Lezen wil niet zo lekker, ik quote nu nog een keer de passage maar dan even met het stuk dat belangrijk was:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is wel lukraak een burger, hij ging dood voor er hulp kon worden geroepen, toch?
Iemand waarbij zijn brein door trauma wordt vermorzeld, kan ook nog een tijdje spastisch bewegen en proberen adem te halen. Reflexen zijn ... eng.
Als het zo subtiel is geweest als even een hand over het gras bewegen, wie weet is die hand wel gestuiterd tijdens de val en heeft zo een imprint achter gelaten.
Nope, het wil er bij mij niet in (maar ik ga er morgen wel iets meer over zoeken, want het is wel *luguber* interessant).
quote:Two other passengers remained alive briefly after impact; medical authorities later concluded that one of these passengers might have survived if he had been found soon enough
Daar meen ik zelfs foto's van gezien te hebben?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat dacht je van de resten van de missile?
Als die er nog zijn dus. Kan al weg gehaald zijn natuurlijk. Vandaar de vraag of het wachten is op de zwarte dozen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat dacht je van de resten van de missile?
Ik heb het over na de crash.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat dan? Ik heb het over de IMPACT van de CRASH. Niet over de VAL.
Er staat nergens dat medical authorities ook echt gezien hebben dat zij leefden, alleen dat zij LATER hebben vastgesteld...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Lezen wil niet zo lekker, ik quote nu nog een keer de passage maar dan even met het stuk dat belangrijk was:
[..]
Bij een onthoofding spartelt het lijf ook nog ff door, en een kip waar de kop vanaf is kan ook nog lopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is wel lukraak een burger, hij ging dood voor er hulp kon worden geroepen, toch?
Iemand waarbij zijn brein door trauma wordt vermorzeld, kan ook nog een tijdje spastisch bewegen en proberen adem te halen. Reflexen zijn ... eng.
Als het zo subtiel is geweest als even een hand over het gras bewegen, wie weet is die hand wel gestuiterd tijdens de val en heeft zo een imprint achter gelaten.
Nope, het wil er bij mij niet in (maar ik ga er morgen wel iets meer over zoeken, want het is wel *luguber* interessant).
Jij bent gewoon niet slim of loop je nu te trollen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staat nergens dat medical authorities ook echt gezien hebben dat zij leefden, alleen dat zij LATER hebben vastgesteld...
tuurlijkkkkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar meen ik zelfs foto's van gezien te hebben?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ze zijn alle 20 met zomerverlof...
Bouwvak hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ze zijn alle 20 met zomerverlof...
Navy Seals staan toch echt wel boven ons leger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben er 700k minder, maar ze zijn p.p wel beter.
Dat jij niet wilt dat het zo is, betekent niet dat het niet waar kan zijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staat nergens dat medical authorities ook echt gezien hebben dat zij leefden, alleen dat zij LATER hebben vastgesteld...
Kan wel, ja. Denk ook dat door de plotselinge raketinslag de piloten geen tijd meer hadden om nog iets te zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zwarte dozen zullen waarschijnlijk enkel een plotselinge stop van alle data laten zien. Als het vliegtuig in de lucht uit elkaar spatte, worden natuurlijk ook alle verbindingen van de sensoren met de dozen verbroken.
KCT en Marsof doen niet echt onder voor hun hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Navy Seals staan toch echt wel boven ons leger.
Top van de wereld, net als de SAS.
'T Was een videocap, vind hem nu niet meer...quote:
Hoeveel tijd zit er tussen het overlijden op 10km hoogte en het contact met aarde?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Bij een onthoofding spartelt het lijf ook nog ff door, en een kip waar de kop vanaf is kan ook nog lopen.
Puur reflex.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Die kerel hoort in een gesticht.
Niet iedereen zal op 10km hoogte dood zijn gegaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit er tussen het overlijden op 10km hoogte en het contact met aarde?
Dat weten we pas zodra we die zwarte dozen hebben, het is onmogelijk om te zeggen wanneer de FDR ophield met ontvangen van iig een paar systemen. Maar de kans is inderdaad aanwezig dat het boom, over en uit was voor de zwarte doos.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zwarte dozen zullen waarschijnlijk enkel een plotselinge stop van alle data laten zien. Als het vliegtuig in de lucht uit elkaar spatte, worden natuurlijk ook alle verbindingen van de sensoren met de dozen verbroken.
Dat jij het wél zo wilt zien, betekent niet dat het zo ís.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij niet wilt dat het zo is, betekent niet dat het niet waar kan zijn...
Hier is een docu over de SEAL training, wel coolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Navy Seals staan toch echt wel boven ons leger.
Top van de wereld, net als de SAS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |