Maar draai het eens om. Hoe zou jij reageren op een man die op een date net iets te graag een relatie wil?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Pfffffff. Jezus wat een gedoe.
Mijn laatste dates waren zo rond mijn 18e. Toen was het zo makkelijk, iedereen wou seks met iedereen, er was geen drama. Ik ben van de ene in de andere relatie gerold (paar maandjes ertussen) en mijn laatste vriend was degene die moeite deed!
nou, ga online en bestel dr een!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wat ik wil, wat mijn type is en wat voor mij gewerkt heeft. Ik ken weinig mensen die al zo jong zo lang samenwoonden. Misschien is dat wel de clash...
Dat zijn die opdringerige types waarover ze heeft. Brrr.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar draai het eens om. Hoe zou jij reageren op een man die op een date net iets te graag een relatie wil?
zie daar de ironiequote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat zijn die opdringerige types waarover ze heeft. Brrr.
Ja dat is een normale procedure. Het wordt vergoed omdat het medisch is, geen cosmetisch ding zoals een neuscorrectie.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
btw, een operatie voor een loenzend oog?
maar dat heb je met mensen die meteen hun eerste partner als enige zien; die kennen zichzelf niet eens
Zo klink je al een stuk leuker en zelfverzekerder.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef PyramidSong het volgende:
De opdringerige types die ik tegen kom hebben niks te bieden. Vaak hebben ze geen sociaal leven, zijn ze onverzorgd, opdringerig en gewoon helemaal niet leuk. Hun hele leven draait om gamen en het proberen te krijgen van seks. Dat hoef ik niet.
Ik heb een man enorm veel te bieden. Ik heb een druk sociaal leven, veel hobbies, een studie, werk, ga zo maar door.
Hmm, dat is al iets hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zo klink je al een stuk leuker en zelfverzekerder.
Vertel je dit op je eerste date?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn ex na 3 maanden al samenwoonde.
Die zitten overal, die komen op je af in kroegen en andere sociale gelegenheden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef Catch22- het volgende:
Maar hoe kom je elke keer bij die hoedjesmannen dan? Ik ken ze niet en herken het type niet eens, lijkt wel alsof je ze opzoekt
Ik vraag het mij ook nog steeds af. Ik ben zelf iemand die tot de nerderige hoek gerekend zal worden en heb ook veel vrienden in die hoek, maar ik ken er maar één die uberhaupt een hoed heeft (en dat is geen fedora). Daarnaast zijn ze stuk voor stuk goed opgeleid en hebben ze hobbies. Volgens mij gaat TS gewoon op stap in de verkeerde kroegenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef Catch22- het volgende:
Maar hoe kom je elke keer bij die hoedjesmannen dan? Ik ken ze niet en herken het type niet eens, lijkt wel alsof je ze opzoekt
Ik hoop dat je dit ook benadrukt op je eerste date.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef PyramidSong het volgende:
De opdringerige types die ik tegen kom hebben niks te bieden. Vaak hebben ze geen sociaal leven, zijn ze onverzorgd, opdringerig en gewoon helemaal niet leuk. Hun hele leven draait om gamen en het proberen te krijgen van seks. Dat hoef ik niet.
Ik heb een man enorm veel te bieden. Ik heb een druk sociaal leven, veel hobbies, een studie, werk, ga zo maar door.
Ze gaat vooral op stap met de verkeerde attitude.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook nog steeds af. Ik ben zelf iemand die tot de nerderige hoek gerekend zal worden en heb ook veel vrienden in die hoek, maar ik ken er maar één die uberhaupt een hoed heeft (en dat is geen fedora). Daarnaast zijn ze stuk voor stuk goed opgeleid en hebben ze hobbies. Volgens mij gaat TS gewoon op stap in de verkeerde kroegen
Je zegt dat je een man enorm veel te bieden hebt, en vervolgens noem je allemaal dingen waar een man niets aan heeft. Een mooi gezicht, een mooi lichaam, een fijne persoonlijkheid en prettig om mee samen te zijn... daar heeft een man wat aan. Alhoewel... je bent druk dus vaak weg... veel mannen zullen dat inderdaad een pre vinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef PyramidSong het volgende:
Ze maakt de klassieke fout dat zij ervanuit gaat dat mannen hetzelfde in vrouwen aantrekkelijk vinden als dat zij in mannen aantrekkelijk vinden. Voor vrouwen zijn een druk sociaal leven (= sociale status) en een studie/werk/ambitie (=kans op een goede baan dus hoog salaris) veel belangrijker dan bij mannen. Voor mannen is zoals jij zegt het uiterlijk en een fijne persoonlijkheid, iemand die ons een prettig gevoel geeft veel belangrijk dan die andere dingen. Dit is wel erg generaliseren dat weet ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je zegt dat je een man enorm veel te bieden hebt, en vervolgens noem je allemaal dingen waar een man niets aan heeft. Een mooi gezicht, een mooi lichaam, een fijne persoonlijkheid en prettig om mee samen te zijn... daar heeft een man wat aan. Alhoewel... je bent druk dus vaak weg... veel mannen zullen dat inderdaad een pre vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |