SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Je smartphone nat laten wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
smarthphone dan is allemaal 1 pot nat
Beide #nohomoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus ... was de dag al heet? Of werd het dat van de Free's?
Wat was er eerder de balut of de kip?
Ga maar eens in 2-delig pak met overjas buiten staan. Ja, het is heet. Persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus ... was de dag al heet? Of werd het dat van de Free's?
Wat was er eerder de balut of de kip?
Zit eigenlijk liever op een terrasje in korte broek en hemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ga maar eens in 2-delig pak met overjas buiten staan. Ja, het is heet. Persoonlijke ervaring.
Je mag de overjas best laten schieten als het dertig graden is hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ga maar eens in 2-delig pak met overjas buiten staan. Ja, het is heet. Persoonlijke ervaring.
Heb mijn htc al laten zwemmen toen een miskoop van een S3 gedaanquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit eigenlijk liever op een terrasje in korte broek en hemd.
Heerlijk dagje.
Ligt aan de opdrachtgeverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je mag de overjas best laten schieten als het dertig graden is hoor.
ik ook maar had het na 1 ep gedroptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk. Maar goed, ik hou van mecha.
Ep 2 is al iets beter hoor. 3 is aardig tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik ook maar had het na 1 ep gedropt
Nee, in tegenstelling tot de warme omhelzing van andere treinen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Rapeface. Je wil niet voor die trein springen.
Welke serie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ep 2 is al iets beter hoor. 3 is aardig tot nu toe.
neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:15 schreef VulpX het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Fuck moet even bijlezen.
quote:
Dat is geen oog, maar onderdeel van de vrouwelijke anatomie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://1-media-cdn.foolz.(...)05/1401052044548.jpg
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://1-media-cdn.foolz.(...)05/1401052044548.jpg
Ho, tettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik ben 25quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef VulpX het volgende:
Ik vroeg met trouwens af, hoe oud is iedereen in dit topic eigenlijk?
Ik weet dat dakgoot 19 is en zwabber ergens begin 20 zal zijn (toch?) en Kyubey heeft het over tentamens gehad dus die is max 18. Voel me oud.
18.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef VulpX het volgende:
Ik weet dat dakgoot 19 is en zwabber ergens begin 20 zal zijn (toch?) en Kyubey heeft het over tentamens gehad dus die is max 18. Voel me oud.
Ik heb het idee dat ik kaal begin te worden en hoop sinds mijn zeventiende al dat ik grijs zou worden net als mijn held Holden Caulfield.quote:
Oeh, dan mag je legaal de plaatjes in dit topic bekijkenquote:
Hahaha, ik word sowieso vroeg grijs (sterker nog, is al begonnen) en niet kaal. Of heel laat pas. Awesome genes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik kaal begin te worden en hoop sinds mijn zeventiende al dat ik grijs zou worden net als mijn held Holden Caulfield.
Stiekem heet ik Haruhi qua voornaam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik kaal begin te worden en hoop sinds mijn zeventiende al dat ik grijs zou worden net als mijn held Holden Caulfield.
Dat soort troep tolereer ik alleen van Pixar omdat ze er zo veel geld tegenaan gooien en dan alleen in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
CGI anime![]()
Stond laatst plots op Netflix
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat soort troep tolereer ik alleen van Pixar omdat ze er zo veel geld tegenaan gooien en dan alleen in goed gezelschap.
Ik zal Pixar even op de hoogte brengen dat jij, een of ander zolderkamerautistje uit Nederland, het tolereert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat soort troep tolereer ik alleen van Pixar omdat ze er zo veel geld tegenaan gooien en dan alleen in goed gezelschap.
Tja, de eerste grijze haren heb ik al even geleden gevonden. Maar dat is niet zo heel gek. Kaal zal ik voorlopig niet worden vrees ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hahaha, ik word sowieso vroeg grijs (sterker nog, is al begonnen) en niet kaal. Of heel laat pas. Awesome genes.
Grijze haren zijn tof.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, de eerste grijze haren heb ik al even geleden gevonden. Maar dat is niet zo heel gek. Kaal zal ik voorlopig niet worden vrees ik.
Ik snap ook niet waarom mensen zich er druk om maken. Zo'n doodnormaal ding, niemand ontkomt er aan.quote:
Maus 20quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef VulpX het volgende:
Is er wel eens een FOK! anime meet geweest ergens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maus 20
en cake en qunix zijn ergens in de 30 gok ik
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maus 20
Ik heb Arasu en Kyubey wel eens gemeet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Is er wel eens een FOK! anime meet geweest ergens?
De eerste stap is toegeven dat je een probleem hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Hallo mijn naam is Jaqen, ik ben 24 jaar oud en en en ik denk dat ik een ding heb voor japanse robot series nu![]()
![]()
Ah leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb Arasu en Kyubey wel eens gemeet.
Dat is zo ver als dat het meestal komt geloof ikquote:
Kan leuk zijn. Denk dat alleen de afstand voor een hoop mensen een bietje veul is.quote:Ja het lijkt mij eigenlijk wel grappig, gewoon een keer ergens afspreken met mensen die je dagelijks "spreekt" op een forum, en dan natuurlijk geheel in stijl een filmpje pakken en een terrasje ofzo
Die was echt 12.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en dan wat die hier allemaal heeft gepost
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Ja dat is ook zo. Maar dan heb je het ook even een samenkomst op een con waar ieder toch een eigen weg gaat, ipv een meet waar je geen ander programma hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is zo ver als dat het meestal komt geloof ik
We gingen naar dezelfde con, was voor mij om de hoek, voor hun wat minder. Even hoi gezegd en samen wat rondgelopen. Geen idee of ze alleen waren eigenlijk, ik niet.
[..]
Kan leuk zijn. Denk dat alleen de afstand voor een hoop mensen een bietje veul is.
Doen. Volgens mij houden ze wel van fanmail.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zal Pixar even op de hoogte brengen dat jij, een of ander zolderkamerautistje uit Nederland, het tolereert.
Ik weet nog dat .Cake. ergens zei dat hij 26 was dus inmiddels zal hij ondertussen al wel 27 of 28 zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maus 20
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik eerlijk ben heb ik een hele lijst met dingen die vervelend waren of niet klopten. En toch heb ik me prima vermaakt hiermee.
Ik heb wel eens met wat fokkers afgesproken, biertje gepakt, werden er snel tien. Goeie avonden mee gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ja het lijkt mij eigenlijk wel grappig, gewoon een keer ergens afspreken met mensen die je dagelijks "spreekt" op een forum, en dan natuurlijk geheel in stijl een filmpje pakken en een terrasje ofzo
Wederzijdse nieuwsgierigheid! Sowieso lijken veel FOK!kers nog leuk om mee te spreken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben best nieuwsgierig naar Robin, die is met 18 iets jonger dan ik hem had geschat.
Ergens tussen de 20 en 24?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wederzijdse nieuwsgierigheid! Sowieso lijken veel FOK!kers nog leuk om mee te spreken.
Hoe oud had je me geschat?
Zal eens een aflevering proberen. Ik heb wel snel dat als de karakters TE over de top zijn, dat ik er dan snel mee ophoudtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yamato 2199 sowieso een must watch als je van mecha houdt.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou jij niet kijken met zo'n kontquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
butt
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel. Stiekem.
Een eclips is moeilijk te negeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou jij niet kijken met zo'n kont
Met zo'n booty omhelsend pakje zonder tiet ondersteuning die ze blijkbaar in de toekomst alleen maar dragenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een eclips is moeilijk te negeren.
neinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eyy zwabber heb je de aldnoah BD 1 covers gezien?
http://a.pomf.se/domlfc.webmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
butt
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel. Stiekem.
Eigenlijk erger ik me er een beetje aan, het is allemaal niet heel erg subtiel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met zo'n booty omhelsend pakje zonder tiet ondersteuning die ze blijkbaar in de toekomst alleen maar dragen
Welke serie? Die gast komt me half bekend voor maar ik heb de serie volgens mij niet gezien.quote:
argevollenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke serie? Die gast komt me half bekend voor maar ik heb de serie volgens mij niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |