Ik vind het paniekjournalistiek als men met dat soort getallen komt zonder eerst ook maar een beetje duidelijkheid te hebben. We moeten echt beter werk eisen van de media.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat er 23 US wetenschappers op weg waren naar Sydney maar dat niet bekend was met welke vlucht/route ze nu precies gingen. Om het meteen op paniekjournalistiek te gooien is een beetje kort door de bocht alhoewel niet ondenkelijk, kijkcijfers jwz.
Nee, dat doet het niet. Je vertelt 40.000 mensen dat hun prestatie ineens minder waard en minder belangrijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat gewoon samen met vlaggen halfstok hoor.
Wat is VBL?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef gelly het volgende:
Kan dat VBL volk niet gewoon daar blijven ?
Dan zouden de systemen dat wel doorgegeven hebben. Alle systemen werkten prima..en het is iets te toevallig..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat ze al bijna direct wisten dat het met een raket uit de lucht geschoten is.
Ik zou dat bewijs willen zien eigenlijk. Alles en iedereen heeft het over een raket. Voor hetzelfde geld had dat vliegtuig gewoon problemen. Weten wij veel.
Waar is het bewijs precies?
189quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
wow 173 nederlanders... wordt steeds meer
Voetbalquote:
189 volgens de laatste cijfers...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
De tweets? De beelden? De plaats van de AA system, de coordinaten van het verdwijnen van de radar en de plaats waar het is neer gestort?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat ze al bijna direct wisten dat het met een raket uit de lucht geschoten is.
Ik zou dat bewijs willen zien eigenlijk. Alles en iedereen heeft het over een raket. Voor hetzelfde geld had dat vliegtuig gewoon problemen. Weten wij veel.
Waar is het bewijs precies?
Jij loopt nog een week achter .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Kom op zeg. Je vertelt 40.000 mensen dat we uit respect voor de omgekomenen even geen muziek spelen. Je kan toch zelf ook wel het perspectief zien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Je vertelt 40.000 mensen dat hun prestatie ineens minder waard en minder belangrijk is.
Dat is toch ook minder belangrijk..manman. Ik heb geen bekenden in die vlucht of mensen die er mee te maken hebben maar dit raakt mij wel als Nederlander..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Je vertelt 40.000 mensen dat hun prestatie ineens minder waard en minder belangrijk is.
189 hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Voor als je het nog niet begrepen hebt: 189quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat we beter werk moeten eisen ben ik helemaal met je eens echter geven ze wel aan dat dingen niet bevestigd zijn als ze het niet zeker weten en dan is aan jou de keus hoeveel waarde je eraan echt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het paniekjournalistiek als men met dat soort getallen komt zonder eerst ook maar een beetje duidelijkheid te hebben. We moeten echt beter werk eisen van de media.
189 hoor ik netquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Onjuist, dat is KLB. Waar een volwassen reactie net zo miniem vertegenwoordigd is, is als Rutte's invloed in Europa.quote:
Dat het bij de oorspronkelijke titel leek alsof de raket uit Amsterdam kwam?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is de verklaring voor de verandering van de tt?
rip KLB1.0quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Onjuist, dat is KLB. Waar een volwassen reactie net zo miniem vertegenwoordigd is, is als Rutte's invloed in Europa.
Volgens de terroristen waren er geen burgerslachtoffers gevallen door het neerschieten van het vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Re het volgende:
zijn er eigenlijk meldingen van slachtoffers op de grond, kan me voorstellen dat als er iemand zo je keuken in komt vliegen dat er minder fortuinelijken zijn?
Het toestel van Malaysian heeft een raket neergehaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat het bij de oorspronkelijke titel leek alsof de raket uit Amsterdam kwam?
Oh sorry hoor dat ik zo'n vraag stel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat het bij de oorspronkelijke titel leek alsof de raket uit Amsterdam kwam?
Dat is waar, maar in dit geval is het verschil wel erg groot. Eerst 23 en uiteindelijk 0 (op z'n hoogst 4), dan heb je zitten knoeien als journalistiek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat we beter werk moeten eisen ben ik helemaal met je eens echter geven ze wel aan dat dingen niet bevestigd zijn als ze het niet zeker weten en dan is aan jou de keus hoeveel waarde je eraan echt.
Het heeft gewoon geen fuck met elkaar te maken. Dat jij dat niet snapt daar kan ik ook niks aan doen. Maar goed, er zijn ook mensen die bepleiten dat ze de hele laatste wandeldag maar moesten schrappen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je vertelt 40.000 mensen dat we uit respect voor de omgekomenen even geen muziek spelen. Je kan toch zelf ook wel het perspectief zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |