huehuequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
Wat lul je TS, dit is deadprez:
[ afbeelding ]
Dronken in het openbaar, zoals gewoonlijk.
dacht dit was ons geheimpje :$quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
Wat lul je TS, dit is deadprez:
[ afbeelding ]
Dronken in het openbaar, zoals gewoonlijk.
En wie is die vrouw?quote:
Ben jij 13?quote:
Helaas, kan niet altijd feest zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het stijl dat je voelt, geen ouderdom.
Ik hoorde stijl en ik zag bretels, het is geen Leidse studentenvereniging.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoorde ik daar stijl?
Waarom?quote:
quote:
Is toch nergens voor nodigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik hierom moest lachen
Typisch.quote:
Ik heb nog nooit studenten met bretels zien lopen in Leiden, je bent uit de tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoorde stijl en ik zag bretels, het is geen Leidse studentenvereniging.
Goed kapselquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op mij
[ afbeelding ]
Rebels jongetje ben je toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op mij
[ afbeelding ]
Jeetje wat zijn jullie vervelend vanavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studenten met bretels zien lopen in Leiden, je bent uit de tijd.
Doe je dan ook zo'n uniformpje aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op mij
[ afbeelding ]
Nee, wat ben jij een ouwe zak vanavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie vervelend vanavond..
Hugo Bossquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe je dan ook zo'n uniformpje aan?
Je bent dik.quote:
Zo ben jij niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
Hugo Boss pakje aan, Telegraaf lezen en rijksdaalders vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |