abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142529315
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon niet zo interessant bent als je denkt dat je bent...dat je mannen het gevoel geeft dat ze aan een heel lijstje zaken moeten voldoen waar je zelf ook niet per se aan voldoet...en dat mannen het dus gewoon niet zo heel leuk vinden, dat daten met jou...niet relaxed, niet gezellig...

'ik ben zooo leuk! waarom ziet de rest van de wereld dat niet?' |:(
Ik ben niet oninteressant, maar zie mezelf ook niet als het meest boeiende persoon in de hele wereld.

Ik wil gewoon iemand waar ik op niveau mee kan praten en waar ik veel mee gemeen heb. Is dat vreemd? Dacht het niet. Jij wil toch ook niet iemand aan wie je alles 3x moet uitleggen en die niks te melden heeft?
  zondag 20 juli 2014 @ 21:34:17 #152
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142529499
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik ben niet oninteressant, maar zie mezelf ook niet als het meest boeiende persoon in de hele wereld.

Ik wil gewoon iemand waar ik op niveau mee kan praten en waar ik veel mee gemeen heb. Is dat vreemd? Dacht het niet. Jij wil toch ook niet iemand aan wie je alles 3x moet uitleggen en die niks te melden heeft?
Nee, dat is zeker niet vreemd...ik zou het ook niet doen voor minder...en als ik iemand date verwacht ik ook zeker dat ze met me naar bed willen...

Ik weet het niet...ik kan er vanaf hier lastig over oordelen...maar vanuit je posts kom je wat needy over, en alsof je jezelf misschien wat te serieus neemt...allebei niet de beste kwaliteiten voor een leuke date...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142529560
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Hmm, maar als je een date hebt wil je toch dat de ander je leuk vindt?
Nee, ik wil dat diegene mij leert kennen en dan zelf de keuze kan maken of zij mij leuk vindt of niet.
pi_142529581
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Nee, dat is zeker niet vreemd...ik zou het ook niet doen voor minder...en als ik iemand date verwacht ik ook zeker dat ze met me naar bed willen...

Ik weet het niet...ik kan er vanaf hier lastig over oordelen...maar vanuit je posts kom je wat needy over, en alsof je jezelf misschien wat te serieus neemt...allebei niet de beste kwaliteiten voor een leuke date...
Ik weet gewoon wat ik wil, wat mijn type is en wat voor mij gewerkt heeft. Ik ken weinig mensen die al zo jong zo lang samenwoonden. Misschien is dat wel de clash...
pi_142529623
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

En hij mag niet gescheiden zijn, en geen kinderen hebben. Of überhaupt een kinderwens hebben.
Ohja, en hij moet een beetje serieus into trouwen zijn, als ik onderstaand verhaal hoor:

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Klopt.

Ik voel me ook een beetje gedesorienteerd als single. Iedereen van mijn generatie in mijn familie woont samen, is zwanger/heeft al kinderen. Ik was daar ook aan toe. Ik zou gaan trouwen. En nu opeens BAM, alleen. Ik heb het idee dat ik het snel weer moet inhalen.
pi_142529658
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik weet gewoon wat ik wil, wat mijn type is en wat voor mij gewerkt heeft. Ik ken weinig mensen die al zo jong zo lang samenwoonden. Misschien is dat wel de clash...
Je verwart 'ik weet wat ik wil' met 'ik wil deze kandidaat NU'.
pi_142529714
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En hij mag niet gescheiden zijn, en geen kinderen hebben. Of überhaupt een kinderwens hebben.
Ohja, en hij moet een beetje serieus into trouwen zijn, als ik onderstaand verhaal hoor:

[..]

Hoe veel mannen van 26+ zijn er gescheiden en met kinderen?!! Ik ken echt niemand behalve een paar tokkies die zo jong al kinderen hebben.

Trouwen wil ik wel maar alsof ik dat bespreek op een date.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:39:57 #158
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142529744
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

_O-

...en hoe goed heeft dat voor je gewerkt? :')

Als je dit soort dingen roept, vind ik het weer heel lastig je serieus te nemen...je doet alsof je weet hoe het werkt en wat je wil...maar ondertussen zit jij in je eentje thuis en vraag je aan vreemden op het internet wat er mis met je is :*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142529837
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

_O-

...en hoe goed heeft dat voor je gewerkt? :')

Als je dit soort dingen roept, vind ik het weer heel lastig je serieus te nemen...je doet alsof je weet hoe het werkt en wat je wil...maar ondertussen zit jij in je eentje thuis en vraag je aan vreemden op het internet wat er mis met je is :*
Dat die relatie uit is heeft daar niks mee te maken maar met andere dingen waar we beiden niks aan konden doen.

Ik weet wat ik wil in een man. Waarom die mannen mij niet willen is me een raadsel en daar wil ik achter komen.
pi_142530001
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Hoe veel mannen van 26+ zijn er gescheiden en met kinderen?!! Ik ken echt niemand behalve een paar tokkies die zo jong al kinderen hebben.

Trouwen wil ik wel maar alsof ik dat bespreek op een date.
Je hoeft het niet te bespreken, alleen maar uit te stralen.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:44:52 #161
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142530013
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Dat die relatie uit is heeft daar niks mee te maken maar met andere dingen waar we beiden niks aan konden doen.
Ik geloof er niks van...

quote:
Ik weet wat ik wil in een man. Waarom die mannen mij niet willen is me een raadsel en daar wil ik achter komen.
Je hebt een plaatje in je hoofd, en bent op zoek naar de man die daar in past? ik denk dat elke man met een beetje zelfrespect daar wel voor past...zeker als dat op date 1 al blijkt...misschien moet je eens proberen gewoon een leuke avond te hebben, zonder enig doel dat verder gaat dan dat...
pi_142530044
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik kan je wel gerust stellen, ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets met je uiterlijk te maken heeft.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:45:57 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142530063
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te bespreken, alleen maar uit te stralen.
Dat ja...daar rent bijna elke man hard voor weg...en de mannen die dat niet doen zijn vast niet het type dat ze zoekt...
pi_142530079
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van...

[..]

Je hebt een plaatje in je hoofd, en bent op zoek naar de man die daar in past? ik denk dat elke man met een beetje zelfrespect daar wel voor past...zeker als dat op date 1 al blijkt...misschien moet je eens proberen gewoon een leuke avond te hebben, zonder enig doel dat verder gaat dan dat...
Ja, ik kan er best losser mee omgaan.

Onze relatie ging uit vanwege een lange periode van ziekte die een bom legde op de intimiteit. Als je het zo nodig wil weten.
pi_142530128
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat ja...daar rent bijna elke man hard voor weg...en de mannen die dat niet doen zijn vast niet het type dat ze zoekt...
Maar, waarom daten al die andere mannen dan? Om gewoon een avond met een vrouw door te brengen zonder verwachtingen? Of zijn de meeste twintigers van nu alleen uit op casual sex?
pi_142530193
Abbadon ik kan je niet PM'en maar excuses aanvaard.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:50:16 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142530291
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Maar, waarom daten al die andere mannen dan? Om gewoon een avond met een vrouw door te brengen zonder verwachtingen? Of zijn de meeste twintigers van nu alleen uit op casual sex?
Uiteindelijk daten de meeste mannen ook wel om een relatie te krijgen...maar da's een lange termijn doel...en de basis is 'het gewoon leuk met iemand kunnen hebben'...niet meer, niet minder...en als je het lang genoeg leuk met iemand hebt, dan eindig je vanzelf, bijna per ongeluk, in een relatie...maar als die druk er meteen al op ligt...dit moet een relatie worden of anders niets...tja...voor die keuze gesteld zegt elke man nee...iemand leren kennen kost tijd...en dat begint met iemand leuk genoeg vinden om te willen proberen iemand te leren kennen...en dan maar verder zien...
  zondag 20 juli 2014 @ 21:51:59 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142530369
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef PyramidSong het volgende:
Abbadon ik kan je niet PM'en maar excuses aanvaard.
:) Dank. Een lange periode van (ernstige) ziekte lijkt me enorm kut om mee te maken, dus daar wilde ik niet lullig over doen...
pi_142530591
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Uiteindelijk daten de meeste mannen ook wel om een relatie te krijgen...maar da's een lange termijn doel...en de basis is 'het gewoon leuk met iemand kunnen hebben'...niet meer, niet minder...en als je het lang genoeg leuk met iemand hebt, dan eindig je vanzelf, bijna per ongeluk, in een relatie...maar als die druk er meteen al op ligt...dit moet een relatie worden of anders niets...tja...voor die keuze gesteld zegt elke man nee...iemand leren kennen kost tijd...en dat begint met iemand leuk genoeg vinden om te willen proberen iemand te leren kennen...en dan maar verder zien...
ja, maar meestal is zo'n date erg gezellig, soms is er een tweede, maar vaak is al na de eerste de bom gebarsten en zegt zo'n man van nee, dit is alleen vriendschappelijk voor mij.
pi_142530639
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Abbadon het volgende:

[..]

:) Dank. Een lange periode van (ernstige) ziekte lijkt me enorm kut om mee te maken, dus daar wilde ik niet lullig over doen...
Ja achja, zo gaan die dingen. Opeens ben je beter, kijk je om je heen en is je relatie kapot.
  zondag 20 juli 2014 @ 22:00:33 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142530772
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

ja, maar meestal is zo'n date erg gezellig, soms is er een tweede, maar vaak is al na de eerste de bom gebarsten en zegt zo'n man van nee, dit is alleen vriendschappelijk voor mij.
Wat vertel jij die mannen in godsnaam allemaal op die eerste date?

mannen die zeggen ze je alleen vriendschappelijk willen zien? :o in wat voor wereld leven we...
  zondag 20 juli 2014 @ 22:01:49 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142530836
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

De meeste mannen willen uiteindelijk ook wel een leuke vriendin. Maar ze houden er absoluut niet van als dingen te snel gaan.

Veel mannen moeten gewoon erg wennen aan het hebben van een relatie en de mindere vrijheid die daarbij hoort. Daarom willen ze toch enige tijd om het op te bouwen.
pi_142531182
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Wat vertel jij die mannen in godsnaam allemaal op die eerste date?

mannen die zeggen ze je alleen vriendschappelijk willen zien? :o in wat voor wereld leven we...
Ik heb geen ideeeeee. Ik zeg niks. Ik ben dat ook niet gewend, meestal willen ze toch wel seks. Maar Tinder is raar. Ik weet niet wat ik fout doe. Ik kom daar, opgetut en wel, strak jurkje, ik flirt me suf maar toch wordt het niks.
pi_142531217
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De meeste mannen willen uiteindelijk ook wel een leuke vriendin. Maar ze houden er absoluut niet van als dingen te snel gaan.

Veel mannen moeten gewoon erg wennen aan het hebben van een relatie en de mindere vrijheid die daarbij hoort. Daarom willen ze toch enige tijd om het op te bouwen.
De enige mindere vrijheid is dat hij niet met andere vrouwen kan rond neuken. Hebben mannen dat nou zo enorm nodig?
  zondag 20 juli 2014 @ 22:09:15 #175
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142531255
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Ik heb geen ideeeeee. Ik zeg niks. Ik ben dat ook niet gewend, meestal willen ze toch wel seks. Maar Tinder is raar. Ik weet niet wat ik fout doe. Ik kom daar, opgetut en wel, strak jurkje, ik flirt me suf maar toch wordt het niks.
Klinkt alsof het bij mij wel zou werken...in ieder geval voor een avond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')