Maarja best leuk tripje zo voor die Groningers denk ik. En je kan er beter tegen Sociedad uitgaan dan tegen een elftal gehandicapte Luxemburgers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason blijft Groningen achtervolgen.
twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
gelukkig op ned2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom tour.
Al zal Herbert er ook wel vanalles over willen zeggen.
Verkeerd kantoor uitgekozenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
ja maar weet je wat het is, ik werk ook veel te hard johquote:
eigen schuld, moeten ze maar van armstrong afblijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
SOOOW KOEKOEK
Geen aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 hebben we de airconditioning uitgeschakeld.quote:
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.quote:
PICS VAN MOKKEL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.
Dus door het donker terug want reparatie duurde ff, dynamo naar de Joden dus zonder licht 110 km over de Vietnamese snelweg.
Ik heb naar mijn berekeningen 14 koude biertjes verdiend.
Scooter van m'n maatje ging ook dood op de snelweg maar die liep na een half uurtje weer.
Wel een Colombiaans mokkel gefixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |