Hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:25 schreef Cygne het volgende:
Sunshine, loop al bij de gyn ivm hoge bloeddruk. Ben benieuwd idd.
Ah zo, goed ingericht en geschikt dan, fijn!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik was de hele dag bruiloften, dus laat antwoord! Ze neemt maar 5 zwangeren per uitgerekende maand aan, dus de kans is erg groot dat ze er zelf is. Het is in haar 12-jarige carrière maar 1x voorgekomen dat ze een 'dubbele' bevalling gehad. En haar collega in dezelfde praktijk heeft in 7 jaar ook slechts 1 bevalling niet zelf kunnen doen en dat was omdat ze zelf ziek was. Het gaat ook om een andere manier van tegen vk zorg aan kijken denk ik; heel erg client centered. En dat vind ik met een ingewikkeld verhaal in m'n rugzak erg prettig. Op de ivf-club hadden we ook 4 artsen, en voor ik er daar bij iedereen door had dat ik 'anders' ben, waren we een tijd verder :-/ Daar had ik erge moeite mee.
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, valt mee. En ik ga meestal vroeg op bed. (man ook, wekker gaat 5:30)quote:
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, valt mee. En ik ga meestal vroeg op bed. (man ook, wekker gaat 5:30)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje zoals tijdens je zwangerschap.schap. Volg je gevoel als je denkt dat er iets niet in orde is.
Razz
Het is ook verschrikkelijk:(
Rebel
35weken!
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 18-07-2014 20:59:23 ]
Ja dat deed ik vroegahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!
Nouja.. gewoon overheen gelezen...quote:
Gefeliciteerd:)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Merci. 't Wordt wel de derde, dus ik ben er al redelijk in thuis
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dan heb je ineens niet voor elk kind een arm over hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Samen hebben we vier armenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dan heb je ineens niet voor elk kind een arm over he
Tja, wat wil je weten? Geslacht weten we niet, wel hopen we dat het een jongetje wordt, omdat we twee meisjes (bijna 5 en ruim anderhalf) hebben. Deze derde was niet echt gepland, maarja, toch welkom natuurlijk....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
't is natuurlijk ook wel leuk als je even wat meer vertelt dan alleen een UD droppen, maar dat zal wel weer aan mijn hormonen liggen.
Feli
Ja gewoon, iets van hoi, ik word ook weer vader, van de derde, haske leuk etcquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:26 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Tja, wat wil je weten? Geslacht weten we niet, wel hopen we dat het een jongetje wordt, omdat we twee meisjes (bijna 5 en ruim anderhalf) hebben. Deze derde was niet echt gepland, maarja, toch welkom natuurlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/egopost]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:41 schreef Radyhyn het volgende:
Aww SQ, henka wil alleen even zwaaien naar jullie
Oeh, lekker gevoel hè SQ?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij probeert Henka vandaag d'r hand al door de uitgang te duwen![]()
Nee, zij begint altijd om half acht en ik begin altijd tussen negen en half tien en ze moet elke gelegenheid aangrijpen om te laten merken hoe vreselijk oneens ze het is met mijn werktijden. En dat doet ze al drie jaar en het is zo gruwelijk vermoeiendquote:
Dan gaat ze dood, die zit al tegen d'r pensioen aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Radyhyn het volgende:
Gewoon slaan!![]()
Dat lucht vast op![]()
Nog beter.. slaan met een wortel!
misschieneen luchtige "werkpaarden, sierpaarden" die werkt altijd wel!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan gaat ze dood, die zit al tegen d'r pensioen aan
Haha, iedereen heeft wel zo'n collega die -ie liever nooit meer terug zag komen denk ikMaar ik ga 't zo toch eens tegen haar zeggen
Ja ach, het is wel iemand die hier al veertig jaar werkt en bij allerlei commissies zit en ook nog heel erg van de oude stempel en alles. En die vindt dus ook dat iedereen exact gelijk moet zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef Twinkle20 het volgende:
O verschrikkelijk van die afgunstige collega's. Stel je eens voor dat jij een uurtje minder maakt dan zij.
wat heb je al thuis rondlopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef cleany het volgende:
Even klein nieuwtje. 20 weken echo gehad. Alles zit er aan wat er aan moet zitten en geen vreemde dingen. Alles loopt precies op schema en we hebben kunnen zien dat ook deze kleine een jongen wordt. Dat wordt nog een drukke boel
Nee, past niet echt, maar het huis is onder bod. Tussen nu en geboorte gaan we wel iets vinden. Drie vind ik ook wel genoeg. Bij de tweede hebben we best wat problemen gehad mbt voeding en dan hoop je maar dat de geschiedenis zich niet herhaalt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja gewoon, iets van hoi, ik word ook weer vader, van de derde, haske leuk etcDat nodigt ook iets meer uit voor anderen om er op te reageren namelijk
En drie is ook leuk! Past het wel in huis?
fijn meid, en nu lekker relaxen en die kleine laten groeien!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Cygne het volgende:
Nou weer thuis.
Volgens laatste dag menstruatie zou ik nu 7+3 zijn en volgens cyclus 8 weken.
Maar de meting gaf 6+6 aan. Hartje was ook iets te traag maar wel heel krachtig en duidelijk. Volgende week weer echo. Ik ben nog wat onzeker omdat te klein en te traag. Maar de gyn was best positief. Omdat er nog zo weinig van te zeggen is op deze termijn en het hartje te krachtig is. Voor nu is het in ieder geval goed.![]()
Bloeddruk was iets hoger dan gemiddeld, maar niet zorgwekkend. 125/85 nu. Dus als alles goed is volgende week mag ik weer terug naar de verloskundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:00 schreef Cygne het volgende:
Gynaecoloog zei ook dat ze natuurlijk nooit garanties kan geven, máár dat de kans nu erg klein is dat het mis gaat.
Nou, superpersoonlijk inderdaadquote:Doe een cadeautje met een briefje in de bus
Gooi bij je (schoon)ouders of andere familie of vrienden een paar babyslofjes in de bus. Een persoonlijk briefje met de tekst “Als ik groot ben, mag ik dan komen logeren?” of “Je mag ze nu van mij lenen, maar ik wil ze over 6 maanden weer terug” maakt het extra leuk en is nog eens heel persoonlijk ook.
wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, heb het gewoon even heel fair en direct gezegd dat ik na drie jaar wel weet dat ze er andere opvattingen op nahoudt en dat het tijd wordt dat ze eens stopt met dat constant duidelijk te willen maken. Kreeg een "Ja, okee" terug, dus het zal wel goed zijn
En ze schaamde zich overduidelijk, want ze kwam meteen daarna even iets vragen over mijn buik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef Cygne het volgende:
Nog even n foto.ik zie een embryootje een een dooierzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, idd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu weer op tv .. baby story. Vrouwke dat blij is dat het er met 32 weken op zit en haar vliezen gebroken zijn![]()
Ja ze had in eerste instantie een drieling in de buik waarvan er twee overleden zijn door verkeerde placenta deling. Maar dan wil je toch juist dat dat ene kindje zo lang mogelijk blijft zitten om sterk te kunnen wordendisclaimer
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Cygne het volgende:
Wat een collega trouwens, SQ.
En een jongetje voor cleany!![]()
Deze gynaecoloog (ook in opleiding) was eigenlijk nog veel fijner dan die ik twee weken terug had. Ze vond dat ik een goede geboortedatum had, alleen was ik tien jaar te laat geboren. Was ze dus op dezelfde dag jarig als ik.En mijn man moest huilen.
nou heb ik ook tranen in mijn ogen!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Cygne het volgende:
Wat een collega trouwens, SQ.
En een jongetje voor cleany!![]()
Deze gynaecoloog (ook in opleiding) was eigenlijk nog veel fijner dan die ik twee weken terug had. Ze vond dat ik een goede geboortedatum had, alleen was ik tien jaar te laat geboren. Was ze dus op dezelfde dag jarig als ik.En mijn man moest huilen.
Nohh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou heb ik ook tranen in mijn ogen!!!
Wij waren 12 weken en 5 dagen zwanger toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren.. Mijn moeder heeft haar zussen en broer laten komen voor een glaasje champagne en een stuk taart!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
En mochten de pril zwangeren nog inspiratie nodig hebben:
http://www.babypark.nl/bl(...)hap-bekend-te-maken/
Echt, wat een matige tips zeg
[..]
Nou, superpersoonlijk inderdaad
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij waren 12 weken en 5 dagen zwanger toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren.. Mijn moeder heeft haar zussen en broer laten komen voor een glaasje champagne en een stuk taart!
Die had ik samen met mijn moeder besteld met daarop de echofoto en: hoera wij zijn 30 jaar getrouwd en worden opa en oma! Die reacties waren zo priceless
Maar dokter K is ook heel fijn! Dat is de gyn die allang niet meer in opleiding is toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:30 schreef Cygne het volgende:
Zegt ze dat ze me ging inplannen bij dokter K. of bij haarzelf. Nou doe maar bij jou. Gyn:![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Cholula het volgende:
[..]
Maar dokter K is ook heel fijn! Dat is de gyn die allang niet meer in opleiding is toch?
En verder: wat een mooie echo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel irritant, ik zat daar kotsmisselijk in de wachtkamer. ZIt daar zo'n meneer met een héél ranzig 5-pakjes shag-per-dag rokershoestje.![]()
Ik vond die "zet het in een rebus!" ook erg matig, wie doet dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
En mochten de pril zwangeren nog inspiratie nodig hebben:
http://www.babypark.nl/bl(...)hap-bekend-te-maken/
Echt, wat een matige tips zeg
[..]
Nou, superpersoonlijk inderdaad
Mijn horoscoop zinspeelt als n week op een levensveranderende gebeurtenis, Maar gelukkig zit ze nog binnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Sugar heerlijk!
Hmm .. staat nu een en al file bij Nijmegen![]()
Stel nu dat de pleures uitbreekt en we die kant heen moeten en vast komen te staan? (Pleures als in: weeen, gebroken vliezen).
Ik jeb mijn horoscoop van vandaag nog niet durven bekijken
is dat niet een geweldig excuus voor de vluchtstrook? Of politiebegeleiding? Dat word een geweldig verhaal voor verjaardagen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Sugar heerlijk!
Hmm .. staat nu een en al file bij Nijmegen![]()
Stel nu dat de pleures uitbreekt en we die kant heen moeten en vast komen te staan? (Pleures als in: weeen, gebroken vliezen).
Ik jeb mijn horoscoop van vandaag nog niet durven bekijken
hehehehequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef Radyhyn het volgende:
Ja en een groot bord maken voor in de auto: "bevallende vrouw aan boord, allemaal aan de kant!".
+1 en foto's maken!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef Radyhyn het volgende:
Ja en een groot bord maken voor in de auto: "bevallende vrouw aan boord, allemaal aan de kant!".
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:42 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn dat alles er goed uitzag Away! En welkom in het jommetjes-kamp
Btw: over jommetjes: het universum stuurt steeds meer leuke lieve stoere krullenjongetjes op mijn pad, ik begin echt verliefd te worden op het idee/vooruitzicht dat wij er ook zo een krijgen(man heeft heule mooie krullen, hoop dat-ie die doorgeeft!)
Fijn dat alles goed was!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef AwayTL het volgende:
Tatatatatataaaaaaaaa wij zijn ook weer thuis.
Kindje is helemaal in orde. Ruggetje dicht, lipje dicht. Hartkamers, boezems, aorta ennnnnm en piemel!
Weet niet of hij het helemaal eens is met deze geslachtskeuze, want navelstreng zat er lekker tussen geklemd alsof hij het nu al af wilde knellen.
![]()
![]()
mannenhuis hier straks!!
dat weten wij ook allemaal niet hoor! Daar hebben we straks een kraam voorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Jongetje voor away!![]()
wat fijn ook dat hij helemaal in orde is!
![]()
En ik las nog meer, maar zwanger + hittegolf is ...
Ik zie hier op vakantie constant hele mooie babymeisjes, en zie op 't strand gezinnetjes met dochtertjes en ik word helemaalvan het idee dat wij er volgend jaar ook zo uit zien
![]()
ook al vind ik het nu wel eng dichtbij komen opeens, en vind ik mezelf nu al een slechte mama omdat ik niet eens weet hoe ik het ledikantje warm genoeg op moet maken![]()
Dat wist ik bij de oudste ook niet, kraam is daarvoor. Ik heb nu zelfs mijn twijfels of ik niet te warme kleertjes heb, of het dekentje niet te warm is etc, voor het geval de kleine deze week geboren wordt met die hittegolf. Wees gerust, een goede kraam leert het je met alle liefdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Jongetje voor away!![]()
wat fijn ook dat hij helemaal in orde is!
![]()
En ik las nog meer, maar zwanger + hittegolf is ...
Ik zie hier op vakantie constant hele mooie babymeisjes, en zie op 't strand gezinnetjes met dochtertjes en ik word helemaalvan het idee dat wij er volgend jaar ook zo uit zien
![]()
ook al vind ik het nu wel eng dichtbij komen opeens, en vind ik mezelf nu al een slechte mama omdat ik niet eens weet hoe ik het ledikantje warm genoeg op moet maken![]()
Zegt idd niks, ik ben vrijwel kaal geboren en kreeg donkere krullen. Mijn broertje werd met zwart haar geboren en werd platinablondquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:02 schreef Cygne het volgende:
Mijn man heeft ook hele mooie donkere krullen.Maar ook blond geboren.
Mijnes ook, witblond als uk! (En ik ook) Nu heeft-ie donker haar, en ik zo'n hollands net-niks-kleurtje (indien ongeverfd, that is)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:02 schreef Cygne het volgende:
Mijn man heeft ook hele mooie donkere krullen.Maar ook blond geboren.
Ik krijg acuut een visualquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Crumpette het volgende:
mijn vriend heeft lange rode krullennouja, ok, strawberry grey noemen we het tegenwoordig
, maar toch, hij heeft veel dikker en makkelijker haar dan ik. Krullen zal onze mini vast wel krijgen!
Rood zou ik heel mooi vinden maar ik denk dat het donkere makkelijker de overhand neemt.. we gaan het zien!
haahaha. Ja alleen is haar van vriend nog veel langer, en draagt het altijd vast. En ook heeft hij niet zo'n sneuig pruilgezichtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg acuut een visual
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haahaha. Ja alleen is haar van vriend nog veel langer, en draagt het altijd vast. En ook heeft hij niet zo'n sneuig pruilgezicht![]()
ik denk dan meer aan zo'n soort vooruitzicht:
[ afbeelding ]
!
zelfs die vind ik koddigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vriends eerste foto's lijken meer op:
[ afbeelding ]
ja ik ook natuurlijkquote:
Haha hok vol kinderenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het risico ook niet lopen Zoë, voordat de vierde straks ook de zesde is
Vrolijk en vriendelijk, dat zal niet veel voorkomen
Ik merk zelf niet zo veel van mijn hormonen, maar ik raak wel sneller van de wap als ongeplande dingen gebeuren en ik kan slechter tegen kritiek. Dan ga ik huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die krullen heeft ie nog steeds maar dan donker met wat grijs.
En de hormonsters.. Ik merk dat ik heel veel dingen irritant vind. Dingen die er eigenlijk niet toe doen. En ik moet huilen om dingen die normaal niet boeien.
Overigens, mijn gyn zei hetzelfde als wat die van kwak zei. Dat niet kunnen eten en kotsen was niet zo'n ramp als ik maar zorgde voor voldoende water. Ik had iig voldoende reserves.Heb wel emesafene voorgeschreven gekregen omdat de hele dag kotsen natuurlijk niet fijn is.
Dank Juf!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
buh, net een mailtje dat twee medewerkers van ons bedrijf ook op die vlucht zaten. Stiekem toch veel mensen hier uit de regio nog
ja, die mensen hebben hun out of office ook gisteren aangezet en dan zie je staan dat ze van hun vakantie aan het genieten zijn en half augustus weer bereikbaar zijn, en dat is dus helemaal nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zet m op sun!
Ooh sq dan komt het dichtbij he.., sowieso merk ik dat ik er echt een beetje van ontdaan ben, Je denkt op vakantie te gaan en dan ineens.... Niks....
spannend sunshine! Heel veel succes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, niks bijgelezen...
Moest vanmorgen controle VK en gaf aan dat ik de baby niet zo sterk meer voelde bewegen. Daaropvolgend ben ik naar het zkh verwezen voor een CTG. Daarop bleek te zien dat de baby het af en toe een beetje moeilijk had met een hartslag van 108. Na anderhalf uur CTG, kreeg ik te horen dat ik ingeleid moesten worden. Lig dus nu in het zkh met een ballon ingebracht, wachtend op vooruitgang. Lig trouwens nog steeds aan CTG nu en de hartslag is nu gewoon weer wat het moet zijn gelukkig.
Het is heftig, maar alles voor de baby!
Succes babe! Hoop op een mooie 2cm ontsluiting na de ballon en dus de vliezen gebroken kunnen worden en je snel kan knuffelen met je beebje!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, niks bijgelezen...
Moest vanmorgen controle VK en gaf aan dat ik de baby niet zo sterk meer voelde bewegen. Daaropvolgend ben ik naar het zkh verwezen voor een CTG. Daarop bleek te zien dat de baby het af en toe een beetje moeilijk had met een hartslag van 108. Na anderhalf uur CTG, kreeg ik te horen dat ik ingeleid moesten worden. Lig dus nu in het zkh met een ballon ingebracht, wachtend op vooruitgang. Lig trouwens nog steeds aan CTG nu en de hartslag is nu gewoon weer wat het moet zijn gelukkig.
Het is heftig, maar alles voor de baby!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aawh leuk is dat crumpette!
Mijn mam is net lekker een bak bami komen brengen voor vandaagen stroopwafels
En als dank ging mini een dansje doen in mn buik (lees mn buik van links naar rechts bewegen) en moest mn moeder huilen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das ook lief! ik heb het nooit erg gevonden dat mijn moeder aan de andere kant van het land woont.. t komt nu een beetje om de hoek kijken geloof ik met baby in aantocht..
wat zou de navelfetishist daar van vinden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef Zoë23 het volgende:
Ontzettend verdrietig nieuws..
Lief crumpette
En Gm, lief zo'n moment met je moeder.
Verder![]()
Oh my. Mn navel is helemaal geplopt en als ik lach gaat ie naar vorenjakkes
Hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef BlueEyes het volgende:
Oh Away een jongetje![]()
Leuheuk!![]()
Och Zoë je navel! Ik ben blij dat ik de mijne weer terug heb
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wat zou de navelfetishist daar van vinden?
Ik had al 1 cm ontsluitING toen de ballon ingebracht werd. Was ook nog heel gedoe, baarmoedermond lag gekanteld. Eerst 2 assistentes en daarna de gyn. 3 x was dus scheepsrechtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Succes babe! Hoop op een mooie 2cm ontsluiting na de ballon en dus de vliezen gebroken kunnen worden en je snel kan knuffelen met je beebje!
haha! op eigen risico hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha
Crumpette
Zal ik n filmpje maken? Plop
Toch al 1cm in de pocket!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had al 1 cm ontsluitING toen de ballon ingebracht werd. Was ook nog heel gedoe, baarmoedermond lag gekanteld. Eerst 2 assistentes en daarna de gym. 3 x was dus scheepsrecht![]()
Wanneer kwam er bij jou wat vooruitgang?
Ik moet op knopje drukken als ik veel bloed, als de vliezen breken of als ik pijn begin te krijgen zei zuster. Maar ik las ergens dat het wel 48 uur kan duren :/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toch al 1cm in de pocket!![]()
Moet je nu wachten tot de ballon eruit valt?
Ik had een halve cmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had al 1 cm ontsluitING toen de ballon ingebracht werd. Was ook nog heel gedoe, baarmoedermond lag gekanteld. Eerst 2 assistentes en daarna de gyn. 3 x was dus scheepsrecht![]()
Wanneer kwam er bij jou wat vooruitgang?
die neem ik tegenwoordig standaard bij ieder bezoek mee...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef Crumpette het volgende:
noteert op de lijst voor de ziekenhuistas: Oplader voor telefoon
Oh, dat ging bij jou best snel! Ik had het met VK vanmorgen nog over strippen maar zij vond het voor een eerste niet zinvol. Terwijl ik toch andere dingen hier heb gelezen en nu bij jou weer. Najaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik had een halve cm
De volgende ochtend bij de controle (22 uur later) zat ik op bijna 2. De klinisch vk heeft even geholpen en ineens had ik 2cm en viel de ballon uit en heeft ze nog gestript ook om alvast voor het vliezen breken al wat activiteit op te wekken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn navel ging op een smiley lijken. Tot mijn grote verdriet bleef vriend iedereen er op wijzen die met m'n buik bezig was qua hulpverleners. En een lol dat ze allemaal hadden om m'n smiley![]()
Een van de dingen die ik 's avonds zei nadat F eruit was... KIJK! Navel! Terug!
Euh... lesje bloemetjes en bijtjes nodig qua gaten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat ging bij jou best snel! Ik had het met VK vanmorgen nog over strippen maar zij vond het voor een eerste niet zinvol. Terwijl ik toch andere dingen hier heb gelezen en nu bij jou weer. Naja![]()
Zeg, je kan met die ballon in wel poepen toch?Niet dat dat ding in de wc ligt ofzo
Had ik een krant mee moeten nemen net? O_oquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat ging bij jou best snel! Ik had het met VK vanmorgen nog over strippen maar zij vond het voor een eerste niet zinvol. Terwijl ik toch andere dingen hier heb gelezen en nu bij jou weer. Naja![]()
Zeg, je kan met die ballon in wel poepen toch?Niet dat dat ding in de wc ligt ofzo
Jajaja. Ik heb je geapptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Had ik een krant mee moeten nemen net? O_o
Dakpannenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Toch proberen ze het leuk te brengen
[ afbeelding ]
Nou ik probeer wijde kleding te dragen. Ik hoop het maar... Een andere collega kreeg wel de vraag of ze zwanger was (nee) dus misschien ben ik nog safequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lukt dat nog een beetje phaidra? Je had al een mooi darmenbolletje...
Ik heb weer last van voorwerk.... Nog n week en dan ga ik dr naar buiten zingen denk ik
Lieverd, 2mm kan dagen verschil maken op deze termijn... Ik werd ook eerst een kleine week naar achter gezet en later werd dat weer terug gedraaid... Jouw stip ziet er keurig uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef Cygne het volgende:
Sunshine, spannend!
Voor de verandering stelt google me wat gerust nu. Lees dat het echt ontzettend veel voorkomt dat mensen een weekje teruggezet worden na de echo.
Is ook wel fijn dat de gynaecoloog zei dat als het hartje zo stabiel en sterk klopt, alhoewel net iets te langzaam het nog zelden misgaat. Daar proberen we dan maar vanuit te gaan. Ik snap nu wel waarom een vroege echo niet de voorkeur heeft.
De groei vanaf de vorige echo tot nu vond ze overigens wel helemaal keurig. Voor nu even een rustiger gevoel en dan benieuwd naar vrijdag weer.
Ik trek het momenteel echt even niet meer...quote:
Ventilator!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik trek het momenteel echt even niet meer...het is in alle kamers even heet, thermostaat zegt 28,5/29 afwisselend. Boe.
hier in Eindhoven ook gelukkig, 25 graden. Maar hebben ook de hele dag alles potdicht gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gefeliciteerd maltezer![]()
volgens mij heb ik mazzel hier in het noorden. 25 graden in de woonkamer.
Staat ergens hoog in een kast waar ik niet bij kan. Ga m voor vannacht wel opsporen. Zit nu met voetenbadjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ventilator!!
Ik lig op bed met dat ding op mij gericht... En dan is t te doen...
Nee is idd beter...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:25 schreef Malteser het volgende:
GM: heftig hè. Gewoon geen beelden bekijken, dat is dan misschien even beter.
SQ: oei, jouw voet. Wordt het minder als je ze hoog legt/koelt?
Kwakz0r: veel plezier!
en ik maar denken dat Brabant aan het smelten was. Heb al drie dagen smsjes van mijn sm dat het daar zo warm is!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier in Eindhoven ook gelukkig, 25 graden. Maar hebben ook de hele dag alles potdicht gehad.
Uhm. Ik gok dat ze in haar huis bedoelt. Het is in Brabant niet 10 graden kouder dan in de rest van het land gok ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Brabant aan het smelten was. Heb al drie dagen smsjes van mijn sm dat het daar zo warm is!
Ja, ik geloof dat het begint te landen. Wat een prachtig cadeautje... Het is zo bijzonder. En ik wil het wel van de daken roepen nu. Of ja, de ouders inlichten. Van de andere kant is het nu nog even ons geheim, een heel mooi geheimquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee is idd beter...
Nieuws al een beetje gezonken?
is het ook, alleen in mijn huis nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Brabant aan het smelten was. Heb al drie dagen smsjes van mijn sm dat het daar zo warm is!
Dat kan ik beamen. Woon zelf in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Uhm. Ik gok dat ze in haar huis bedoelt. Het is in Brabant niet 10 graden kouder dan in de rest van het land gok ik
Zolang je niet te veel beweegt gaat dat nog best jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef Radyhyn het volgende:
Sunshine spannend! Binnenkort je beeeb![]()
Gefeliciteerd Malteser en welkom hier![]()
Sq hier t zelfde uitzicht op enkels. Mijn buuf lachte mij net uit toen ik thuiskwam van mijn werk omdat mijn voeten uit mijn schoentjes puilden
Na een dag in de airco op kantoor zit ik nu gewoon bikkel buiten onder de overkapping. Eigenlijk is het nog best te doen
En lekker onder een natte handdoek liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Risu het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Woon zelf in het zonnige zuidenen ik lig hier te zweten als een gek.
Ga niet niet niet, naar buiten niet doen! Lekker koude douche als het teveel wordt, en veeeel drinken.
Oh, onder een overkapping met een koud biertje* kan het best hoor! Je moet alleen niet gaan sporten ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Risu het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Woon zelf in het zonnige zuidenen ik lig hier te zweten als een gek.
Ga niet niet niet, naar buiten niet doen! Lekker koude douche als het teveel wordt, en veeeel drinken.
Oh, toptip. Dat ik daar zelf niet op kom zeg. Ga meteen een handdoek pakken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En lekker onder een natte handdoek liggen
je kunt die * uitleg net zo goed in je sig zetten hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, onder een overkapping met een koud biertje* kan het best hoor! Je moet alleen niet gaan sporten ofzo
*bavaria 0.0 uiteraard
Ja, dat was voor mij wel wat teveel al. Het is hier binnen 25 graden en net uit te houden. Zat net bij de mc (cravings woop) en die airco was goddelijk. Ik wilde daar gaan wonen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, onder een overkapping met een koud biertje* kan het best hoor! Je moet alleen niet gaan sporten ofzo
*bavaria 0.0 uiteraard
ik kan me de fitties in WOHTS nog te helder voor de geest halenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt die * uitleg net zo goed in je sig zetten he
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me de fitties in WOHTS nog te helder voor de geest halen
fitties?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me de fitties in WOHTS nog te helder voor de geest halen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt die * uitleg net zo goed in je sig zetten he
Ja, over wel / geen alcohol als je probeert zwanger te worden enzoquote:
ohquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, over wel / geen alcohol als je probeert zwanger te worden enzo
Naja echt koud zou ik ook niet doen inderdaad. Dan krijg je meteen zo'n opdonder. Gewoon jezelf natmaken een beetje is wss ook al genoeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geen koude douche nemen hoor, daar krijg je t uiteindelijk alleen maar heter van... Lauwwarm is t beste met dit weer...
krijg je jongens van laffe seks ja?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja.
Ach he, alles heeft invloed. Waren er ook die die een zoon wouden en zichzelf plezier ontzeiden tijdens de probeerbats?
ach he, laf.. laf.. maar het schijnt dat je vaker meisjes krijgt van seks met vrouwelijk hoogtepuntquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je jongens van laffe seks ja?
wat zijn het, precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef Radyhyn het volgende:
Wij hebben vandaag ook onze nieuwe wapens tegen de hitte binnen gekregen![]()
[ afbeelding ]
Nou nou nou, maar maar maar!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ach he, laf.. laf.. maar het schijnt dat je vaker meisjes krijgt van seks met vrouwelijk hoogtepunt
edit: ach, of andersomik weet het ook niet meer.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef Radyhyn het volgende:
Wij hebben vandaag ook onze nieuwe wapens tegen de hitte binnen gekregen![]()
[ afbeelding ]
mwhehehehequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou nou nou, maar maar maar!!!![]()
Ah nee, voor hetzelfde geld heeft hij hem er gewoon lafjes ingehangen terwijl ik aan het slapen was.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ah nee, voor hetzelfde geld heeft hij hem er gewoon lafjes ingehangen terwijl ik aan het slapen was.
Oh! Totoro!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:48 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, met voeten omhoog relaxen![]()
Ook vandaag de box opgehaald bij de Etos![]()
De wiekse radler 0.0 en jilzzz 0.0 die inde box zaten meteen in de koelkast gezet
[ afbeelding ]
Bhehehe, nou dan krijg ik toch ook een ventje. Vind ik helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Goeie tip!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh! Totoro!![]()
Gave waterpistolen ook. Lekker met dit weer, zou ze wel buiten laten tijdens de lanparty
Behehehe winkelen in dit weer. Nee, ga bij een oud studiegenootje op bezoek!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef Radyhyn het volgende:
Ik ga met laptop in partytent met ventilator en voetenbadje
Ga je shoppen in Adam?
Jammer van het pakje!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Behehehe winkelen in dit weer. Nee, ga bij een oud studiegenootje op bezoek!
Vriend is nu mijn eticket bij zijn ouders aan het uitprinten, omdat ik te lui ben. Zou vandaag ook een prenatal pakje ontvangen. Is niet gekomen.
ik heb Malteser nog niet gefeliciteerd.. Welkom!!!
Mmm maltesers![]()
z0mg! Wat een mooi kind! ♡ ik kriijg er spontaan rammels van ♡ ik heb dr al 1 met donkere pijpenkrullen en eentje met strawberry blond haar met mini krullen, wie weet lukt tquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haahaha. Ja alleen is haar van vriend nog veel langer, en draagt het altijd vast. En ook heeft hij niet zo'n sneuig pruilgezicht![]()
ik denk dan meer aan zo'n soort vooruitzicht:
[ afbeelding ]
!
rrrammellssquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
z0mg! Wat een mooi kind! ♡ ik kriijg er spontaan rammels van ♡ ik heb dr al 1 met donkere pijpenkrullen en eentje met strawberry blond haar met mini krullen, wie weet lukt t
heeft de gyn ook laten zien hoe snel die ging?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Cygne het volgende:
Al blijf ik toch een beetje om dat te trage hartje malen.
Ze heeft t laten horen. Hoe snel precies weet ik niet. Stom dat ik dat niet gevraagd hebt. Ze had het over iets te traag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heeft de gyn ook laten zien hoe snel die ging?
Je zou bonkers zijn als je dat in je fleece huispak deedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben ik trouwens compleet bonkers omdat ik zwetend, in mijn blote kont op de bank zittend, een wintertruitje voor de kleine aan het breien ben?
Bij mij was vandaag de misselijkheid ook super minimaal. Ik heb me er even druk om gemaakt, maar uiteindelijk is het wel fijn om je een dag goed te voelen en zegt het vast niks. Geen buikpijn is sowieso goed. Als je sowieso nog geen misselijkheid had, zou ik me al helemaal niet druk maken. Wie weet ben je dan wel bij de gelukkige 20%quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef Gevalletje het volgende:
Jeetje Malteser, 8 weken al ineens, gefeliciteerd!
Pff wat een hitte zeg, blij dat ik nog niet hoogzwanger ben. Ruim 4 uur werken in 34 graden, we hebben geen airco.. Wel wat rustiger aan gedaan en regelmatig water gedronken maar tegen sluitingstijd had niemand er meer zin in!
En vandaag voel ik me goed! Amper buikpijn en nog steeds geen misselijkheid, wel iets minder eetlust. Dus toen ik thuiskwam maakte ik me druk, hoe kan ik nou minder buikpijn hebben en geen misselijkheid, dat moet toch erger worden?? Even geslapen want wel moe, word ik wakker met buikpijn, word ik daar weer onzeker van. T is verdorie ook nooit goed. Wat duurt het dan nog lang, ruim 5 weken wachten tot de echo!
Wachten tot maandag voor nieuwe inhalator was ook een slecht plan. Gisteravond benauwd, met opstaan ook. Ass gebeld, geen plek vandaag dus tot maandag toch maar Seretide nog. Is nu beter dan minder lucht hebben!
Dank je, gaat m'n onzekerheid gelijk weer van omlaagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef Risu het volgende:
[..]
Bij mij was vandaag de misselijkheid ook super minimaal. Ik heb me er even druk om gemaakt, maar uiteindelijk is het wel fijn om je een dag goed te voelen en zegt het vast niks. Geen buikpijn is sowieso goed. Als je sowieso nog geen misselijkheid had, zou ik me al helemaal niet druk maken. Wie weet ben je dan wel bij de gelukkige 20%
Hihi, vind het wat schattig klinken! M'n brei-inspiratie is helaas al weken helemaal op..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben ik trouwens compleet bonkers omdat ik zwetend, in mijn blote kont op de bank zittend, een wintertruitje voor de kleine aan het breien ben?
tip: vermijd zwangerschapspagina en babybites, daar verkondigen ze echt veel blahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dank je, gaat m'n onzekerheid gelijk weer van omlaag. Las ergens als bemoedigende woorden bij misselijkheid dat als je misselijk was je een kleinere kans zou hebben op miskraam. Geen idee of dat klopt eigenlijk, maar het was genoeg voor onzekerheid! En ik ben nog niet misselijk geweest ook. Had me van tevoren zo voorgenomen me er niet druk over te maken, over die kleine dingetjes! En dan ben en je zwanger en ja hoor
ahw wat schattig! Die puntmutsjes zijn zo lief ♡quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://db.tt/q2ePxKjy
dat ging dus helemaal niet goed![]()
![]()
misschien zo. Anders dus alleen een linkje
maarre ik zie je het zo vaak schrijven mignonne, zit er nog een kleintje in de planning? Volgens mij kan ik je hier horen rammelen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |