o, geluid van de inslag misschien, dat het daarom gaat...quote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een vergissing maakt het nog geen ongeluk. Als ik per ongeluk de verkeerde persoon doodschiet is het nog steeds geen ongeluk.
En alle communicatie is mij verteld. Misschien biedt het duidelijkheidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wat kunnen die zwarte dozen nou opleveren aan informatie?
Ze bevatten gewoon normale vluchtgegevens, niks bijzonders, en ineens stopt het.
Precies dit dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat de afkomst van de inzittenden niet zo gek veel uitmaakt eigenlijk. Toen Korean Air neer ging was de wereld geschokt. Toen Lockerbee gebeurde was de wereld geschokt, toen dat italiaanse vliegtuig neer ging... idem.... dat het Nederlanders zijn genereert misschien ietwat meer topics maar de basislijn is volgens mij consistent hoog bij dit soort shit.
Kan helpen met echt uitsluiten van mechanisch probleem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wat kunnen die zwarte dozen nou opleveren aan informatie?
Ze bevatten gewoon normale vluchtgegevens, niks bijzonders, en ineens stopt het.
Gemakshalve negeren we dan maar dat seperatisten direct aangestuurd en ondersteund worden door de Russische geheime dienst en in feite een Russisch verkapte militie is met zelfs een recruterings kantoor in Moskou naast het kantoor van het Russisch leger..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rusland heeft er in zoverre niks mee te maken dat het niet in Rusland gebeurd is, er geen Russen bij betrokken zijn. Natuurlijk kunnen die stoere dingen zeggen vanaf de zijlijn, ze spelen immers (nog) niet mee in het politieke speelveld. Als de Oekrainers dat ding hebben geschoten wordt het een nato aangelegenheid waarbij Oekraine aan het kortste eind trekt, als het de separatisten het gaan hebben wordt het een nato aangelegenheid waarbij de separatisten aan het kortste eind trekken. Wat dan ook, de Russen kunnen er verder niks mee doen.
Australiërs dood? Denk je nou echt dat Australië verder ook maar enige betrokkenheid gaat hebben in de afwikkeling van dit alles?
Dan schiet je nog steeds bewust.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel als je denkt een bewapende inbreker neer te schieten, maar in werkelijkheid je moeder met een tandenborstel in haar hand neerschiet.
De piloot heette Ho Lee Fuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Leuk dat men wijst dat er geen persoonsgegevens mogen worden gepost, en in de OP al diverse namen staan.
Hangt van je definitie van "ongeluk" af. Als iets geen ongeluk is, is er sprake van opzet. En ik geloof niet dat ze opzettelijk een passagiersvliegtuig hebben neergeschoten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een vergissing maakt het nog geen ongeluk. Als ik per ongeluk de verkeerde persoon doodschiet is het nog steeds geen ongeluk.
Uhm, wil je zeggen dat ze dit niet hebben behandeld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef expans het volgende:
Ik zit nu te kijken naar de NOS, mijn god was is traditionele media zwak zeg.
Hebben ze daar een of andere expert die de helft van de details mist;
- Strelkov die blij beweert nog een AN26 te hebben neergehaald
- Genoeg BUK fotoś gezien op media van seperatisten etc
- Gelekt gesprek door inlichtingendienst van seperatisten die rapporteren over het neerhalen van een vliegtuig en bevestigen dat het gaat om een civiele vliegtuig
etc etc
Volkskrant.nlquote:12u21 Locatie zwarte dozen onbekend
De Oekraïense autoriteiten hebben geen officiële informatie over de locatie van de zwarte dozen van de neergestorte Boeing 777. Dat verklaarde een woordvoerder van de Oekraïense Nationale Veiligheidsraad vandaag tegenover het Oekraïense persbureau Interfax-Ukraine. Vandaag werd de tweede zwarte doos gevonden op de rampplek, zo meldden getuigen van persbureau Reuters eerder. De eerste zwarte doos werd gisteren al door rebellen gevonden. Oekraïne vreest dat de separatisten de zwarte dozen willen vernietigen, al dan niet op Russisch grondgebied.
Gesprekken in de cockpit, misschien konden ze nog net wat zinnigs gillen of zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, geluid van de inslag misschien, dat het daarom gaat...
Het is een Maleisisch vliegtuig. Dus zij zijn sowieso eerst verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar er 173 Nederlands in het vliegtuig zaten en het vliegtuig in Nederland vertrokken is, zal Nederland wel enige betrokkenheid hebben in de afwikkeling van het verhaal.
We are going down, bliep, bliep, bliep.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gesprekken van die piloten misschien?
dat, maar natuurlijk ook om uit te sluiten dat het een technisch mankement is... ik geloof dat ze aan een seconde aan geluid al heel wat kunnen afleidenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o, geluid van de inslag misschien, dat het daarom gaat...
Toch is het dan geen moord. En dat is het wel als je doelbewust je moeder neerschiet. Wezenlijk verschil.quote:
Rusland zal op diplomatiek niveau NOOIT toegeven iets te maken te hebben met de separatisten. Dat het wel waar is betekent nog niet dat het dus tot de diplomatieke feiten behoort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gemakshalve negeren we dan maar dat seperatisten direct aangestuurd en ondersteund worden door de Russische geheime dienst en in feite een Russisch verkapte militie is met zelfs een recruterings kantoor in Moskou naast het kantoor van het Russisch leger..
Helaas backfired deze politiek nu omdat die militie met Russisch materiaal een kapitale fout heeft gemaakt. Putin zit nu met z'n vingers tussen de deur..
Oorlogsrecht werkt anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een groot verlies voor dronken Nederlandse penii.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef clavier het volgende:
Activist komt met statement na 'onhandige tweet' MH17
Racisme-activist Quinsy Gario - initiatiefnemer van de actie 'Zwarte Piet is racisme' - is in opspraak geraakt op sociale media. Vlak nadat premier Mark Rutte liet weten diep geschokt te zijn door de crash van vlucht MH17, twitterde Gario dat 'witte levens belangrijker zijn dan zwarte'. Die tweet trok de activist later in; vandaag kwam hij met een statement.
Op Twitter krijgt Gario de volle laag en wordt hij onder meer uitgemaakt voor 'racist' en 'krankzinnige aandachtsjunk'. 'Wauw. Allemaal mensen die trippen omdat ik heb 'vertaald' wat Rutte zelf de afgelopen maanden al een paar keer heeft laten zien,' reageert hij. 'Ik maak fouten. Excuses aan de nabestaanden. Laten we in de toekomst zo opkomen voor elke slachtoffer van geweld ongeacht huidskleur.'
Terwijl de hoongeluiden in de richting van Gario stug doorgaan op sociale media, heeft hijzelf een statement op zijn website geplaatst. 'Het empathisch vermogen dat de afgelopen periode totaal ontbrak was er opeens,' zegt hij. Vervolgens vertelt hij over hoe het conflict in de Gazastrook volledig langs de minister-president heen leek te gaan. 'Bruine levens werden niet zo belangrijk gevonden, leek het'.
Empathie
Gario: 'Mijn tweet was onvolledig en onhandig geformuleerd. Het werd als kwetsend richting de nabestaanden ervaren. Daarvoor nogmaals mijn excuses. Zoals ik ook twitterde hoop ik dat men met dezelfde passie die nu richting mij wordt getoond, ook zo kan meeleven met elk slachtoffer van geweld ongeacht huidskleur, geloof of nationaliteit. Wanneer men voor het ene leed wel en het andere leed geen empathie kan tonen, moet je je afvragen hoe dat onderscheid erkend en doorbroken kan worden.'
De activist maakte zich hard voor het afschaffen van Zwarte Piet. Tevens is hij van mening dat de stem van de donkere Nederlander niet wordt gehoord. 'Daar moet iets aan gedaan worden,' liet hij eerder in Pauw & Witteman weten.
[ afbeelding ]
Vandaar ook de groep onderzoekers vanuit Maleisië toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is een Maleisisch vliegtuig. Dus zij zijn sowieso eerst verantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |