer.quote:
Ik zie wel, anders blijft het bij een zoentje op de wangquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen is het minder warm, en ik douche vanavond en morgenochtend waarschijnlijk nog wel een keer.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zie wel, anders blijft het bij een zoentje op de wang
Zoet!quote:
Nu wel weer. Maar die is er nog erger aan toe dan ikquote:
wat heeft ie gedaan dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoet!
[..]
Nu wel weer. Maar die is er nog erger aan toe dan ik
je lag bij paal 69?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis hoor. Twee uurtjes op het strand liggen lezen. Was nog vrij rustig waar ik lag.
Net even gedoucht, maar ik vraag me af waarom ik me heb afgedroogd.
Laat me raden: blotemensenstrand?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard. Als we de speklappen bakken, mag de worst ook gebraden worden.
Daar mag ik ook niet komen in mn werkkledingquote:
Gewoon ogen dicht, lekker zonnenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup.
Kwam ik een keer per toeval achter toen ik in de duinen wandelde met een nicht van me en haar man. Kwam bovenop de duintop, zag allemaal naakte oude mensen en ik denk dat ik nog nooit zo hard had gerend om terug te gaan naar waar ik vandaan kwam...
[ afbeelding ].
Nou, als daar nou ineens lieftallige jongedames zouden liggen, zouden mijn ogen weinig rust krijgen, denk ikquote:
Ik waaide hier net bijna van het strandje, nu weer rustigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier aan het betrekken. Zou er regen komen?
Ik keek net op Buienradar en er dreven buien Zeeland binnen... maar die losten al vrij vrij snel weer opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier aan het betrekken. Zou er regen komen?
Zoetermeer meldt een bewolkte luchtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik keek net op Buienradar en er dreven buien Zeeland binnen... maar die losten al vrij vrij snel weer op.
En veel sprintjes naar de zeequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als daar nou ineens lieftallige jongedames zouden liggen, zouden mijn ogen weinig rust krijgen, denk ik.
Japs!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:21 schreef DaMart het volgende:
Het enige positieve aan deze temperaturen is dat de was binnen anderhalf uur droog is buiten.
Emmertje water naast je handdoek.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij ik D. nadoe en wat ijswater meeneem voor het TT-effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |