nee die was gisterquote:
wist je nog dat wij elke keer ruzie hadden als we elkaar tegenkwamen?quote:
ik pink een traantje wegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wist je nog dat wij elke keer ruzie hadden als we elkaar tegenkwamen?
Net als met Dven.
En nu met wijsneus...
wauw
quote:Op vrijdag 1 augustus 2003 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag vast niet schelden enzo, ik ben FA ofzo, nou, de admins pleuren me maar van het forum af.
Maar godverdomme wat een gigantische kutkneus ben jij, je bent het doodschoppen niet waard.
Ik zal eer nu wel vanaf moeten, maar jou neem ik toch mooi mee loser.
Je bent nu eenmaal een mongooltje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wist je nog dat wij elke keer ruzie hadden als we elkaar tegenkwamen?
Net als met Dven.
En nu met wijsneus...
wauw
good old daysquote:
jij wil de traditie weer oppakken zo te zien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal een mongooltje. [ afbeelding ]
Beetje zielig ook wel, dat topic.quote:
nee veel te warm voor, lobiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij wil de traditie weer oppakken zo te zien?
Gaan we daar nu verder op reflecteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
good old days
met jou heb ik ook wel eens ruzie gehad volgens mij.
zo ongeveer met iedereen wel op FOK!
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gaan we daar nu verder op reflecteren?
Ben je daar wel een beetje trots op?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
good old days
met jou heb ik ook wel eens ruzie gehad volgens mij.
zo ongeveer met iedereen wel op FOK!
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ben je daar wel een beetje trots op?
Spontaan 40 jaar ouder gewordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jullie dan nu al moeten baggeren, dan maar met een opzetje met goede muziek.
helemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Moet toch ergens voldoening uithalen
Al draagt een aap een gouden ring enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
kan je dat ding onder mijn naam niet lezen ofzo?
zag die pi welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring enzo
Ewa.quote:
wil jij de traditie ook weer oppakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring enzo
Heb gekliktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jullie dan nu al moeten baggeren, dan maar met een opzetje met goede muziek.
Ga weg met je kutmuziek.quote:
Iets moet wel enige significantie hebben wil het een traditie worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wil jij de traditie ook weer oppakken?
jullie zijn hier wel van de tradities zeg
Deze boi snapt het tenminste.quote:
Dan is het stijl dat je voelt, geen ouderdom.quote:
Dit zeggen alleen oude mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het stijl dat je voelt, geen ouderdom.
Dat wilde ik net zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, oudere mensen willen zich graag nog jong voelen.. Zo ook mijn vader, overal roepen dat het iets voor ouderen is terwijl er mensen van zijn leeftijd daar rondlopen, daarnaast keihard roepen dat hij daar nog veel te jong voor is..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen oude mensen
huehuequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
Wat lul je TS, dit is deadprez:
[ afbeelding ]
Dronken in het openbaar, zoals gewoonlijk.
dacht dit was ons geheimpje :$quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
Wat lul je TS, dit is deadprez:
[ afbeelding ]
Dronken in het openbaar, zoals gewoonlijk.
En wie is die vrouw?quote:
Ben jij 13?quote:
Helaas, kan niet altijd feest zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoorde stijl en ik zag bretels, het is geen Leidse studentenvereniging.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoorde ik daar stijl?
Waarom?quote:
quote:
Is toch nergens voor nodigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik hierom moest lachen
Typisch.quote:
Ik heb nog nooit studenten met bretels zien lopen in Leiden, je bent uit de tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoorde stijl en ik zag bretels, het is geen Leidse studentenvereniging.
Goed kapselquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op mij
[ afbeelding ]
Rebels jongetje ben je toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op mij
[ afbeelding ]
Jeetje wat zijn jullie vervelend vanavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studenten met bretels zien lopen in Leiden, je bent uit de tijd.
Doe je dan ook zo'n uniformpje aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op mij
[ afbeelding ]
Nee, wat ben jij een ouwe zak vanavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie vervelend vanavond..
Hugo Bossquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe je dan ook zo'n uniformpje aan?
Je bent dik.quote:
Zo ben jij niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
Hugo Boss pakje aan, Telegraaf lezen en rijksdaalders vangen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
Hugo Boss pakje aan, Telegraaf lezen en rijksdaalders vangen.
quote:
Heb je net je naam zitten sherlocken ofzo?quote:
NSB-krantje.quote:
wtfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt ook geen ziel, arme jij.
[ afbeelding ]
Haten op kwaliteitquote:
hey kap hier eens mee, ik vind het nite leuk dat jij mijn familiefoto's hier zomaar postquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
De familie prez op hun familie-uitje naar de vuilnisbelt voor gratis spullen
[ afbeelding ]
En in een kringverjaardag:
[ afbeelding ]
Porseleinen huwelijk van pa en ma prez
[ afbeelding ]
Niet-ariërsquote:
Maar wel mijn foto postenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kap hier eens mee, ik vind het nite leuk dat jij mijn familiefoto's hier zomaar post
Die headlines van vanochtend. "HONDERACHTENVIJFTIG NEDERLANDSE SLACHTOFFERS BIJ RAMP!!!!!!!!!! (de rest boeit niet, omdat buitenland) - Tranen op Schiphol - Gezin ontsnapt aan de dood"quote:
Ik snap het niet, telkens verschillende mensen. Heeft prez een grote familie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
De familie prez op hun familie-uitje naar de vuilnisbelt voor gratis spullen
[ afbeelding ]
En in een kringverjaardag:
[ afbeelding ]
Porseleinen huwelijk van pa en ma prez
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/d(...)er_op_tabloid__.htmlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Haten op kwaliteit
De enige krant die voor zover nog niet overgestapt is op de teloorgang die tabloid heet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ze halen popcorn waar ze in stikken van het lachen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap het niet, telkens verschillende mensen. Heeft prez een grote familie?Z'n pa neemt steeds verschillende vrouwen mee, die hun gezin ook weer meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr. de KLB Keizer
Slimme pa, samen uitkering trekkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Z'n pa neemt steeds verschillende vrouwen mee, die hun gezin ook weer meenemen
Ik heb de Telegraaf van vanmorgen hier liggen, wat lul jij nouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die headlines van vanochtend. "HONDERACHTENVIJFTIG NEDERLANDSE SLACHTOFFERS BIJ RAMP!!!!!!!!!! (de rest boeit niet, omdat buitenland) - Tranen op Schiphol - Gezin ontsnapt aan de dood"
Vertel mij wat, het verzet is gebrokenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)er_op_tabloid__.html
lol
Vakmanschap wat van vader op zoon is doorgegevenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slimme pa, samen uitkering trekken
De Telegraaf hebben liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb de Telegraaf van vanmorgen hier liggen, wat lul jij nou
Ik zag een foto ergens in KLB.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb de Telegraaf van vanmorgen hier liggen, wat lul jij nou
Kunnen we beter aan jou vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Kan dat überhaupt, met een heel gezin uitkeringstrekker zijn?
nee gewoon de hele dag nu.nl f5enquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Jij bent zeker zo'n nrc.next
Ik lees hem niet, mijn ouders wel. En daar bevind ik mij nu. Want het is de enige krant die bij hen op tijd geleverd kan worden.quote:
Ouders + 2 volwassen kinderen pakken 3k nettoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Probeer het eens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor snoesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik lees hem niet, mijn ouders wel. En daar bevind ik mij nu. Want het is de enige krant die bij hen op tijd geleverd kan worden.
Niet waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ouders + 2 volwassen kinderen pakken 3k netto
Jij gooit mij met één opmerking voor de haaien hierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor snoes
Al Jazeeraquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
BBC News, duh. Geen gejank over Nederlanders die ontsnappen aan de dood en zo.
>afschuwelijke moordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden dat dit geen sensatie schreeuwt.
Echt hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet ik helemaal gaan zoeken en shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens dp, je mocht wel even helpen, jij had die foto gepost, kloothommel.
En grote plaatjes, niet te veel woorden, anders verkoopt het niet.quote:
Jup.quote:
JE WEET TOCH WEL WAAR JE GVD EEN FOTO PLAATST? Of ben je dement of zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal gaan zoeken en shit.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Had dit niet van jou verwacht
Ja in KLB, ergens gisteravond ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL WAAR JE GVD EEN FOTO PLAATST? Of ben je dement of zo?
Niet snappen dat hier een grote vraag naar is onder het Nederlandse krantenpubliekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hele gezin deelt gewoon 1 accountquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez post zodanig veel dat hij niet alles kan onthouden. Kan je hem niet kwaad nemen
Niet snappen dat de Telegraaf gewoon een tokkiekrant is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet snappen dat hier een grote vraag naar is onder het Nederlandse krantenpubliek
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez post zodanig veel dat hij niet alles kan onthouden. Kan je hem niet kwaad nemen
Denken dat het allemaal zo makkelijk werkt en in een hokje te stoppen isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet snappen dat de Telegraaf gewoon een tokkiekrant is.
Wenfer2 en tong80.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ik
Denken dat ik dik benquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ik
Bij tokkies? Ja hoor, makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denken dat het allemaal zo makkelijk werkt en in een hokje te stoppen is
Broer met HCFeestbeest en knorrige pa met Gpmh.. Zou kunnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
GLquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
pls, mijn familie bestaat louter uit intelligente GroenLinks-stemmers.
d8 ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
pls, mijn familie bestaat louter uit intelligente PvdU (partij voor de uitkeringen)-stemmers.
sws niet uit een links milieu komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
GroenLinks is voor een hogere uitkering?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
Heeft het hoogste aantal hoog opgeleide stemmers.quote:
ik ben gewoon het zwarte schaap ja laat mij verdommequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GroenLinks is voor een hogere uitkering?
Sorry prezquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gewoon het zwarte schaap ja laat mij verdomme
Van Frank. Dat zou echt geniaal zijn.quote:
Ik denk dat het bedtijd begint te worden voor jou.quote:
Marie30?quote:
Nou, mijn stem krijgen ze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft het hoogste aantal hoog opgeleide stemmers.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Frank. Dat zou echt geniaal zijn.
Overdag is hij een vriendelijke leraar geschiedenis die online het kwaad bestrijdt. 's Avonds transformeert hij na een aantal liter budgetbier in een anarchistische armoedzaaier en maakt het FOK!forum onveilig.
Ritalinquote:
hehequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Frank. Dat zou echt geniaal zijn.
Overdag is hij een vriendelijke leraar geschiedenis die online het kwaad bestrijdt. 's Avonds transformeert hij na een aantal liter budgetbier in een anarchistische armoedzaaier en maakt het FOK!forum onveilig.
Weet je, ik heb dus echt geen idee meer waar ik op heb gestemd, en waar ik op zou moeten stemmen. Eigenlijk vind ik iedere partij gewoon een kneuzenkermis.quote:
Dan heb je denk ik een verkeerd tijdsbesef.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedtijd begint te worden voor jou.
Ze zijn volgens mij voornamelijk tegen de rare praktijken van bedrijven als Monsanto.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, mijn stem krijgen ze niet.Ze zijn tegen genetische modificatie.
niks sarcasmequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien dat je dan wel sarcasme zou herkennen
Ahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je, ik heb dus echt geen idee meer waar ik op heb gestemd, en waar ik op zou moeten stemmen. Eigenlijk vind ik iedere partij gewoon een kneuzenkermis.
Tfoequote:
Komend jaar ga ik weer naar school.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een verkeerd tijdsbesef.
Het is namelijk tijd voor jou om iets nuttigs te doen met je leven.
En het grappige aan dat tijdstip is dat het nooit voorbij gaat (bij jou dan).
Gebandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar is HaywoodJablome nou eigenlijk? Al een paar maanden niet meer gezien...
ik moest hier komenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij voornamelijk tegen de rare praktijken van bedrijven als Monsanto.
https://groenlinks.nl/standpunten/genetische-manipulatiequote:GroenLinks wil dat de productie van genetisch gemanipuleerd voedsel (gentech-voedsel) in Nederland wordt verboden.
Ben je constant high ofzo dat je dat niet meer weet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je, ik heb dus echt geen idee meer waar ik op heb gestemd, en waar ik op zou moeten stemmen.
Jawel, fuck de uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha
Ja lastig altijd. Maar is ben weer weg, dit onderwerp sluit volgens mij niet aan bij de nachtbagger.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar is HaywoodJablome nou eigenlijk? Al een paar maanden niet meer gezien...
Ik een kloon van Deadprez?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het al geleden is? Bijna 4 jaar man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben je constant high ofzo dat je dat niet meer weet?
steel mijn oneliners nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voor mij te verantwoorden hoor snoes
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil geen fittie met deadprezdie is van de straat
quote:
5havoquote:
Zeg eens iets in het Zweedsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik een kloon van Deadprez?En waarom zegt iedereen Gmph?!
Het is G H P H.
haiquote:
Lijkt me niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
https://groenlinks.nl/standpunten/genetische-manipulatie
doe normaal tegen inso johquote:
24quote:
Wat denk je zelf?quote:
ikquote:
Mij wel, ze proberen gvd mijn toekomstperspectief in te dammen.quote:
Wie ben jij?quote:
sofquote:
Beter niet, dan gaat deadprez weer zijn extreemrechtse ideeen spuienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
is het leuk hier
gaan we het nog over politiek hebben
dacht dat ie communist wasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter niet, dan gaat deadprez weer zijn extreemrechtse ideeen spuien
Deze 8/10 chick niet kennenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Familie deadprez' auto
[ afbeelding ]
ahahh eendquote:
gvdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Familie deadprez' auto
[ afbeelding ]
Familie deadprez' auto
[ afbeelding ]
Eigenlijk is magikarps move splash. Je kan 40x splashen tot je PP naar de klote is. Dan doet die struggle. Maar men traint hem meer met exp share. Dus dat zou betekenen dat je moet leechen om beter te worden. Niet echt een goede moraal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk best goed dat Deadprez zich hier verzet..
[ afbeelding ]t
Familie deadprez' auto
[ afbeelding ]
kees?quote:
Gmph pls... Het is nachtbagger, neem niet alles zo serieusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Eigenlijk is magikarps move splash. Je kan 40x splashen tot je PP naar de klote is. Dan doet die struggle. Maar men traint hem meer met exp share. Dus dat zou betekenen dat je moet leechen om beter te worden. Niet echt een goede moraal.
oké geeft nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry hoor soms flip ik even een minuutje
E&M?quote:
hoi btquote:
C&M vakken.quote:
nee blijfquote:
ewa broquote:
HET IS GAY HAA PEE HAAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gmph pls... Het is nachtbagger, neem niet alles zo serieus
hoe is het met je druivenverslaving?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |