damnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:25 schreef _The_General_ het volgende:
Echt verschrikkelijk en zo dichtbij. Collega met man en vier kinderen en ook de beste vriendin van een goede vriendin met partner waren aan boord. Ben er helemaal koud van.
Die is op vakantie nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:26 schreef MakkieR het volgende:
Zal Hans van Baalen nu misschien ook spijt hebben met zijn actie op het plein van Kiev?
Ik weet het niet Loekie, ik was er niet bij, maar het lijkt mij niet dat ze daar op dit soort gigantisch negatieve publiciteit zaten te wachten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef Loekie1 het volgende:
Als jij drie keer een mus ziet herken je het toch als een mus? Zij zien al wekenlang passagiersvliegtuigen overvliegen. Ik geloof niet in 'foutje' maar in waanzin van losgeslagen criminelen.
Dikke vettequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:goedenieuwsnl twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 09:21:12Joep Lange de moordenaar van vele veronderstelde HIV-patienten zat ook in #MH17, wordt gezegd. Hij hoefde niet dood, dat hij weg is is goed. reageer retweet
Euh, ze konden er uitstekend mee overweg, dat is nu juist de ellendequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:25 schreef Montagui het volgende:
Zoals het me nu overkomt is het gewoon een gevalletje van 'foutje bedankt' van trigger happy separatisten die beschikken over geavanceerde wapens waar ze niet mee overweg kunnen.
Ja, die reageren toch ook op die ramp? Volkomen logisch dat een mens zo reageert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dan lees je verkeerd. Ik reageer op mensen die zogenaamd op het nippertje ontsnapt zijn, niet op die mensen op TV die niet wisten hoe te reageren.
UPDATE ON STATEMENT ON MALAYSIAN FLIGHT MH 17quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wow! Zou je me mss kunnen vertellen waar deze informatie vandaan komt?
Al is het nu weer aangepast, las hier ergens in een vorig topic dat het er 108 warenquote:16.45, Australian EST, Melbourne, Australia
The International AIDS Society, convenors of the 20th International AIDS Conference (AIDS 2014), is continuing to work with the authorities to clarify how the tragic loss of Malaysian Airlines flight MH 17 impacts our conference delegates, our conference partners, and our community as a whole.
In recognition of our colleagues' dedication to the fight against HIV/AIDS, the conference will go ahead as planned and will include opportunities to reflect and remember those we have lost.
The International AIDS Society will continue to provide updates as information becomes available.
Blijkbaar was de verleiding toch te groot om iets 'geks' te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Loekie, ik was er niet bij, maar het lijkt mij niet dat ze daar op dit soort gigantisch negatieve publiciteit zaten te wachten.
Wie is joep lange?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:goedenieuwsnl twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 09:21:12Joep Lange de moordenaar van vele veronderstelde HIV-patienten zat ook in #MH17, wordt gezegd. Hij hoefde niet dood, dat hij weg is is goed. reageer retweet
In dat geval van die Maarten is ontsnappen erg ver gezocht. Als je nu overboekt was of zo ok, maar dit...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, die reageren toch ook op die ramp? Volkomen logisch dat een mens zo reageert.
Al kun je opzet waarschijnlijk lastig bewijzen, het zou wel heel stom zijn om een vol passagiersvliegtuig neer te halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Blijkbaar was de verleiding toch te groot om iets 'geks' te doen.
Je zou ook maar eens op een onderzoek wachten he.. Nee hoor, gewoon je vermoedens op de voorpagina knallen alszijnde feitenquote:
quote:According to Igor Girkin (Strelkova) to investigate the crash of the Boeing 777 is not required truce, ITAR TASS.
Place the fall of the Malaysian ship, Defense Minister breakaway DNR is in the rear of the militia of the republic.
"No" humanitarian truce "or" corridors "for an objective investigation into the causes of the tragedy is not required. The Commission is free to come back and explore the crash site. Let her no one will. But to stop fighting against the encircled enemy grouping ", - he said.
Echte Tabloidsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je zou ook maar eens op een onderzoek wachten he.. Nee hoor, gewoon je vermoedens op de voorpagina knallen alszijnde feiten
Zo'n vlucht is zo geboekt, ik heb ook vaak zat getwijfeld tussen twee vluchten op dezelfde dag. Als dan later blijkt dat de ene vlucht is neergestort dan lijkt me dat heel onwerkelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dat geval van die Maarten is ontsnappen erg ver gezocht. Als je nu overboekt was of zo ok, maar dit...
Ik denk dat jij in dezelfde situatie precies hetzelfde had gevoeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dat geval van die Maarten is ontsnappen erg ver gezocht. Als je nu overboekt was of zo ok, maar dit...
Het is toch ergens wel jammer dat iedereen internettoegang mag hebben. Godsamme wat een debiel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |