Gewoon een simpel bedankje. Dat werkt het beste bij complimenten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
'Je ziet er vrolijk uit trouwens!' Wat antwoord je ook op zoiets?
Ze antwoord zo snel dat ik me afvraag of ze de hele dag naar mn tinderprofiel zit te starenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk dat ze vergroeid is met haar telefoon en niet veel om handen heeft.
''Bassieworst ook. En dat zijn lappen ineengedraaid dood beest. Vergelijk je me nu met een kadaver?''quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
'Je ziet er vrolijk uit trouwens!' Wat antwoord je ook op zoiets?
Je hoeft niet bij ieder complimentje gelijk iemand finaal neer te halenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Bassieworst ook. En dat zijn lappen ineengedraaid dood beest. Vergelijk je me nu met een kadaver?''
Hup, gelijk filteren die blije pipo's.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Bassieworst ook. En dat zijn lappen ineengedraaid dood beest. Vergelijk je me nu met een kadaver?''
Hup, gelijk filteren die blije pipo's.
Maar ik zie er helemaal niet zo heel vrolijk uit op mijn Tinder foto's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een simpel bedankje. Dat werkt het beste bij complimenten.
Dit is ook niet helemaal goed tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar ik zie er helemaal niet zo heel vrolijk uit op mijn Tinder foto's.En dan nog vind ik het echt een vaag compliment, had het iig niet als dusdanig herkend. Na een heel vrolijk dankje! + vraag reageert hij ook niet meer.
Helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik lach wel op elke foto, maar ik lach nou eenmaal. That's my face.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit is ook niet helemaal goed toch
Klinkt als een apart figuur. Op die foto's die ik gezien heb lachte je overigens gewoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar ik zie er helemaal niet zo heel vrolijk uit op mijn Tinder foto's.En dan nog vind ik het echt een vaag compliment, had het iig niet als dusdanig herkend. Na een heel vrolijk dankje! + vraag reageert hij ook niet meer.
inb4 half Fok! in DM bij Yats voor foto's Sarasi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een apart figuur. Op die foto's die ik gezien heb lachte je overigens gewoon.
Ach.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
inb4 half Fok! in DM bij Yats voor foto's Sarasi.
Je hoeft niet alles online te zetten Yats
Dan hebben ze pech, ik deel nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het een vage opmerking vindt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef Grielen het volgende:
Sarasi ziet er ook vrolijk uit op haar foto's. Ze is gewoon een blije eikel
Yats ligt gewoon goed in de markt en heeft app en dm-verkeer met half vrouwelijk fok. Tuurlijk laat hij dat even tussen neus en lippen door weten, er even blijk van geven dat hij gewild is. Silky smooth, deze eindbaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het een vage opmerking vindt?
Nouja ik hoor het ook wel regelmatig n.a.v een foto maar ik ben daar ook wel echt een blij eiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het een vage opmerking vindt?
Nouja als ik er zo over nadenk krijg ik er IRL ook weleens opmerkingen over, maar dat heb ik nooit gezien als een compliment ofzo. Meer als een observatie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja ik hoor het ook wel regelmatig n.a.v een foto maar ik ben daar ook wel echt een blij ei![]()
Had je nou somber op een foto gestaan dan was het vreemd geweest
Je bent nu veel te ver aan het zoeken joh gekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja als ik er zo over nadenk krijg ik er IRL ook weleens opmerkingen over, maar dat heb ik nooit gezien als een compliment ofzo. Meer als een observatie?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas![]()
Ik schijn een arrogante klootzak te zijn.KlootzakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En nouja whatever vage gast, concludeer ik dan maar mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent nu veel te ver aan het zoeken joh gekWat Sedan zegt
Als je het IRL ook vaak hoort dan zal dat ook wel gewoon op je foto's te zien zijn. Jij hebt ook ADHD toch?
Is dit die niet-zo-knappe-maar-wel-goed-gesprek gast?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja. En nouja whatever vage gast, concludeer ik dan maar mee.
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind 2 keer nog eigenlijk teveel. Iedereen krijgt een kans, maar als je die kans expres vernaggelt, hoef je niet te rekenen op een tweede kans.
Al heb ik wel begrip voor mensen die wat soepeler zijn en iets meer door de vingers zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |