Met 'het is een ongeluk' bedoelde die man dat de piloot niet expres op de grond aanstuurde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee hoor, gister zei de directeur van KLM (of was het Schiphol) bij de persco nog van niet.
Maleisië ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Artikel 5 van de NAVO alleen is Oekraïne geen NAVO lid dus dat zal echt niet gebeuren.
Dus als je een NAVO lid aanvalt dan val je ze allemaal aan.
Maar alle inzittenden van het vliegtuig waren wel staatsburgers van NAVO-leden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Artikel 5 van de NAVO alleen is Oekraïne geen NAVO lid dus dat zal echt niet gebeuren.
Dus als je een NAVO lid aanvalt dan val je ze allemaal aan.
Je kan toch wel een beter excuus bedenken om je te gedragen als een eikel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ga huilen joh loserzitten ook Palestijnen /joden op Fok! dus slaat nergens op.
Natuurlijk is die account partijdig, dat weet ik ook wel. Maar deze tweet is minder radicaal geformuleerd dan die van Erik Mouthaan. Dat maakt het wel twee heel verschillende bronnen dat het onderzoek op z'n minst niet helemaal goed verloopt door toedoen van de separatisten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Eerder werd dezelfde foto gepost met een bericht dat ze daar aan zijn gekomen___!
Voor objectief nieuws moet je zeker bij Oekraine Reporter zijn
Vliegtuigen gelden als grondgebied. Maar ik denk dat dit als Maleisisch geldt.quote:
Ja maar Rutte heeft al gezegd dat artikel 5 niet in werking wordt gebracht. (hoe je dat ook zegt..)quote:
Ik denk dat ze kiezen wat ze het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Vliegtuigen gelden als grondgebied. Maar ik denk dat dit als Maleisisch geldt.
Het is natuurlijk wel de vraag of dit een gerichte aanval op Nederland was.quote:
Net als de Russen zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kiezen wat ze het beste uitkomt.
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Vliegtuigen gelden als grondgebied. Maar ik denk dat dit als Maleisisch geldt.
Maar zelf wel de passagierslijst zo snel mogelijk willen hebben want sensatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker snel van de buis verdwijnen.
Jamai etc. die hierover praten. Alsjeblieft zeg.
Gedeelde vlucht met KLMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kiezen wat ze het beste uitkomt.
Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef byah het volgende:
[..]
Maar zelf wel de passagierslijst zo snel mogelijk willen hebben want sensatie.
Yup, in dat geval zou je artikel 5 wel kunnen starten als je toch al plannen had om daar de boel op te gaan blazen. Mooie aanleiding.quote:
Erik Mouthaan is niet de bron.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Natuurlijk is die account partijdig, dat weet ik ook wel. Maar deze tweet is minder radicaal geformuleerd dan die van Erik Mouthaan. Dat maakt het wel twee heel verschillende bronnen dat het onderzoek op z'n minst niet helemaal goed verloopt door toedoen van de separatisten.
Nederland durft gewoon niet als initiatiefnemer artikel 5 te starten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup, in dat geval zou je artikel 5 wel kunnen starten als je toch al plannen had om daar de boel op te gaan blazen. Mooie aanleiding.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:31 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist zijn er twee F-16's opgestegen om een vliegtuig te onderscheppen. Zul je net zien dat het Russische Bears zijn![]()
Bron: Eigen waarneming en tweet van Vliegbasis Volkel.
Links or it didn't happenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:31 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist zijn er twee F-16's opgestegen om een vliegtuig te onderscheppen. Zul je net zien dat het Russische Bears zijn![]()
Bron: Eigen waarneming en tweet van Vliegbasis Volkel.
Ik dacht al. Foto's van slachtoffers, namenlijsten, hele verhalen achter mensen die omgekomen zijn lees ik niet eens. Wat heb ik daaraan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef byah het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, eerder over de gemiddelde user hier.
Nee natuurlijk niet, want dan krijgt Rutte plotseling het 2% deksel op zijn neus. Hij kijkt wel uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja maar Rutte heeft al gezegd dat artikel 5 niet in werking wordt gebracht. (hoe je dat ook zegt..)
quote:
twitter:VlbVolkel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:24:56Zojuist zijn onze #F16's opgestegen voor een onderschepping #QRA http://t.co/5qr5ALWI8d reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef Bozepiemel het volgende:
Kloteoekken slaan weer toe:En de EU zit aan tafel met een regering onder wiens beleid vandaag 40 burgers om zijn gekomen door overheidstroepen. Fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
twitter:VlbVolkel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:24:56Zojuist zijn onze #F16's opgestegen voor een onderschepping #QRA http://t.co/5qr5ALWI8d reageer retweet
#86... dat paspoort dat in het begin getoond werd kwam dus echt uit dat toestel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Achter een spoiler, de Nederlandse (en eventueel Belgische) slachtoffers op een rijte. Om het makkelijker te maken voor die mensen die onderzoek willen doen:
Ja, jij dacht dat het een grapje was?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
#86... dat paspoort dat in het begin getoond werd kwam dus echt uit dat toestel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]twitter:VlbVolkel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:24:56Zojuist zijn onze #F16's opgestegen voor een onderschepping #QRA http://t.co/5qr5ALWI8d reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]twitter:VlbVolkel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:24:56Zojuist zijn onze #F16's opgestegen voor een onderschepping #QRA http://t.co/5qr5ALWI8d reageer retweet
Als je het nog lichamen kan noemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:31 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af hoe ze al die lichamen uit dat oorlogsgebied naar Nederland terug kunnen krijgen
De Russen op /int/ waren vandaag extra irritant.quote:
Art 5 kan ook makkelijk. Het is maar hoe het uitgelegd wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup, in dat geval zou je artikel 5 wel kunnen starten als je toch al plannen had om daar de boel op te gaan blazen. Mooie aanleiding.
quote:
No shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
#86... dat paspoort dat in het begin getoond werd kwam dus echt uit dat toestel.
Er gebeurt nog niks, er worden nog geen commando's over de kortegolf band van de US AirForce gezetquote:
Wat zeiden ze dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
De Russen op /int/ waren vandaag extra irritant.
En, geeft dit je een goed gevoel om lekker boos te zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef MakkieR het volgende:
Overigens denk ik als Frankrijk, Engeland of Duitsland 180 doden te betreuren heeft door een vliegtuig aanslag, dan wordt artikel 5 meteen in werking gesteld.
twitter:RobSnoeijen twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:34:36Net 2 F16's opgestegen vanaf vliegbasis Volkel . WW3? reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:35 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:RobSnoeijen twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:34:36Net 2 F16's opgestegen vanaf vliegbasis Volkel . WW3? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |