En die 'bondgenoten' van ons dan? De EU? Waar we al sinds jaar en dag miljarden in pompen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die moesten van Den Haag een andere baan zoeken...
Wat als een Amerikaans vliegtuig in Nederland neerstort en de VS vind dat wij het niet goed oppakken. Mag de VS Nederland invallen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik snap dit gezever niet echt...
Rusland staat achter een internationaal onderzoek.
PRIMA! Gooi er een leger blauw helmen heen, bescherm de waarnemers en onderzoekers. Schiet van je af als de dwazen die zich seperatisten noemen beginnen te schieten.
Maar nu geven we ze alleen maar nieuwe gijzelaars. De omstandigheden waaronder goed onderzoek kan plaats vinden verslechteren. Hoe langer het duurt hoe minder precies dingen geconstateerd kunnen worden. Is het nu zoveel gevraagd voor die opstandelingen om 2 dagen dat gebied te verlaten? Even onderzoeken en dan mogen jullie weer zielig oorlog voeren. Stelt ze ook minder in een kwaad daglicht. Moet ik nu als Nederlander zijnde het plan voor die idioten uitstippelen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Als het echt zo makkelijk zou zijn zouden ze het wel doen.
Hoe hard gaan we schreeuwen en roepen als zo'n kogel per ongeluk het hoofd van een onderzoeker raakt? "We hadden ze nooit daarheen mogen laten gaan!"
Dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik bedoel, technisch gezien sturen we nu nieuwe potentiele gijzelaars. SCHANDALIG! Journalisten bedreigd; SCHANDALIG.
Gooi er een VN leger heen, als Poetin dit al gaat Veton weet je waar je als VN aan toe bent; FCK RUSLAND.
Ze komen op mij eerder te neergeslagen over dan vrolijk, het lijkt me voor geen soldaat makkelijk als er kinderen slachtoffer zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Beetje respectloos omdat het voor de rest ook geen nut dient natuurlijk, echt iets misdadigs is het niet nee.
Als je video post kan je dan ook ff een korte samenvatting erbij schrijven oid?quote:
Staan wij met zn alleen dan met AK47jes die mensen te bedreigen? Denk dat wij ze gewoon binnen laten voor onderzoek, ik denk zelfs dat de VN ons dit zal gaan verplichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat als een Amerikaans vliegtuig in Nederland neerstort en de VS vind dat wij het niet goed oppakken. Mag de VS Nederland invallen?
Daar wordt net zo gehakt als in Nederland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En die 'bondgenoten' van ons dan? De EU? Waar we al sinds jaar en dag miljarden in pompen?
Mogen is relatief. Ze kunnen het iig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat als een Amerikaans vliegtuig in Nederland neerstort en de VS vind dat wij het niet goed oppakken. Mag de VS Nederland invallen?
oh hoor nu dat wat lichamen zijn vervoerdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar alles ligt dus nog opdezelfde plek, incluis lichamen?
Ja, prachtig. We ontketenen een vernietigende oorlog om te weten wat er gaande isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Een oorlog met wie precies?
De (Russische) separatisten? Of een oorlog met Rusland? In dat laatste geval weten we exact wat er gaande is.
Dat is een heel ander verhaal. Ik sta volledig achter een ingrijpen van de VN met Nederland als leidende kracht. Maar er zijn mensen die het liefst Mark Rutte als een soort Braveheart zien, die z'n oranjeleger richting de rampplek dirigeert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Zoals in het topic word gezegd gewoon met een groep Nederlanders, Amerikanen, de VN en elk land dat ook maar baat heeft bij een eerlijk en openbaar onderzoek er heen gaan en het gebied rondom die crashside overnemen. Met of zonder geweld.
Niet eens bemoeien met het conflict tussen Oekrane en Rusland maar gewoon puur dat gebied rondom het vliegtuig zodat er een goed onderzoek komt.
Ik open links zonder omschrijving al lang niet meer. 9/10 kans dat het al 400x gepost is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je video post kan je dan ook ff een korte samenvatting erbij schrijven oid?
Zie zoveel dingen..
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Dit, ik vraag mij eigenlijk hetzelfde af..
Ik soms ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Dit, ik vraag mij eigenlijk hetzelfde af..
Als ze nu in ieder geval de lichamen maar konden bergen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Maar nu geven we ze alleen maar nieuwe gijzelaars. De omstandigheden waaronder goed onderzoek kan plaats vinden verslechteren. Hoe langer het duurt hoe minder precies dingen geconstateerd kunnen worden. Is het nu zoveel gevraagd voor die opstandelingen om 2 dagen dat gebied te verlaten? Even onderzoeken en dan mogen jullie weer zielig oorlog voeren. Stelt ze ook minder in een kwaad daglicht. Moet ik nu als Nederlander zijnde het plan voor die idioten uitstippelen?
Als ze een Boeing de lucht uit kunnen schieten is het ook niet zo moeilijk om hetzelfde te doen bij een Apache.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
We hebben toch ook een leger waarom sturen we geen apache om onze mensen te beschermen.
Amerika zou dit noooooooooit overkomen.
Braaf kutlandje wij altijd
FREEEEDOOOOOOOOMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal. Ik sta volledig achter een ingrijpen van de VN met Nederland als leidende kracht. Maar er zijn mensen die het liefst Mark Rutte als een soort Braveheart zien, die z'n oranjeleger richting de rampplek dirigeert.
As de VS Vind dat wij het niet goed doen. Dan vind jij een inval van de VS geoorloofd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Staan wij met zn alleen dan met AK47jes die mensen te bedreigen? Denk dat wij ze gewoon binnen laten voor onderzoek, ik denk zelfs dat de VN ons dit zal gaan verplichten.
Apache heeft wel countermeasure systems hehquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef Greci het volgende:
[..]
Als ze een Boeing de lucht uit kunnen schieten is het ook niet zo moeilijk om hetzelfde te doen bij ee Apache.
Nou zal mij benieuwen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal. Ik sta volledig achter een ingrijpen van de VN met Nederland als leidende kracht. Maar er zijn mensen die het liefst Mark Rutte als een soort Braveheart zien, die z'n oranjeleger richting de rampplek dirigeert.
Een enorm gebied, onveilig, zonder goed bestuur en zonder goede leiding van de "militairen", ik verwacht nog veel meer chaos.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Als ze nu in ieder geval de lichamen maar konden bergen.
fuck yeah!, hoe kun je hierop tegen zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |