nee die was gisterquote:
wist je nog dat wij elke keer ruzie hadden als we elkaar tegenkwamen?quote:
ik pink een traantje wegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wist je nog dat wij elke keer ruzie hadden als we elkaar tegenkwamen?
Net als met Dven.
En nu met wijsneus...
wauw
quote:Op vrijdag 1 augustus 2003 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag vast niet schelden enzo, ik ben FA ofzo, nou, de admins pleuren me maar van het forum af.
Maar godverdomme wat een gigantische kutkneus ben jij, je bent het doodschoppen niet waard.
Ik zal eer nu wel vanaf moeten, maar jou neem ik toch mooi mee loser.
Je bent nu eenmaal een mongooltje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wist je nog dat wij elke keer ruzie hadden als we elkaar tegenkwamen?
Net als met Dven.
En nu met wijsneus...
wauw
good old daysquote:
jij wil de traditie weer oppakken zo te zien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal een mongooltje. [ afbeelding ]
Beetje zielig ook wel, dat topic.quote:
nee veel te warm voor, lobiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij wil de traditie weer oppakken zo te zien?
Gaan we daar nu verder op reflecteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
good old days
met jou heb ik ook wel eens ruzie gehad volgens mij.
zo ongeveer met iedereen wel op FOK!
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gaan we daar nu verder op reflecteren?
Ben je daar wel een beetje trots op?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
good old days
met jou heb ik ook wel eens ruzie gehad volgens mij.
zo ongeveer met iedereen wel op FOK!
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ben je daar wel een beetje trots op?
Spontaan 40 jaar ouder gewordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jullie dan nu al moeten baggeren, dan maar met een opzetje met goede muziek.
helemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Moet toch ergens voldoening uithalen
Al draagt een aap een gouden ring enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
kan je dat ding onder mijn naam niet lezen ofzo?
zag die pi welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring enzo
Ewa.quote:
wil jij de traditie ook weer oppakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring enzo
Heb gekliktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jullie dan nu al moeten baggeren, dan maar met een opzetje met goede muziek.
Ga weg met je kutmuziek.quote:
Iets moet wel enige significantie hebben wil het een traditie worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
wil jij de traditie ook weer oppakken?
jullie zijn hier wel van de tradities zeg
Deze boi snapt het tenminste.quote:
Dan is het stijl dat je voelt, geen ouderdom.quote:
Dit zeggen alleen oude mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het stijl dat je voelt, geen ouderdom.
Dat wilde ik net zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het stijl dat je voelt, geen ouderdom.
Op zich wel mee eens, oudere mensen willen zich graag nog jong voelen.. Zo ook mijn vader, overal roepen dat het iets voor ouderen is terwijl er mensen van zijn leeftijd daar rondlopen, daarnaast keihard roepen dat hij daar nog veel te jong voor is..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen oude mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |