dan mis ik er nog 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of dit al ergens gemeld was...
Net op CNN:
192 Nederlanders (was eerst 189)
10 Britten (was eerst 9)
Dat waren de laatste vier die nog misten.
Alsof wij die Belgen ooit serieus genomen hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Die haat tussen de Belgen en de Nederlanders was al bizar. Dan zie je de ware aard van het beestje naar boven komen.
Was wel heel erg beide kanten op, daarnaast compleet irrelevantquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Alsof wij die Belgen ooit serieus genomen hebbenHaat kwam van 1 kant.
Ik ben eersteklas naar de VS gevolgen 100% gefinancierd door de overheid voor een vakantie. Na de vlucht heb ik een volledig overheids verzorgde reis gemaakt door de New England staten Ik kom juist buiten door verkwisting.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij ziet waar men allemaal belastingsgeld voor gebruikt, zou je al je geld in een sok stoppen en nooit meer buitenkomen.
Cool.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ben eersteklas naar de VS gevolgen 100% gefinancierd door de overheid voor een vakantie. Na de vlucht heb ik een volledig overheids verzorgde reis gemaakt door de New England staten Ik kom juist buiten door verkwisting.
Dat zijn er altijd 2. In Moskou zei men gisteren...quote:
die is pas vandaag gevonden.... lijkt me dus nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn er altijd 2. In Moskou zei men gisteren...
Ai, slechte berichtgeving gisteren dan, toen hadden ze het er al over dat ze beide gevonden waren en naar Moskou gestuurd (CNN of BBC, ik volgde die zenders).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die is pas vandaag gevonden.... lijkt me dus niet
Al eens naar je vriend/vriendin gekeken?quote:
Ja ik ook. Ik vind CNN altijd wat betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ai, slechte berichtgeving gisteren dan, toen hadden ze het er al over dat ze beide gevonden waren en naar Moskou gestuurd (CNN of BBC, ik volgde die zenders).
Poetin kan ze toch gewoon doorsturen? A ¤6.75quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef RVer het volgende:
Poetin wil ze niet hebben, en gelijk heeft die
Waarom zouden die dingen naar Rusland moeten gaan
De separisten wilden ze naar Moskou sturen, Moskou wilde die dingen terecht niet en toen hadden de separisten die dozen opeens helemaal niet meer. You do the math.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn er altijd 2. In Moskou zei men gisteren...
Als die duivel iets aan zijn imago wil doen, kan hij ze beter netjes afgeven aan de Westerse autoriteiten die verantwoordelijk zijn voor het onderzoek.. Maleisië of Nederlandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef RVer het volgende:
Poetin wil ze niet hebben, en gelijk heeft die
Waarom zouden die dingen naar Rusland moeten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |