Met chocosaus en aardbeien?quote:
Nee, op 20. Maar iedereen matcht mij ofzo en dan liegt Tinder me voorquote:
Dat valt best mee. Vanaf hier ongeveer 30-35 minuten rijden, net iets minder ver als van hier naar Utrecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Met chocosaus en aardbeien?
Yats, op 60 maar toch werd ik aan hem gematcht. Hij woont trouwens in Boxmeer, wel kuteind weg
Maps zegt 1 uur 10quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Vanaf hier ongeveer 30-35 minuten rijden, net iets minder ver als van hier naar Utrecht.
Vanuit Utrecht naar Boxmeer? Dat klopt dan toch aardig? Vanuit hier is doe ik er 40-45 minuten over naar Utrecht.quote:
Niet in de war met Boxtel trouwens? Aangezien Boxmeer helemaal niet in de buurt van Eindhoven ligtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Met chocosaus en aardbeien?
Yats, op 60 maar toch werd ik aan hem gematcht. Hij woont trouwens in Boxmeer, wel kuteind weg
Nee het laatstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet in de war met Boxtel trouwens? Aangezien Boxmeer helemaal niet in de buurt van Eindhoven ligt
Of was ie daar alleen om film te kijken en begrijp ik het verkeerd?
Hoe liet hij eigenlijk weten niet meer te komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee het laatsteDaar om film te kijken. Of neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe liet hij eigenlijk weten niet meer te komen?Postduif kwam envelopje brengen met briefje erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Mij vorig weekend ook. Een match die na 48 uur en één sleep-over vraagt of je mee gaat naar d'r ouders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Postduif kwam envelopje brengen met briefje erin.
Zo'n eckte heer als dat jij bent heb jij natuurlijk ja gezegd en haar moeder gepakt toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Ah. Mij vorig weekend ook. Een match die na 48 uur en één sleep-over vraagt of je mee gaat naar d'r ouders.
Verzegeld en wel mag ik hopen? Heb je goed voor dat arme beestje gezorgd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Postduif kwam envelopje brengen met briefje erin.
Yesh. Keukentafel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zo'n eckte heer als dat jij bent heb jij natuurlijk ja gezegd en haar moeder gepakt toch.
Good boyquote:
Heb daarna de liefde bedreven met duifquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Verzegeld en wel mag ik hopen? Heb je goed voor dat arme beestje gezorgd?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
Heb daarna de liefde bedreven met duif
Haha, klopt. Gelukkig beschik ik al een half jaar over twee huizen; Janskerkhof en Lombok. Ruimte genoeg dus. Dat klinkt trouwens decadenter dan het is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Good boyMaar je bent dus Utrechter?
Zolderkamers zijn daar niet heel groot meestal![]()
161 bij mijquote:
Droevig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Basxt het volgende:
hoe noem je ook alweer mensen die wat dan ook heel snel een relatie willen en er echt erg naar zoeken? Ik kan niet op de term komen
nee nee.. maar ja ook.quote:
Yes, zit vlakbij jouquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:25 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Haha, klopt. Gelukkig beschik ik al een half jaar over twee huizen; Janskerkhof en Lombok. Ruimte genoeg dus. Dat klinkt trouwens decadenter dan het is.Ben jij de Utrechtse zolderkamer inmiddels ook al ontvlucht?
Wanhopig?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Basxt het volgende:
hoe noem je ook alweer mensen die wat dan ook heel snel een relatie willen en er echt erg naar zoeken? Ik kan niet op de term komen
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus al zou ik je liken dan weet ik dat alsnog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanhopig?
[..]
Ik heb geen foto dus al zou ik je liken dan weet ik dat alsnog nietJa wanhopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus hoe kan ik dat niet bedenkenSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanhopig?
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus al zou ik je liken dan weet ik dat alsnog nietToen zat ik ook nog niet op Tinder dus sowieso niet mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, hoeveel heb jij opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja wanhopig.
jezus hoe kan ik dat niet bedenken![]()
volgends mij gaat er serieus iets achteruit in mn hersenen.. begin gek te wordenquote:
Dat is wat verliefdheid met je doetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef Basxt het volgende:
[..]
volgends mij gaat er serieus iets achteruit in mn hersenen.. begin gek te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |