quote:
Koelt wel lekker afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:53 schreef DaMart het volgende:
@TT: D., je moet hem ook niet wassen met ijswater.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik ga markten. Versche verlepte groentjens kopen.
GFquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
GF
Kunnen we de versiering zondag nog bewonderen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, bij de kapper geweest, pasfoto's laten maken en nu ontbijt
Maar voor die tijd moeten je haartjes wel netjes zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik moet altijd pasfoto's door een fotograaf laten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
remblokken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:49 schreef Takaiki het volgende:
Straks ootoo naar de garage brengen
Bij het remmen, vooral in zn 2, is een slijpend geluid te horen
In maart gekocht en toen hebben ze vooraan nieuwe opgezetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef JJH het volgende:
[..]
remblokken.
Ik hoop dat je remschijven nog goed zijn anders kunnen die ook gelijk, en die zijn prijziger.
taxiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef JJH het volgende:
[..]
remblokken.
Ik hoop dat je remschijven nog goed zijn anders kunnen die ook gelijk, en die zijn prijziger.
achteras?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In maart gekocht en toen hebben ze vooraan nieuwe opgezet
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In maart gekocht en toen hebben ze vooraan nieuwe opgezet
lijkt me sterkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik neem aan dat je geen 10.000 km in die tijd hebt gereden
normaal welquote:
quote:
Hyundai i10quote:
klinkt meer na aanlopende remblokkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee remblokken.
Bij testrijden hoorde ik een piepend geluid, waren idd de remblokken en die dus nieuw erop gekregen.
Maandje terug weer piepend geluid, maar toen aan de achterkant en lang niet altijd en toen ik bij de garage kwam natuurlijk niets
En nu dus dat slijpende geluid bij remmen en soms bij een bocht naar links
En soms ook niets
volgend mij heeft die trommeltjes achter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hyundai i10
Ritjes tussen Weert en Venlo over het algemeen
remmen op de achteras. Omdat je voor nieuwe gehad hebt.bquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee remblokken.
Bij testrijden hoorde ik een piepend geluid, waren idd de remblokken en die dus nieuw erop gekregen.
Maandje terug weer piepend geluid, maar toen aan de achterkant en lang niet altijd en toen ik bij de garage kwam natuurlijk niets
En nu dus dat slijpende geluid bij remmen en soms bij een bocht naar links
En soms ook niets
ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
remmen op de achteras. Omdat je voor nieuwe gehad hebt.b
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van
Garagepipo mag onder de auto kruipen
35 inmiddels. En dan moet ik met tshirt, vest, stofjas en winterjas over elkaar aan af en toe naar buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
Arme jullie tis hier 28 graden en niet uit te houden. .. landinwaarts zal t erger zijn...hoii trouwens
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
35 inmiddels. En dan moet ik met tshirt, vest, stofjas en winterjas over elkaar aan af en toe naar buiten...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
Arme jullie tis hier 28 graden en niet uit te houden. .. landinwaarts zal t erger zijn...hoii trouwens
Vergeet je je bontmuts en handschoenen niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
35 inmiddels. En dan moet ik met tshirt, vest, stofjas en winterjas over elkaar aan af en toe naar buiten...
De rest van de tijd zit ik fijn in de koelcelquote:
Bontmuts mag niet, handschoenen heb ik indd ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet je je bontmuts en handschoenen niet?
ga je niet tegen de vlakte als je buiten komt dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Bontmuts mag niet, handschoenen heb ik indd ook.
Nog net niet. Probeer wel zo kun mogelijk buiten te komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ga je niet tegen de vlakte als je buiten komt dan?
Houden zo dan. Die grote temperatuurwisselingen kunnen niet goed voor je zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog net niet. Probeer wel zo kun mogelijk buiten te komen
Nikkiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik ben weer thuis hoor. Twee uurtjes op het strand liggen lezen. Was nog vrij rustig waar ik lagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:46 schreef Takaiki het volgende:
Mart is al onbereikbaar
Alles trekt massaal naar de kust
Niet gezwommen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis hoor. Twee uurtjes op het strand liggen lezen. Was nog vrij rustig waar ik lag.
Net even gedoucht, maar ik vraag me af waarom ik me heb afgedroogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |