Hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:25 schreef Cygne het volgende:
Sunshine, loop al bij de gyn ivm hoge bloeddruk. Ben benieuwd idd.
Ah zo, goed ingericht en geschikt dan, fijn!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik was de hele dag bruiloften, dus laat antwoord! Ze neemt maar 5 zwangeren per uitgerekende maand aan, dus de kans is erg groot dat ze er zelf is. Het is in haar 12-jarige carrière maar 1x voorgekomen dat ze een 'dubbele' bevalling gehad. En haar collega in dezelfde praktijk heeft in 7 jaar ook slechts 1 bevalling niet zelf kunnen doen en dat was omdat ze zelf ziek was. Het gaat ook om een andere manier van tegen vk zorg aan kijken denk ik; heel erg client centered. En dat vind ik met een ingewikkeld verhaal in m'n rugzak erg prettig. Op de ivf-club hadden we ook 4 artsen, en voor ik er daar bij iedereen door had dat ik 'anders' ben, waren we een tijd verder :-/ Daar had ik erge moeite mee.
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, valt mee. En ik ga meestal vroeg op bed. (man ook, wekker gaat 5:30)quote:
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, valt mee. En ik ga meestal vroeg op bed. (man ook, wekker gaat 5:30)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje zoals tijdens je zwangerschap.schap. Volg je gevoel als je denkt dat er iets niet in orde is.
Razz
Het is ook verschrikkelijk:(
Rebel
35weken!
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 18-07-2014 20:59:23 ]
Ja dat deed ik vroegahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik hoor soms horrorverhalen van kinderen die altijd om half zes naast hun bed staan, dus nette tijd!
Nouja.. gewoon overheen gelezen...quote:
Gefeliciteerd:)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Merci. 't Wordt wel de derde, dus ik ben er al redelijk in thuis
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dan heb je ineens niet voor elk kind een arm over hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Samen hebben we vier armenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk je, maar dan heb je ineens niet voor elk kind een arm over he
Tja, wat wil je weten? Geslacht weten we niet, wel hopen we dat het een jongetje wordt, omdat we twee meisjes (bijna 5 en ruim anderhalf) hebben. Deze derde was niet echt gepland, maarja, toch welkom natuurlijk....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
't is natuurlijk ook wel leuk als je even wat meer vertelt dan alleen een UD droppen, maar dat zal wel weer aan mijn hormonen liggen.
Feli
Ja gewoon, iets van hoi, ik word ook weer vader, van de derde, haske leuk etcquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:26 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Tja, wat wil je weten? Geslacht weten we niet, wel hopen we dat het een jongetje wordt, omdat we twee meisjes (bijna 5 en ruim anderhalf) hebben. Deze derde was niet echt gepland, maarja, toch welkom natuurlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/egopost]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:41 schreef Radyhyn het volgende:
Aww SQ, henka wil alleen even zwaaien naar jullie
Oeh, lekker gevoel hè SQ?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij probeert Henka vandaag d'r hand al door de uitgang te duwen![]()
Nee, zij begint altijd om half acht en ik begin altijd tussen negen en half tien en ze moet elke gelegenheid aangrijpen om te laten merken hoe vreselijk oneens ze het is met mijn werktijden. En dat doet ze al drie jaar en het is zo gruwelijk vermoeiendquote:
Dan gaat ze dood, die zit al tegen d'r pensioen aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef Radyhyn het volgende:
Gewoon slaan!![]()
Dat lucht vast op![]()
Nog beter.. slaan met een wortel!
misschieneen luchtige "werkpaarden, sierpaarden" die werkt altijd wel!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan gaat ze dood, die zit al tegen d'r pensioen aan
Haha, iedereen heeft wel zo'n collega die -ie liever nooit meer terug zag komen denk ikMaar ik ga 't zo toch eens tegen haar zeggen
Ja ach, het is wel iemand die hier al veertig jaar werkt en bij allerlei commissies zit en ook nog heel erg van de oude stempel en alles. En die vindt dus ook dat iedereen exact gelijk moet zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef Twinkle20 het volgende:
O verschrikkelijk van die afgunstige collega's. Stel je eens voor dat jij een uurtje minder maakt dan zij.
wat heb je al thuis rondlopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef cleany het volgende:
Even klein nieuwtje. 20 weken echo gehad. Alles zit er aan wat er aan moet zitten en geen vreemde dingen. Alles loopt precies op schema en we hebben kunnen zien dat ook deze kleine een jongen wordt. Dat wordt nog een drukke boel
Nee, past niet echt, maar het huis is onder bod. Tussen nu en geboorte gaan we wel iets vinden. Drie vind ik ook wel genoeg. Bij de tweede hebben we best wat problemen gehad mbt voeding en dan hoop je maar dat de geschiedenis zich niet herhaalt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja gewoon, iets van hoi, ik word ook weer vader, van de derde, haske leuk etcDat nodigt ook iets meer uit voor anderen om er op te reageren namelijk
En drie is ook leuk! Past het wel in huis?
fijn meid, en nu lekker relaxen en die kleine laten groeien!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Cygne het volgende:
Nou weer thuis.
Volgens laatste dag menstruatie zou ik nu 7+3 zijn en volgens cyclus 8 weken.
Maar de meting gaf 6+6 aan. Hartje was ook iets te traag maar wel heel krachtig en duidelijk. Volgende week weer echo. Ik ben nog wat onzeker omdat te klein en te traag. Maar de gyn was best positief. Omdat er nog zo weinig van te zeggen is op deze termijn en het hartje te krachtig is. Voor nu is het in ieder geval goed.![]()
Bloeddruk was iets hoger dan gemiddeld, maar niet zorgwekkend. 125/85 nu. Dus als alles goed is volgende week mag ik weer terug naar de verloskundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:00 schreef Cygne het volgende:
Gynaecoloog zei ook dat ze natuurlijk nooit garanties kan geven, máár dat de kans nu erg klein is dat het mis gaat.
Nou, superpersoonlijk inderdaadquote:Doe een cadeautje met een briefje in de bus
Gooi bij je (schoon)ouders of andere familie of vrienden een paar babyslofjes in de bus. Een persoonlijk briefje met de tekst “Als ik groot ben, mag ik dan komen logeren?” of “Je mag ze nu van mij lenen, maar ik wil ze over 6 maanden weer terug” maakt het extra leuk en is nog eens heel persoonlijk ook.
wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, heb het gewoon even heel fair en direct gezegd dat ik na drie jaar wel weet dat ze er andere opvattingen op nahoudt en dat het tijd wordt dat ze eens stopt met dat constant duidelijk te willen maken. Kreeg een "Ja, okee" terug, dus het zal wel goed zijn
En ze schaamde zich overduidelijk, want ze kwam meteen daarna even iets vragen over mijn buik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef Cygne het volgende:
Nog even n foto.ik zie een embryootje een een dooierzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, idd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu weer op tv .. baby story. Vrouwke dat blij is dat het er met 32 weken op zit en haar vliezen gebroken zijn![]()
Ja ze had in eerste instantie een drieling in de buik waarvan er twee overleden zijn door verkeerde placenta deling. Maar dan wil je toch juist dat dat ene kindje zo lang mogelijk blijft zitten om sterk te kunnen wordendisclaimer
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Cygne het volgende:
Wat een collega trouwens, SQ.
En een jongetje voor cleany!![]()
Deze gynaecoloog (ook in opleiding) was eigenlijk nog veel fijner dan die ik twee weken terug had. Ze vond dat ik een goede geboortedatum had, alleen was ik tien jaar te laat geboren. Was ze dus op dezelfde dag jarig als ik.En mijn man moest huilen.
nou heb ik ook tranen in mijn ogen!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Cygne het volgende:
Wat een collega trouwens, SQ.
En een jongetje voor cleany!![]()
Deze gynaecoloog (ook in opleiding) was eigenlijk nog veel fijner dan die ik twee weken terug had. Ze vond dat ik een goede geboortedatum had, alleen was ik tien jaar te laat geboren. Was ze dus op dezelfde dag jarig als ik.En mijn man moest huilen.
Nohh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou heb ik ook tranen in mijn ogen!!!
Wij waren 12 weken en 5 dagen zwanger toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren.. Mijn moeder heeft haar zussen en broer laten komen voor een glaasje champagne en een stuk taart!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
En mochten de pril zwangeren nog inspiratie nodig hebben:
http://www.babypark.nl/bl(...)hap-bekend-te-maken/
Echt, wat een matige tips zeg
[..]
Nou, superpersoonlijk inderdaad
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij waren 12 weken en 5 dagen zwanger toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren.. Mijn moeder heeft haar zussen en broer laten komen voor een glaasje champagne en een stuk taart!
Die had ik samen met mijn moeder besteld met daarop de echofoto en: hoera wij zijn 30 jaar getrouwd en worden opa en oma! Die reacties waren zo priceless
Maar dokter K is ook heel fijn! Dat is de gyn die allang niet meer in opleiding is toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:30 schreef Cygne het volgende:
Zegt ze dat ze me ging inplannen bij dokter K. of bij haarzelf. Nou doe maar bij jou. Gyn:![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Cholula het volgende:
[..]
Maar dokter K is ook heel fijn! Dat is de gyn die allang niet meer in opleiding is toch?
En verder: wat een mooie echo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel irritant, ik zat daar kotsmisselijk in de wachtkamer. ZIt daar zo'n meneer met een héél ranzig 5-pakjes shag-per-dag rokershoestje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |