Dat gebeurt pas na deelname aan minimaal 10 topics...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:34 schreef Fylax het volgende:
TS, kan je mijn verjaardag erbij zetten? 8 juli
En dan moet de ballotagecommissie er nog iets van vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas na deelname aan minimaal 10 topics...
Wat waren de criteria ook al weer?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan moet de ballotagecommissie er nog iets van vinden
Vandaar ook de net bedachte drempel voor de OP...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ach, newbies mogen van mij gewoon aan komen waaien hier, niks mis mee.
Maar meestal komen ze aanstormen en verdwijnen ze net zo rap weer, dus ik kijk da kat altijd even uit de boom.
Haha okeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas na deelname aan minimaal 10 topics...
Ik blijf overal wel plakken waar ik komquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ach, newbies mogen van mij gewoon aan komen waaien hier, niks mis mee.
Maar meestal komen ze aanstormen en verdwijnen ze net zo rap weer, dus ik kijk da kat altijd even uit de boom.
Precies. Gelukkig blijft Fylax toch lekker binnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:53 schreef TradeMarkie het volgende:
het is ook wel plakkerig weer vandaag
Tribune vol in de zon? dan wordt het vanmiddag idd afzien gok ik...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Hier ook 24 graden.
Vanmiddag en vanavond weer naar honkbal, dat wordt een opgave, vrees ik...
Gelukkig zitten we 's middags redelijk in de schaduw, omdat we op de bovenste rij van de tribune zitten, waarachter weer de VIP tenten staan. Die zorgen voor schaduw op onze plekken. Maar 's avonds, als de zon gedraaid is, is het een ander verhaal, dan zitten we redelijk in de zon...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tribune vol in de zon? dan wordt het vanmiddag idd afzien gok ik...
Pffff..... gecondoleerd en sterkte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:07 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend werd mn vriendin al gebeld door een goede vriendin dat er 2 mensen van de toneelvereniging in het vliegtuig zaten, nu word ik net door m'n vriendin gebeld dat er ook een stel inzat die bij ons op de tennis zitten.
Het komt wel ff binnen nu
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:07 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend werd mn vriendin al gebeld door een goede vriendin dat er 2 mensen van de toneelvereniging in het vliegtuig zaten, nu word ik net door m'n vriendin gebeld dat er ook een stel inzat die bij ons op de tennis zitten.
Ik kende hem niet, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Wat kun je dan nog zeggen. Ik heb echt even geen woorden meer nu. Veel sterkte gewenst MaJo, TM en B.
Hehe geweldig geschrevenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Om even iets luchtigers te brengen, met ook nog eens een mooie anekdote en een positieve insteek: Dat is buren voor
Dit.quote:
Ik zie nu dat er een Eerste-Kamerlid is omgekomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit.
En met het omhoog bijstellen van het aantal slachtoffers is die kans alleen maar groter.
+1quote:
Echt heftig ja. Bij mijn vriend ook een collega + vriendin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Collega uit Den Bosch met zijn vrouw en zoontje zaten in vliegtuig.
Hele afdeling daar vandaag in rouw![]()
Heftig
Shit,TM. Sterkte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:07 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Ooooh ik heb nog iets gezien vandaag, het is zo jammer dat ik geen foto heb
Ik stond te wachten op de bus, en er zat o.a. nog een stel. Jongen, meisje. Jongen had wat tatoeages, niet heel mooi. En z'n hoofd flink in het verband, zat nog wat bloed bij z'n oor. Bus komt er aan, instappen, warm, blegh. En dan gaat dat stel verhuizen, en zie ik de ándere kant van die jongen: een tatoeage van een schorpioen. Op. Zijn. Wang. Van neus tot slaap, staart op z'n slaap.
Ik durfde dus geen foto te maken, maar god wat was dat slecht zeg
nee, vind het wel mooi. Jammer dat het consulaat echt klote openingstijden heeft, anders was ik er ook heen gegaan om te tekenen. Merk juist dat ik het lastig vind dat ik mijn gevoelens hier over slecht kwijt kan omdat het de Amerikanen nul kan bommen. Gelukkig zie ik mijn Nederlandse vriendin vanavond en kunnen we allebei even onze harten luchtenquote:
Ik kreeg zojuist juist een berichtje van een Amerikaanse kennis dat ze aan me denkt, vond het wel liefquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, vind het wel mooi. Jammer dat het consulaat echt klote openingstijden heeft, anders was ik er ook heen gegaan om te tekenen. Merk juist dat ik het lastig vind dat ik mijn gevoelens hier over slecht kwijt kan omdat het de Amerikanen nul kan bommen. Gelukkig zie ik mijn Nederlandse vriendin vanavond en kunnen we allebei even onze harten luchten
Ik kreeg ook een smsje van een Amerikaanse vriend die me vroeg hoe het met me ging. Vond ik heel sympathiekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist juist een berichtje van een Amerikaanse kennis dat ze aan me denkt, vond het wel lief
De nare verhalen blijven maar komen. Volgens mij kent iedereen wel iemand die iemand kent
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een smsje van een Amerikaanse vriend die me vroeg hoe het met me ging. Vond ik heel sympathiek
Hoe gaat ie, weer een beetje er bovenop?quote:
Ja, redelijk. Thx.quote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarAls je erover wil praten weet je me te vinden he?
En uiteraard
Sterkte TMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Tnx allemaal.
Ik heb echt een kutdag, het grijpt me echt aan en de tranen stonden vandaag regelmatig in m'n ogen. Ik weet niet precies waarom, maar t grijpt me enorm aan. Net nog ff getennist, er waren neit veel mensen vanavond, maar het was wel ff lekker, ff verstand op nul en een balletje slaan.
Succes PSquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Liefs aan iedereenIk ga mijn medelander hier opzoeken en het ook even een plek geven
![]()
ik kende haar wel, maar alleen van hoi en doei op de tennis. Maar t is een klein dorp en iedereen kent iedereen. Ik ben hier import, maar ik merk dat m'nquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sterkte TMkende je het stel persoonlijk? Zo komt het veel te dichtbij allemaal.
Ik moet zeggen dat het me ook erg aangrijpt, al die berichten over Pim op mijn Facebook, echt heftig
[..]
Succes PS
He bah, dan is het wel erg dichtbij jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kende haar wel, maar alleen van hoi en doei op de tennis. Maar t is een klein dorp en iedereen kent iedereen. Ik ben hier import, maar ik merk dat m'nhet er moeilijk mee heeft en ik zelf dus ook wel eigenlijk.
Een link wel. Staat ook al in de OP van het topic in NWS.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef MaJo het volgende:
Passagierslijst is gelekt op GeenStijl. Mag dat hier gepost worden?
Ah was een paar uur niet in het topic geweestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die circuleert al uren op het MH17 topic
Voor de geïnteresseerden: http://www.geenstijl.nl/m(...)rslijst_van_mh1.htmlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een link wel. Staat ook al in de OP van het topic in NWS.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan er hier op niet onder uituitgebreid op het nieuws in de nagel salon en ik zit hier met tranen in mijn ogen over de slachtoffer portretten die ze laten zien
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan er hier op niet onder uituitgebreid op het nieuws in de nagel salon en ik zit hier met tranen in mijn ogen over de slachtoffer portretten die ze laten zien
En dan waarheen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Succes
Ik moet nog de laatste vakantie inkopen doen en de auto van binnen opruimen en schoonmaken.
het Loire dal en Normandiëquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdomme gewoon fokking aangerand door een dronken gast vanavond. Hij wilde me niet laten gaan. Niet vaak zo bang geweest voor mijn veiligheid tov een man
Nice!quote:
Knietje...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdomme gewoon fokking aangerand door een dronken gast vanavond. Hij wilde me niet laten gaan. Niet vaak zo bang geweest voor mijn veiligheid tov een man
we gaan kamperen, dus we hebben een koelkastje meequote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice!
Tip: Neem een goede koelbox mee voor alle eetwaren die je ongetwijfeld mee terug wilt nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |