Ik kan nu al niet wachten op de nieuwe Aircrash Investigationquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Arcee het volgende:
Nederland zal wel in 2025 met een eerste reactie komen als alle onderzoeksrapporten binnen zijn en zorgvuldig zijn bestudeerd.
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja uhh, wij doen mee aan het onderzoek, maar denk er maar niet aan dat wij een vinger gaan uithalen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Vliegramp MH17 Oekraïne #33] Wie heeft het gedaan?
Hij ontwijkt ze.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Reki het volgende:
[..]
Ik vind het wel goede vragen van die vrouw.
Eerder 500 keerquote:
Na het weer danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef Parafernalia het volgende:
"Dan komt het toch wel heel dichtbij allemaal" wordt de meestgebruikte zin van de dag.
iig zijn gezicht laten zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef videonatic het volgende:
[..]
Wat moet ie zeggen dan? nu.nl herhalen?
Het is een aardig eind rijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef Parafernalia het volgende:
"Dan komt het toch wel heel dichtbij allemaal" wordt de meestgebruikte zin van de dag.
Om de praatlul aan het woord te laten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Confetti het volgende:
Wat een mongolen bij de NOS. Waarom xou je dit afkappen?
Dat gaat toch altijd over technische mankementen e.d. aan een vliegtuig. Dit is eigenlijk te duidelijk voor dat programmaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op de nieuwe Aircrash Investigation
Met een sisser. Of denk je nu werkelijk dat we met zn allen tegen Rusland los gaan of Oekraine binnen vallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |