abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:46:57 #101
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142670420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar waarom ben je dan pro-Israël? Ik lees alleen argumenten om anti-Palestina te zijn.
Omdat Israël altijd geprobeerd heeft met de Arabieren samen te werken en tot een oplossing te komen. Alleen de Arabieren (die zichzelf nu Palestijnen noemen, terwijl ten tijde van het Britse Mandaat na het het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk Arabieren én Joden Palestijnen werden genoemd) blokkeren dat stelselmatig. Dan krijg je vanzelf een keer het deksel op de neus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:09:38 #102
157922 fathank
pi_142688493
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef Lovely10 het volgende:
Tering joden mogen van mij uitsterven !

100% Pro Palestina
Gaat nog wel ff duren als de arabieren niet snel wat effectievere methoden bedenken. 700+ doden tov 32 doden zet niet echt Joden aan de dijk _O-
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:12:45 #103
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_142688557
Maar welke partijen voeren nou oorlog?

Al die zandzwervers zien er hetzelfde uit, één pot nat. :)
Irene is bae <3
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:46:27 #104
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142689514
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Gaat nog wel ff duren als de arabieren niet snel wat effectievere methoden bedenken. 700+ doden tov 32 doden zet niet echt Joden aan de dijk _O-
'effectievere methoden'
32 doden, 32 militairen.
700+ doden, 600+ onschuldige burgers.

:')
pi_142690398
Normaal ben ik gematigd tussen beiden partijen, maar neig bij dit conflict naar Palestina toe. Ik vind de reactie van Israël buiten proportie.

Wel wil ik erbij zeggen dat Hamas ook in mijn ogen inderdaad uitgeroeid moet worden, maar ik denk niet dat dit de manier is. Deze methode veroorzaakt alleen verdere radicalisatie onder Palestijnen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:26:08 #106
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142690973
Pro dat ze in vrede met elkaar leven, of elkaar kapotmaken.
Gr gr. de KLB Keizer
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:27:58 #107
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142691026
Het kan me werkelijk geen reet interesseren.
Als ik morgenochtend wakker word, en ze hebben elkaar daar tot op de laatste man uitgemoord, dan zal m'n ontbijt er niet minder door smaken.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:14:41 #108
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_142695813
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef Lovely10 het volgende:
Tering joden mogen van mij uitsterven !

100% Pro Palestina
.... Ik ben niet per se voor een van beide, (al neig ik naar Israel, alleen maar omdat Hamas verwijdert moet worden met hun debiele handvest, er waren degelijke afspraken gemaakt met die andere Fata partij, totdat Hamas(moslimbroeders) het voor het zeggen kreeg). Maar deze opmerking is echt compleet buiten alle proportie. Er zijn genoeg joden die NIET bij israel horen en er niets mee te maken willen hebben.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_142696415
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef BvBrMTW het volgende:
Wat een stelletje land verraders hier zeg. Als een westerling hoor je nou eenmaal aan de kant van de Israëliërs te staan, islamieten kan ik geen goed woord over zeggen.
De mensen die aan de kant van de Palestijnen staan zijn zelf al verdronken in de moordlustige tsunami van de islam, of gewoon ronduit domme mensen die geen enkel besef hebben van de situatie.
Je bent hier in Nederland, niet Israël. Hoezo land verraders? Als westerling hoor je eenmaal aan de kant van Israëliërs te staan? Enge en bekrompen gedachtegoed.. haha. M.a.w. in de tweedenwereldoorlog waren de Duitsers die de Joden niet wouden vergassen landverraders? Valt namelijk in het zelfde bootje. Bespaar jezelf en Israël zulks opmerkingen. Doet meer schade dan goed en straks verlies je nog je beurs. :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:27:33 #110
157922 fathank
pi_142696442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

'effectievere methoden'
32 doden, 32 militairen.
700+ doden, 600+ onschuldige burgers.

:')
700 arabieren vs 32 joden.

En het merendeel van die dooie arabieren hebben ze aan hamas te danken.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:27:46 #111
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_142696451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:14 schreef Jhovall het volgende:

[..]

.... Ik ben niet per se voor een van beide, (al neig ik naar Israel, alleen maar omdat Hamas verwijdert moet worden met hun debiele handvest, er waren degelijke afspraken gemaakt met die andere Fata partij, totdat Hamas(moslimbroeders) het voor het zeggen kreeg). Maar deze opmerking is echt compleet buiten alle proportie. Er zijn genoeg joden die NIET bij israel horen en er niets mee te maken willen hebben.
Als je zulke opmerkingen ziet, dan kun je rustig vanuit gaan dat het een troll betreft. Waarom zou überhaupt iemand zo een opmerking maken? Alleen maar om verbaasde/boze/ongeloof reacties te krijgen. Troll dus.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:28:15 #112
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142696480
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Je had het over efficiëntie, niet over kwantiteit.
Nee, dat hebben ze aan Israel te danken.
pi_142696576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:31 schreef Zef het volgende:
pro-Israël. Ben er 2x geweest. Leuke mensen, prima stranden. Zou er zo gaan wonen als die Arabieren niet de hele tijd raketten zouden afschieten. Maar hopelijk is dat gauw afgelopen...
Angsthaas. Van de 1500 raketten afgevuurd komt nauwelijks wat door. Weet jij trouwens waarom men die raketten afschieten?

Leuke mensen daar o w/
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:32:58 #114
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_142696727
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je had het over efficiëntie, niet over kwantiteit.
Nee, dat hebben ze aan Israel te danken.
Sorry, maar het is Hamas die weder aan het kutten is. (Sinds dat ze gekozen zijn paar jaar geleden) En het is ook zo dat ze daadwerkelijk wapens en raketten in scholen verstoppen, wat inhumaan is. Net als dat Israel de grondoorlog niet had moeten laten beginnen (en de muur, hoewel die wel effectief is tegen bomaanslagen).

Verder is het moeilijk om de dode burgers te onderscheiden van Hamas-mensen. De hamassers zullen elke dode afschilderen als onschuldige burger en Israel het omgekeerde.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_142696875
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat Israël altijd geprobeerd heeft met de Arabieren samen te werken en tot een oplossing te komen. Alleen de Arabieren (die zichzelf nu Palestijnen noemen, terwijl ten tijde van het Britse Mandaat na het het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk Arabieren én Joden Palestijnen werden genoemd) blokkeren dat stelselmatig. Dan krijg je vanzelf een keer het deksel op de neus.
Haha. fabeltjeskrant iemand? Israël altijd geprobeerd? De Joden vluchten in de tweedenwereldoorlog Europa uit wegens onderdrukking en vervolging. Zij werden opgevangen in de Arabische landen. Vervolgens hebben de Zionisten (niet gelovige ultranationalistische Joden) de mensen die hen hebben opgevangen uitgemoord en het land uitgejaagd.

Ziet wat deze Joodse meneer te vertellen heeft, ernie fabeltjeskrant op fok:

pi_142696944
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:38:47 #117
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142697039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Sorry, maar het is Hamas die weder aan het kutten is. (Sinds dat ze gekozen zijn paar jaar geleden) En het is ook zo dat ze daadwerkelijk wapens en raketten in scholen verstoppen, wat inhumaan is. Net als dat Israel de grondoorlog niet had moeten laten beginnen (en de muur, hoewel die wel effectief is tegen bomaanslagen).

Verder is het moeilijk om de dode burgers te onderscheiden van Hamas-mensen. De hamassers zullen elke dode afschilderen als onschuldige burger en Israel het omgekeerde.
Hamas verzet zich tegen de hopeloze situatie. Vreedzaam verzet wordt al jarenlang genegeerd. Dat ze dingen verstoppen mag en kan Israel nooit als een excuus gebruiken om zoveel onschuldige burgers te doden, NOOIT. Daarnaast heeft israel naast VN-gebouwen ook ziekenhuizen en dergelijke opgeblazen. En wat dacht je van de 4 kinderen op het strand? Of bijvoorbeeld James Miller? Of die britse fotograaf die kinderen aan helpen was? Of die 9 palestijnen die een wedstrijd aan het kijken waren? Of al die andere 1000 gevallen?

Meerdere onafhankelijke instituten naast GHM zoals de UN stellen de statistieken vast en scheiden de hamas-mensen en normale mensen. Zo moeilijk is het niet om een verschil te zien tussen een kind en een militant.

[ Bericht 1% gewijzigd door IsaacCuenca op 24-07-2014 21:46:24 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:53:50 #118
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_142697780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hamas verzet zich tegen de hopeloze situatie. Vreedzaam verzet wordt al jarenlang genegeerd. Dat ze dingen verstoppen mag en kan Israel nooit als een excuus gebruiken om zoveel onschuldige burgers te doden, NOOIT. Daarnaast heeft israel naast VN-gebouwen ook ziekenhuizen en dergelijke opgeblazen. En wat dacht je van de 4 kinderen op het strand? Of bijvoorbeeld James Miller? Of die britse fotograaf die kinderen aan helpen was? Of die 9 palestijnen die een wedstrijd aan het kijken waren? Of al die andere 1000 gevallen?

Meerdere onafhankelijke instituten naast GHM zoals de UN stellen de statistieken vast en scheiden de hamas-mensen en normale mensen. Zo moeilijk is het niet om een verschil te zien tussen een kind en een militant.
Het is best moeilijk om het verschil te zien tussen een vrouw die hamas support en wapens in haar huis verstopt en een onschuldige vrouw. En in de fog of war is het gewoon niet duidelijk hoe en wat, zelfs al zijn er observatoren.
HET GING RELATIEF GOED totdat hamas met hun handvest aan de macht kwam, waarin staat dat Israel moet worden uitgeroeid........
Vindt jij dat zo'n organisatie een arsenaal opbouwen mag?
Yah, ik vind dat israel echt te overdreven reageert in dit geval en aangezien ze effectievere wapens hebben maken ze inderdaad meer (onschuldige) doden. Dat is echt supernaar.
Ook hun colonisatiepraktijken moeten gewoon direct stoppen + ze moeten gewoon meer land aan die palestijnen geven.

Bedenk wel, dat Hamas het nog veel erger zou doen als ze in de schoenen van israel stonden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:15:35 #119
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142698911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:53 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Het is best moeilijk om het verschil te zien tussen een vrouw die hamas support en wapens in haar huis verstopt en een onschuldige vrouw. En in de fog of war is het gewoon niet duidelijk hoe en wat, zelfs al zijn er observatoren.
HET GING RELATIEF GOED totdat hamas met hun handvest aan de macht kwam, waarin staat dat Israel moet worden uitgeroeid........
Vindt jij dat zo'n organisatie een arsenaal opbouwen mag?
Yah, ik vind dat israel echt te overdreven reageert in dit geval en aangezien ze effectievere wapens hebben maken ze inderdaad meer (onschuldige) doden. Dat is echt supernaar.
Ook hun colonisatiepraktijken moeten gewoon direct stoppen + ze moeten gewoon meer land aan die palestijnen geven.

Bedenk wel, dat Hamas het nog veel erger zou doen als ze in de schoenen van israel stonden.
Mwah, ik weet niet wat 'relatief goed' betekent, Fatah was een en al een corrupt zooitje destijds, wat ook dus bleek bij de verkiezingen. En voor de rest was de situatie hetzelfde als nu.
Sinds 2006 heeft Hamas een nieuw 'programma' met nieuw redelijke eisen en focust zich niet zo zeer meer op wat jij zegt. Al hoewel iemand natuurlijk kan zeggen: 'waarom blijft ie dan raketten afvuren?!!?!!?'', en dat is dus het verzet. Hamas (en alle Palestijnen) wordt niet serieus genomen door Israel en ze gaan niet op zijn eisen, dus dan ga je maar raketten die in verhouding tot de superwapens van Israel niks voorstellen, afvuren.

Die vergelijking op het eind kun je niet maken. Hamas is ontstaan uit de verzetting, onderdrukking en bezetting. Hamas wordt niet gesubsidieerd door grootmachten. Waarschijnlijk was er dan geen Hamas geweest. En dit is eigenlijk helemaal niet relevant; we leven niet in een alternatief universum.
pi_142699377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik zo'n uitspraak nogal kortzichtig en onverantwoordelijk vind.
Ja, Hamas doet er inderdaad weinig aan (of zelfs, zorgt er voor dat er zoveel mogelijk vallen) om burgerslachtoffers te voorkomen. Maar het is toch echt Israël die keer op keer de trekker overhaalt, of er nu sprake was van 'ja maar Hamas had de raketten bij burgers verborgen' of niet. Hiervoor moet het land in mijn ogen verantwoordelijkheid nemen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:35:49 #121
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_142699809
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mwah, ik weet niet wat 'relatief goed' betekent, Fatah was een en al een corrupt zooitje destijds, wat ook dus bleek bij de verkiezingen. En voor de rest was de situatie hetzelfde als nu.
Sinds 2006 heeft Hamas een nieuw 'programma' met nieuw redelijke eisen en focust zich niet zo zeer meer op wat jij zegt. Al hoewel iemand natuurlijk kan zeggen: 'waarom blijft ie dan raketten afvuren?!!?!!?'', en dat is dus het verzet. Hamas (en alle Palestijnen) wordt niet serieus genomen door Israel en ze gaan niet op zijn eisen, dus dan ga je maar raketten die in verhouding tot de superwapens van Israel niks voorstellen, afvuren.

Die vergelijking op het eind kun je niet maken. Hamas is ontstaan uit de verzetting, onderdrukking en bezetting. Hamas wordt niet gesubsidieerd door grootmachten. Waarschijnlijk was er dan geen Hamas geweest. En dit is eigenlijk helemaal niet relevant; we leven niet in een alternatief universum.
Relatief goed is minder doden/jaar. Beter corrupt en vrede, dan niet corrupt en oorlog toch?
Hamas is degene die de raketten afvuurt hoor, de bewapende tak ervan. En ik snap ook wel dat ze Hamas niet serieus nemen met hun ideologie.

En yah, ze moeten geen raketten afvuren. Er is geen enkele manier om goed te praten dat ze dit deden. En ze deden dit ook toen het nog niet in het nieuws was.
Hamas is ontstaan uit het moslim broederschap... klinkt leuk om het onder verzet te scharen (want dan voelen ze symphatieker aan), maar dat is het simpelweg niet.

Zou jij iemand serieus nemen die gezworen heeft jou dood te maken?
pi_142699889
Ik ben pro mezelf.
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:14:57 #123
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142701789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:35 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Relatief goed is minder doden/jaar. Beter corrupt en vrede, dan niet corrupt en oorlog toch?
Hamas is degene die de raketten afvuurt hoor, de bewapende tak ervan. En ik snap ook wel dat ze Hamas niet serieus nemen met hun ideologie.

En yah, ze moeten geen raketten afvuren. Er is geen enkele manier om goed te praten dat ze dit deden. En ze deden dit ook toen het nog niet in het nieuws was.
Hamas is ontstaan uit het moslim broederschap... klinkt leuk om het onder verzet te scharen (want dan voelen ze symphatieker aan), maar dat is het simpelweg niet.

Zou jij iemand serieus nemen die gezworen heeft jou dood te maken?
Hamas is ontstaan uit moslim broederschap en uit verzet. Het is een acroniem voor: Islamitische verzetsbeweging. Je kunt zo iets 'sympathiek en onzin' vinden, maar dat is alsof je zegt dat de PVV links is.

Bottomline is dat de situatie gewoon moet veranderen voor de Palestijnen, vrijheid van deze hopeloze situatie en het streven naar een goed gebied waar iets uit opgebouwd kan worden. Maar het is een blijft een vicieuze cirkel.

Zou jij iemand serieus nemen die je onderdrukt, steeds meer land van je pikt, bezet (522! checkpoints), niet humaan met je omgaat en waarschijnlijk MINSTENS 1 onschuldige geliefde/kennis van je heeft vermoord? Of zou jij diegene diep tot op het bot haten?
pi_142706861
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:30 schreef Medi het volgende:

[..]

Angsthaas. Van de 1500 raketten afgevuurd komt nauwelijks wat door. Weet jij trouwens waarom men die raketten afschieten?

[ afbeelding ]
Leuke mensen daar o w/
Ik ben goed op de hoogte dankjewel, je mag je propagandaplaatje bij je houden. Ik ga hopelijk dit jaar nog een keer op vakantie naar Israël dus zo'n angsthaas ben ik nou ook weer niet lijkt me.
pi_142706887
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Israel moet gewoon stoppen met de nederzettingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')