Ik vroeg wat Cue zou doen in zo'n situatie aangezien hij wel het initiatief nam. Ik heb nog niet op zijn app gereageerd en was dat sowieso nu even niet van plan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wacht wat? Je denkt er nog serieus over om hem nog een kans te geven nadat hij je 2x heeft laten zitten.
Is hij zo leuk dan dat je perse met 'hem' op date moet of is de wanhoop zo hoog?
Met dit weer wil je niet echt in een kroeg staan neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Wel toepasselijk in de loop van dit onderwerp. maar ik ga een meet/date afzeggen vanavond. Met dit weer is een kroegentocht niet echt mogelijk
Daarom en t terras is leuk, maar dan liever met een bekende momenteel. Over 2 weken maar nieuwe poging doen ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Met dit weer wil je niet echt in een kroeg staan nee
Het schijnt voorlopig zo warm te blijven dacht ik ergens te horen. Opzich niet erg zolang het in de avond maar afkoeltquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom en t terras is leuk, maar dan liever met een bekende momenteel. Over 2 weken maar nieuwe poging doen ofzo.
Zeker volgende week nog 25 graden idd. Vind het ook niet heel erg. Thuis is het lekker koelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het schijnt voorlopig zo warm te blijven dacht ik ergens te horen. Opzich niet erg zolang het in de avond maar afkoeltDan kan je tenminste nog leuke dingen doen in de avond
Weet je wel gelijk dat ze vergroeid is met haar telefoon en niet veel om handen heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:47 schreef rvi007 het volgende:
Ik heb overigens een match die altijd binnen een seconde antwoord, best wel creepy haha :p
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker volgende week nog 25 graden idd. Vind het ook niet heel erg. Thuis is het lekker koel![]()
Maar daar nodig ik vreemden niet/zelden uit
Beetje een, mijn huis is mijn plekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Waarom niet eigenlijk?
Ik laat dates nu wel over de vloer komen, nooit problemen mee gehadmaar in mijn nieuwe huis zal ik dat niet zo snel doen.
Hier binnen is het ook lekker koel, echt goddelijk
Hij kan wel zelf initiatief nemen dat maakt het echter niet minder onbeschoft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vroeg wat Cue zou doen in zo'n situatie aangezien hij wel het initiatief nam. Ik heb nog niet op zijn app gereageerd en was dat sowieso nu even niet van plan.
En nee ik ben niet wanhopig maar ja, hij is echt zo leuk.
Iemand zoals jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kan wel zelf initiatief nemen dat maakt het echter niet minder onbeschoft.
Je weet dat er waarschijnlijk nog duizenden leuke mannen zijn, die je niet laten zitten.
"Je lijkt wat ecto, heb je ook pic van de voorkant?"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
'Je ziet er vrolijk uit trouwens!' Wat antwoord je ook op zoiets?
Gewoon dankje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Gewoon een simpel bedankje. Dat werkt het beste bij complimenten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Ze antwoord zo snel dat ik me afvraag of ze de hele dag naar mn tinderprofiel zit te starenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk dat ze vergroeid is met haar telefoon en niet veel om handen heeft.
''Bassieworst ook. En dat zijn lappen ineengedraaid dood beest. Vergelijk je me nu met een kadaver?''quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Sarasi het volgende:
Je hoeft niet bij ieder complimentje gelijk iemand finaal neer te halenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Bassieworst ook. En dat zijn lappen ineengedraaid dood beest. Vergelijk je me nu met een kadaver?''
Hup, gelijk filteren die blije pipo's.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Bassieworst ook. En dat zijn lappen ineengedraaid dood beest. Vergelijk je me nu met een kadaver?''
Hup, gelijk filteren die blije pipo's.
Maar ik zie er helemaal niet zo heel vrolijk uit op mijn Tinder foto's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een simpel bedankje. Dat werkt het beste bij complimenten.
Dit is ook niet helemaal goed tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar ik zie er helemaal niet zo heel vrolijk uit op mijn Tinder foto's.En dan nog vind ik het echt een vaag compliment, had het iig niet als dusdanig herkend. Na een heel vrolijk dankje! + vraag reageert hij ook niet meer.
Helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik lach wel op elke foto, maar ik lach nou eenmaal. That's my face.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit is ook niet helemaal goed toch
Klinkt als een apart figuur. Op die foto's die ik gezien heb lachte je overigens gewoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar ik zie er helemaal niet zo heel vrolijk uit op mijn Tinder foto's.En dan nog vind ik het echt een vaag compliment, had het iig niet als dusdanig herkend. Na een heel vrolijk dankje! + vraag reageert hij ook niet meer.
inb4 half Fok! in DM bij Yats voor foto's Sarasi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een apart figuur. Op die foto's die ik gezien heb lachte je overigens gewoon.
Ach.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
inb4 half Fok! in DM bij Yats voor foto's Sarasi.
Je hoeft niet alles online te zetten Yats
Dan hebben ze pech, ik deel nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het een vage opmerking vindt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef Grielen het volgende:
Sarasi ziet er ook vrolijk uit op haar foto's. Ze is gewoon een blije eikel
Yats ligt gewoon goed in de markt en heeft app en dm-verkeer met half vrouwelijk fok. Tuurlijk laat hij dat even tussen neus en lippen door weten, er even blijk van geven dat hij gewild is. Silky smooth, deze eindbaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het een vage opmerking vindt?
Nouja ik hoor het ook wel regelmatig n.a.v een foto maar ik ben daar ook wel echt een blij eiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het een vage opmerking vindt?
Nouja als ik er zo over nadenk krijg ik er IRL ook weleens opmerkingen over, maar dat heb ik nooit gezien als een compliment ofzo. Meer als een observatie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja ik hoor het ook wel regelmatig n.a.v een foto maar ik ben daar ook wel echt een blij ei![]()
Had je nou somber op een foto gestaan dan was het vreemd geweest
Je bent nu veel te ver aan het zoeken joh gekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja als ik er zo over nadenk krijg ik er IRL ook weleens opmerkingen over, maar dat heb ik nooit gezien als een compliment ofzo. Meer als een observatie?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas![]()
Ik schijn een arrogante klootzak te zijn.KlootzakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En nouja whatever vage gast, concludeer ik dan maar mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent nu veel te ver aan het zoeken joh gekWat Sedan zegt
Als je het IRL ook vaak hoort dan zal dat ook wel gewoon op je foto's te zien zijn. Jij hebt ook ADHD toch?
Is dit die niet-zo-knappe-maar-wel-goed-gesprek gast?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja. En nouja whatever vage gast, concludeer ik dan maar mee.
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind 2 keer nog eigenlijk teveel. Iedereen krijgt een kans, maar als je die kans expres vernaggelt, hoef je niet te rekenen op een tweede kans.
Al heb ik wel begrip voor mensen die wat soepeler zijn en iets meer door de vingers zien.
Nee dit is een heul erg knappe maar blijkbaar geen goed gesprek gast.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is dit die niet-zo-knappe-maar-wel-goed-gesprek gast?
Komt te vaak voor, echtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee dit is een heul erg knappe maar blijkbaar geen goed gesprek gast.
Ja, weet wel wie het is. Maar niemand hier uit t topic. Sowieso niet echt actief meer op FOK! Wel mooie verhalenquote:
Andersom is beterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee dit is een heul erg knappe maar blijkbaar geen goed gesprek gast.
Überhaupt een Tinder match waar ik mee zou willen afspreken zou beter zijn.quote:
Allebei is nog beter.quote:
Ik tref nu vooral veel Duitsers en dat soort ongein die even 2 weken in Utrecht zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Überhaupt een Tinder match waar ik mee zou willen afspreken zou beter zijn.
Is het zo dramatisch momenteel?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Überhaupt een Tinder match waar ik mee zou willen afspreken zou beter zijn.
Dit ook. Beetje zonde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik tref nu vooral veel Duitsers en dat soort ongein die even 2 weken in Utrecht zijn.
Zie dat nou niet echt zitten
Veel Amerikanen trouwens ook. Gezien de afstand (35KM) zitten die meestal in A'dam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit ook. Beetje zonde.
En ja, kan aan mij liggen hoor. Maar ik vind ze niet grappig, er is echt een overdaad aan '^^' en als je dan eenmaal een beetje een gesprek op gang hebt, vallen ze gewoon opeens paf stil voor dagen.
Same story. Franse vrouwen die mijn Tinder infiltreren in Utrecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik tref nu vooral veel Duitsers en dat soort ongein die even 2 weken in Utrecht zijn.
Zie dat nou niet echt zitten
De hoeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:42 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Same story. Franse vrouwen die mijn Tinder infiltreren in Utrecht.
Fixed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Zo is dat! Ga weg! Inferieur aan Nederlandse Utrechtse meisjes.
Een greppel in of gewoon bij je thuis afleveren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef SiIk het volgende:
Hé UF, als die match van je ooit uit Eindhoven vandaan naar het noorden komt hè, kan je dan zorgen dat ie de mijne ook meeneemt?
Bij voorkeur toch wel dat laatste.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een greppel in of gewoon bij je thuis afleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |