Ja, dat kan wel kloppen ja, ik vind die dingen wel belangrijk. Maar een man die liever een dom mutsje met een mooi gezichtje heeft in plaats van een vrouw die wat te melden heeft hoef ik ook niet. Ik vind mijn uiterlijk, naast dat loensen dus, wel prima. Maar als een man alleen naar uiterlijk en persoonlijkheid kijkt, zal hij zeker meteen afknappen op de imperfecties daarin. Terwijl ik toch ook iemand ben die wat bereikt heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze maakt de klassieke fout dat zij ervanuit gaat dat mannen hetzelfde in vrouwen aantrekkelijk vinden als dat zij in mannen aantrekkelijk vinden. Voor vrouwen zijn een druk sociaal leven (= sociale status) en een studie/werk/ambitie (=kans op een goede baan dus hoog salaris) veel belangrijker dan bij mannen. Voor mannen is zoals jij zegt het uiterlijk en een fijne persoonlijkheid, iemand die ons een prettig gevoel geeft veel belangrijk dan die andere dingen. Dit is wel erg generaliseren dat weet ik.
Ik draag make up omdat IK mezelf zo mooier vind.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef K44S het volgende:
Heftig verhaal.
Ben nu wel nieuwsgierig naar je uiterlijk.
Dat je sport is al positief.
Ik zelf ben meer van "puur natuur"..... ik bedoel... als je make-up draagt .... betekend voor mij al dat je een masker op doet voor de buiten wereld waar van jij hoopt dat de buitenwereld je aantrekkelijk vind.
Ik ben zelf ook onzeker op date gebied... terwijl dat vol strikt onzin is als je er goed over nadenkt.
Tenslotte is niemand perfect. ( behalve ik want ik ben superman ... )
Maar waarom blijf je volhouden dat iedere man zal afknappen op een kleine imperfectie?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef PyramidSong het volgende:
Maar als een man alleen naar uiterlijk en persoonlijkheid kijkt, zal hij zeker meteen afknappen op de imperfecties daarin. Terwijl ik toch ook iemand ben die wat bereikt heeft.
Ok...ehmmm...dus je wil een man die niet naar je uiterlijk of je persoonlijkheid kijkt?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef PyramidSong het volgende:
Maar als een man alleen naar uiterlijk en persoonlijkheid kijkt, zal hij zeker meteen afknappen op de imperfecties daarin.
ik wil dat een man naar alle drie kijkt. Ik wil een man die ambitie en intelligentie ook belangrijk vindt in een vrouw, en niet alleen wil dat ze een leuk snoetje heeft. Dat is alsof we in de jaren 50 zouden leven en ik maar een dom wichtje zou zijn dat zo aandoenlijk schattig is als ze wat sufs zegt. Dat wil ik niet. Ik wil een man die trots is op wat zijn vrouw doet, die haar steunt in haar ambities, die een warm gevoel krijgt als hij ziet hoe alle koppen naar haar draaien als ze wat interessants te melden heeft binnen een discussie.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ok...ehmmm...dus je wil een man die niet naar je uiterlijk of je persoonlijkheid kijkt?
Ik weet niet, ik denk dat ik het mezelf heb aangepraat.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom blijf je volhouden dat iedere man zal afknappen op een kleine imperfectie?
Allemaal positieve/aantrekkelijke dingen ...en wat mij betreft allemaal onderdeel van je persoonlijkheid...quote:Op maandag 21 juli 2014 15:44 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
ik wil dat een man naar alle drie kijkt. Ik wil een man die ambitie en intelligentie ook belangrijk vindt in een vrouw, en niet alleen wil dat ze een leuk snoetje heeft. Dat is alsof we in de jaren 50 zouden leven en ik maar een dom wichtje zou zijn dat zo aandoenlijk schattig is als ze wat sufs zegt. Dat wil ik niet.
Ik werk hard aan mijn uiterlijk, ik ben een van de ijdelste mensen die ik ken (vandaar dat dat oog me gek maakt), en ja, ik hoor nu dingen over mijn persoonlijkheid die ik niet fijn vind en waar ik ook mee aan de slag ga. Maar ik ben trots op mijn graad, op mijn succes en straks hoop ik ook veel succes in mijn carriere te behalen en dat is voor mij enorm belangrijk. Mijn moeder zei nooit "wat ben je mooi", maar "wat ben je slim/kan je dit goed/doe je goed je best" en ik denk dat dat er voor heeft gezorgd dat ik die dingen nog belangrijker vind.
Dat wil ik wel, maar mijn intellect en persoonlijkheid zijn net zo belangrijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Allemaal positieve/aantrekkelijke dingen ...en wat mij betreft allemaal onderdeel van je persoonlijkheid...
(positief/aantrekkelijk op de ijdelheid na, tenzij met mate...ook wel weer paradoxaal; Jezelf heel ijdel noemen, maar tegelijkertijd niet op je uiterlijk beoordeeld willen worden...)
Ik denk dat die overtuiging aardig in de weg zit. Kijk om je heen. Hebben die leuke jongens die wel een vriendin hebben allemaal perfect uitziende vrouwen zonder enige imperfectie?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk dat ik het mezelf heb aangepraat.
Nee maar die kijken niet scheel.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat die overtuiging aardig in de weg zit. Kijk om je heen. Hebben die leuke jongens die wel een vriendin hebben allemaal perfect uitziende vrouwen zonder enige imperfectie?
...en terecht! Ik word er ook altijd heel moe van om alleen maar op m'n uiterlijk beoordeeld te wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar mijn intellect en persoonlijkheid zijn net zo belangrijk.
Wat vind jij interresant dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en terecht! Ik word er ook altijd heel moe van om alleen maar op m'n uiterlijk beoordeeld te worden![]()
maar goed, volgens mij is er weinig mis met je, behalve dat je gewoon niet zo heel interessant overkomt verder, en jezelf nogal serieus neemt, en iets te graag een relatie wil...
Nee die zijn te dik , of hebben lelijk haar, of pukkels of ik weet niet wat voor imperfectie. Het is voor veel kerels niet zo'n big deal als het erop aankomt.quote:
Mij zou je ook echt niet horen klagen over een mascaratje of lippenstiffie hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik draag make up omdat IK mezelf zo mooier vind.
Je komt op mij over als iemand die de dingen je doet en hebt belangrijker vindt dan de persoon die je bent...gefocust op uiterlijk, status etc...nogal oppervlakkigquote:
Genoeg mannen die dat prima vinden hoor, overigens...quote:Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel oppervlakkig ja.
Nou, daar heb je je antwoord. Ikzelf val wel op dat soort types maar 99% van de mannen rent weg.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef PyramidSong het volgende:
Maar ik ben sowieso nooit echt iemand geweest die zichzelf "leuk" vond. Ik ben gepest als kind en was enorm verlegen totdat ik vriendinnen kreeg die "cool" waren. Vanaf toen ben ik mezelf enorm gaan overschreeuwen, nam ik een bitchy, eigenwijs persona aan en dat is toen altijd wel gebleven. Ik kan nog steeds heel gevoelig zijn maar dat weten alleen vrienden.
En dáár gaat het fout.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef PyramidSong het volgende:
Maar ik ben sowieso nooit echt iemand geweest die zichzelf "leuk" vond. Ik ben gepest als kind en was enorm verlegen totdat ik vriendinnen kreeg die "cool" waren. Vanaf toen ben ik mezelf enorm gaan overschreeuwen, nam ik een bitchy, eigenwijs persona aan en dat is toen altijd wel gebleven. Ik kan nog steeds heel gevoelig zijn maar dat weten alleen vrienden.
Ok, dat verklaart wel waarom je het zo belangrijk vindt wat anderen van je denken, en zo onzeker overkomt...quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef PyramidSong het volgende:
Jep.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart wel waarom je het zo belangrijk vindt wat anderen van je denken, en zo onzeker overkomt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |