Het is meer het idee van vrijheid dan de praktijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
De enige mindere vrijheid is dat hij niet met andere vrouwen kan rond neuken. Hebben mannen dat nou zo enorm nodig?
Snap ik wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Het is meer het idee van vrijheid dan de praktijk...
Nou ja...Tinder is ook wel het ONS platform bij uitstek natuurlijk....false advertising?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik heb ook geen idee. Ik ben zelf niet van de ONS en ik ben vrij preuts dus misschien merken ze dat. Ze denken "oh, die wil vast niet alleen voor een keertje" en dan wordt het niks. Ik heb heel vaak gehad dat mannen dan iets probeerden op een feestje, ik afhield (ik kende ze immers amper), toen een tegenvoorstel gaf van "joh zullen we wat doen" en die man geen interesse meer had.
Ik ken enorm veel mensen die er relaties door hebben gekregen juist.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nou ja...Tinder is ook wel het ONS platform bij uitstek natuurlijk....false advertising?
Ik wist niet eens dat dat kon met tinderquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik ken enorm veel mensen die er relaties door hebben gekregen juist.
Het is wel meer dan dat. Het is ook het idee dat je voor onbepaalde tijd bij een bepaalde vrouw bent. Dat je toch rekening moet gaan houden met een ander. En dat je op den duur afkoerst op dingen als samenwonen, trouwen etc.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
De enige mindere vrijheid is dat hij niet met andere vrouwen kan rond neuken. Hebben mannen dat nou zo enorm nodig?
Dat soort kerels willen gewoon geen relatie met wie dan ook. Die willen gewoon avontuur. Die ga je niet op korte termijn omturnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Ik heb ook geen idee. Ik ben zelf niet van de ONS en ik ben vrij preuts dus misschien merken ze dat. Ze denken "oh, die wil vast niet alleen voor een keertje" en dan wordt het niks. Ik heb heel vaak gehad dat mannen dan iets probeerden op een feestje, ik afhield (ik kende ze immers amper), toen een tegenvoorstel gaf van "joh zullen we wat doen" en die man geen interesse meer had.
Blijkbaar. De zus van een vriend woont nu al samen met een Tinderdate van december.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon met tindergebruik ik het al die tijd verkeerd?!
Je zegt dat alsof het iets goeds is .... ?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Blijkbaar. De zus van een vriend woont nu al samen met een Tinderdate van december.
Ik vind dat goed. Ze zijn 7 maanden samen, why not?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het iets goeds is .... ?
Waarom vergelijk je alles?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Blijkbaar. De zus van een vriend woont nu al samen met een Tinderdate van december.
Ik vind samenwonen na 7 maanden belachelijk snel...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik vind dat goed. Ze zijn 7 maanden samen, why not?
Omdat ik met mijn ex na 3 maanden al samenwoonde. Voor mij is samenwonen een teken van een relatie die een goede kant op gaat. Al wil ik nu lang niet samenwonen. Eerst maar weer eens wat van mezelf vinden.quote:
Mwah, hangt er ook vanaf hoe oud je bent. Naarmate mensen wat ouder worden gaat zoiets wat sneller.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik vind samenwonen na 7 maanden belachelijk snel...
maar jij wil dat ook, begrijp ik?
Ook dit soort dingen straal je uit op je 1e date. Daar rennen mannen echt hard voor weg meid.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn ex na 3 maanden al samenwoonde. Voor mij is samenwonen een teken van een relatie die een goede kant op gaat. Al wil ik nu lang niet samenwonen. Eerst maar weer eens wat van mezelf vinden.
Sommigen zullen wellicht staan te springen na 3 maanden. Anderen hebben iets meer tijd nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn ex na 3 maanden al samenwoonde. Voor mij is samenwonen een teken van een relatie die een goede kant op gaat. Al wil ik nu lang niet samenwonen. Eerst maar weer eens wat van mezelf vinden.
jij weet niet zo veel van mannen, hè?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef PyramidSong het volgende:
Maar als ik uitstraal dat ik het niet al te serieus neem, jaag ik dan niet de mannen die dat wel doen weg?
Je hebt serieus en je hebt serieus ...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef PyramidSong het volgende:
Maar als ik uitstraal dat ik het niet al te serieus neem, jaag ik dan niet de mannen die dat wel doen weg?
Nee, een leuke luchtige date smaakt naar meer. En dan groeien dingen vanzelf als het klikt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef PyramidSong het volgende:
Ik merk wel dat ik op dategebied de kluts kwijt ben ja.quote:
Nee, want mannen willen op de 1e date echt niet nadenken over het feit of je al dan niet de toekomstige partner des levens gaat worden. 1e date moet gewoon luchtig zijn, elkaar wat beter leren kennen, relaxt zijn. Geen moeilijke praat alstublieft.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef PyramidSong het volgende:
Pfffffff. Jezus wat een gedoe.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, want mannen willen op de 1e date echt niet nadenken over het feit of je al dan niet de toekomstige partner des levens gaat worden. 1e date moet gewoon luchtig zijn, elkaar wat beter leren kennen, relaxt zijn. Geen moeilijke praat alstublieft.
Jij moet op date-training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |