quote:
Ik kan met MPG meequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]je hebt een otoloze zondag
![]()
hopelijk kun je morgen met iemand meerijden
zo voelt het niet hoor......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier geeft de thermometer buiten 44 graden aan
In de zon hoop ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
Hangt hij niet in de schaduwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik ben niet vergroeid met mn otoo gelukkigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]je hebt een otoloze zondag
![]()
hopelijk kun je morgen met iemand meerijden
k zit lekker binnen bij de aircoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zo voelt het niet hoor......
....... en je weet ik zit slechts een ballegooi bij je vandaan.
Zag op buienradar trouwens dat het morgen nogal mee gaat vallen met de regen
Geen airco hierquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
k zit lekker binnen bij de airco![]()
en idd ik zag het net ook
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hoe veel parasols hebben jullie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
2quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe veel parasols hebben jullie?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Solique het volgende:
En toen stond ik in de polder met een lekke achterband
Oh, gelukkig maar...anders ben ik morgen heeeel ongelukkigquote:
Ohneee!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Solique het volgende:
pfff en dat met dit weerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Solique het volgende:
26 graden maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh.![]()
Binnen ook warm bij jullie of valt dat mee?
Zoetjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe veel parasols hebben jullie?
hopelijk wat schaduw in de buurt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Solique het volgende:
Ik denk dat het verschil komt door begane grond en zonnescherm, maar pffffff. Ik ben lek.quote:
Friemel!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoetje
[..]
hopelijk wat schaduw in de buurt?
Of is het een questie van wisselen?
quote:
Ik doe alles ook traaaaag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil komt door begane grond en zonnescherm, maar pffffff. Ik ben lek.
Motorolie vooor de remblokken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Opname? *bekertje motorolie langsbrengt*
Je hebt altijd nog ARCOquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe alles ook traaaaag.
En ik heb de airco in de auto stuk. Dus dat gaat nog wat worden straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
En anders altijd catmobiel.quote:
Oh heerlijk! Ik denk dat ik zo bij mediumtaartje in het zwembadje springquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe alles ook traaaaag.
En ik heb de airco in de auto stuk. Dus dat gaat nog wat worden straks.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog ARCOja nou, maar dat werkt ook niet echt, behalve dat je wat luchtverplaatsing hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er al bij ingelegen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik denk dat ik zo bij mediumtaartje in het zwembadje spring
Ik mag morgen een stukje in de bus en trein. Nu al zin in
Als iemand met een gebroken been in het ziekenhuis ligt ga ik ook geen gips langsbrengen, maar doe ik een fles drinken of een fruitschaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Motorolie vooor de remblokken?
Misschien maar goed dat je niet bij een garage werkt.
Het haalt de meeste hitte wegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
ja nou, maar dat werkt ook niet echt, behalve dat je wat luchtverplaatsing hebt.
Huuuu!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het haalt de meeste hitte weg![]()
en doorgaans is dat onderweg voldoende
Tenzij je in een file terecht komt
We gaan het wel overleven, en anders spring ik bij gf gelijk weer onder de douche.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het haalt de meeste hitte weg![]()
en doorgaans is dat onderweg voldoende
Tenzij je in een file terecht komt
Wij rijden straks nog ff langs de pomp voor 2x een liter water en wat te snaaien voor onderweg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huuuu!Wel voldoende drinken meenemen he?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bos![]()
het is goed vertoeven in jouw rand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |