hahaquote:
Koel. Hoi, buurtgenoot. En gefeliciteerd met je nieuwe huis, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yes, zit vlakbij jouBinnenkort iets verder weg. Huisch gekocht enzo
Wel nog Utrechter dan though.
De wanhopigheid spat regelmatig van het scherm, inderdaad. Vooral bij 27/28+.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja wanhopig.
jezus hoe kan ik dat niet bedenken
haha.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef SJanoski het volgende:
[..]
De wanhopigheid spat regelmatig van het scherm, inderdaad. Vooral bij 27/28+.
Een jaar was een ruime schatting, ik ook niet. Volgens mij was tinder er nog niet eens toen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Toen zat ik ook nog niet op Tinder dus sowieso niet mogelijk
Gewoon vragen of ze willen neuken, of je bent meteen van ze af of ze gaan er nog op in ook. win-win.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha.
ja had er dus een dat ging zo:
"Hey"
"Hoe is het"
(dag later)
"hey alles goed"
en nog eentje:
"Hey"
*Ik like dr moment
"Waarom reageer je niet?"
hier ga ik echt niet serieus op reageren.
hoe graag ik het ook wil, zo'n iemand ben ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een jaar was een ruime schatting, ik ook niet. Volgens mij was tinder er nog niet eens toen.
[..]
Gewoon vragen of ze willen neuken, of je bent meteen van ze af of ze gaan er nog op in ook. win-win.
Misschien moet je 't toch maar eens proberen, dan. Wat Sedan omschrijft werkt namelijk als een trein.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe graag ik het ook wil, zo'n iemand ben ik niet
Jij was toch net 18? En dan match je 27/28 jarigen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha.
"Hey"
"Hoe is het"
(dag later)
"hey alles goed"
en nog eentje:
"Hey"
*Ik like dr moment
nee, waar zei ik datquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij was toch net 18? En dan match je 27/28 jarigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat dacht ik omdat SJanoski het over die leeftijdscategorie hadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
nee, waar zei ik dat![]()
zit nog steeds in de -18 leeftijds gebied![]()
die momenten
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Hallo, zei iemand 18?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hallo, zei iemand 18?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
Hallo, zei iemand 18?Een huis gekocht en op zoek naar jonge blaadjes. Je komt nu heel erg over als een vrouw van middelbare leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb storing vanwege de hitte, dan floep ik er vaker rare dingen uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Een huis gekocht en op zoek naar jonge blaadjes. Je komt nu heel erg over als een vrouw van middelbare leeftijd.
Oh dat was Ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha.
"Hey"
"Hoe is het"
(dag later)
"hey alles goed"
en nog eentje:
"Hey"
*Ik like dr moment
Dan ook niet zeurenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe graag ik het ook wil, zo'n iemand ben ik niet
Jammer, dan val ik er net buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb storing vanwege de hitte, dan floep ik er vaker rare dingen uit
Ik vis in de 30-38 categorie.
Gewoon een tik er tegen geven. Dat werkt bij auto's altijd als ze even haperen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb storing vanwege de hitte, dan floep ik er vaker rare dingen uit
Ik vis in de 30-38 categorie.
Filter staat echter op 24 -38. Je weet het maar nooit natuurlijk. Wil jou niet missenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren
[..]
Jammer, dan val ik er net buiten
Viespeuk, je wil me swaffelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een tik er tegen geven. Dat werkt bij auto's altijd als ze even haperen.
Wil ik dat of wil jij dat maar laat je het lijken of ik dat wil?quote:
Veel plezier dan maar, ik duik lekker onder een koude douche.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh lord mannen met humorErg leuke match nu
Dan is het goed, dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Filter staat echter op 24 -38. Je weet het maar nooit natuurlijk. Wil jou niet missen![]()
![]()
![]()
Klinkt beter dan die andere pipoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh lord mannen met humorErg leuke match nu
Wel minder knap, geen baard enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het goed, dat kan ik me voorstellen
[..]
Klinkt beter dan die andere pipo
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel minder knap, geen baard enzo
Ben jij nou zo knap dat je zo veel eisend bentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel minder knap, geen baard enzo
Nee, ben een 2/10. Puntige knieën ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ben jij nou zo knap dat je zo veel eisend bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |