SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ikbennieuwopfok op 18-07-2014 02:26:38 ]Nieuw is niet altijd beter.
Ik had al in mijn pool aangegeven dat Duitsland het WK zou winnen, dus in zekere mate wel een aanhanger, maar ik ben niet echt bekend met het land verder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen aanhanger van het prachtige buurland neem ik aan?
Behoorlijke verantwoordelijkheid heb je nog als TS.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh moet ik ook nog een foto kiezen
Tijd voor een ONZ meet over de grens. Oneindig veel bier en Duitse schoonheid. Echt een tof land btw. Als je een keer de kans hebt moet je naar Berlijn gaan en de steden/dorpen er omheen. Bruist van de geschiedenis (vooral die van het IJzeren Gordijn enzo). Mooie verhalen, prettige cultuur, aardige mensen en vooral prima bier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had al in mijn pool aangegeven dat Duitsland het WK zou winnen, dus in zekere mate wel een aanhanger, maar ik ben niet echt bekend met het land verder.
[..]
Behoorlijke verantwoordelijkheid heb je nog als TS.
quote:
Berlijn staat ook echt op de planning.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijd voor een ONZ meet over de grens. Oneindig veel bier en Duitse schoonheid. Echt een tof land btw. Als je een keer de kans hebt moet je naar Berlijn gaan en de steden/dorpen er omheen. Bruist van de geschiedenis (vooral die van het IJzeren Gordijn enzo). Mooie verhalen, prettige cultuur, aardige mensen en vooral prima bier.
Doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Berlijn staat ook echt op de planning.Wie weet kunnen de steden/dorpen er omheen ook nog bijkomen.
Ik geloof je op je woord, Mono
Dat is dan wel weer een probleem. Mijn Duits is zeer, zeer, zeer, beperkt. Ik ken enkel 'ich liebe dich'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DoenAls je een beetje avonturistisch bent ingesteld en een aardig woordje Duits spreekt, raad ik je aan om met je reispartner(s) naar een dorp buiten Berlijn te gaan, in de lokale dorpskroeg te gaan zitten en praten met de bewoners daar. Gek genoeg zullen ze allemaal vertellen dat ze terug verlangen naar de DDR. Zelfs de jongeren die het nooit hebben mee gemaakt. Er was toen veel meer sociale zekerheid en er werd voor je gezorgd, ook al had je amper geld. De verschillen nu op economisch gebied zijn nog hoog. Een elektriciën verdiend nu in Oost-Duitsland ¤1000,- terwijl hij voor hetzelfde werk in de buurt van de Franse grens, ¤1600,- makkelijk kan beuren. Toch blijven ze daar... Heel bijzonder
Zet een youtubeloop op van gillende pauwen tot morgenochtend! Volume op hoog en de boxen gericht naar het plafond. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
Bovenburen houden een avondvierdaagse op dit tijdstip ofzo
Gewoon harde muziek aanzettequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
Bovenburen houden een avondvierdaagse op dit tijdstip ofzo
Ik ben altijd aanwazig!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa en als iedereen nou actief mee post
Veel te heet, vind het niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat goed. Aan de andere kant wat zonde met dit lekkere weer
Mijn zolderkamer heeft geen aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh. Vandaag wel ja 31 graden, zou bijna op een kantoor met airco willen zitten.
Wat is een arko?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn zolderkamer heeft geen aircoalleen ARKO en die doet het beroerd.
quote:
Flips, plus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa en als iedereen nou actief mee post
Vergrijp jij je nou maar aan zeekoeien, dan hossel ik Flips wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef wietparkiet het volgende:
haha dat wordt weer de rechterhand amoeba
oh wacht
zeekoeien nog welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vergrijp jij je nou maar aan zeekoeien, dan hossel ik Flips wel.
Ja, want jij hosselt zoveelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vergrijp jij je nou maar aan zeekoeien, dan hossel ik Flips wel.
Maak eens een filmpje van je rolluikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef FL_Freak het volgende:
Zo ramen en rol luik blijft vandaag dicht.
euh...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maak eens een filmpje van je rolluik
dat is grappig enzo xd xd
Het is toch ook limonade?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader heeft Bavaria 0,0% Radler gekocht. Hij claimt dat het naar bier met citroen smaakt, ik proef alleen limonade.
Bavariaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef Rezania het volgende:
Mijn vader heeft Bavaria 0,0% Radler gekocht. Hij claimt dat het naar bier met citroen smaakt, ik proef alleen limonade.
Even wachten totdat ik weer geld heb en dan gelijk bestellen. Bazenshirt man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem op mn tijdlijn voorbijkomen bij IFLS.
Ik heb het Heavy Metals shirt van ifls.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even wachten totdat ik weer geld heb en dan gelijk bestellen. Bazenshirt man.
Dan ben je blind, je weet toch dat van fappen je zicht achteruitgaat?quote:
Ik zie alleen dit in de TT staan:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:24 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Dan ben je blind, je weet toch dat van fappen je zicht achteruitgaat?
quote:[ONZ-SC #450] *tumbleweed*
Zelfs zonder die datum had ik je kunnen vertellen dat die al heel oud isquote:
Ik zag hem voor het eerst anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfs zonder die datum had ik je kunnen vertellen dat die al heel oud is
oehhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoi, wil je een tictacje?
[ afbeelding ]
Nog iets, wist je dat het vandaag best wel warm is?quote:
Dat ben ik niet bepaald met je eens. Ik vind het bloedverziekend heet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog iets, wist je dat het vandaag best wel warm is?
Kan niet, dat wordt het morgen al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ben ik niet bepaald met je eens. Ik vind het bloedverziekend heet.
Maar dit dan wel weer cool: http://imgur.com/gallery/sCduequote:
Zeker, maar ik ben lekker aan het gamen met m'n goeie vriend Grolsch hier naast me op de bank.quote:
Fucking nice.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dit dan wel weer cool: http://imgur.com/gallery/sCdue
Net als het leven draait Tumblr toch om lekkere wijven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:03 schreef KitKatChunky het volgende:
mensen op tumblr snappen het leven echt niet.
Tumblr is daar veel te activistisch voorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als het leven draait Tumblr toch om lekkere wijven?
Enige keer als ik op een tumblr uit kwam is het voor lekkere wijven of grappige gifjes, verder geen idee wat er gebeurdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tumblr is daar veel te activistisch voor
Maar als je goed zoekt kan je alles vinden.
Wees blijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Enige keer als ik op een tumblr uit kwam is het voor lekkere wijven of grappige gifjes, verder geen idee wat er gebeurd
Omg als die temperatuur ook klopt voor hier dan ga ik Donderdag BBQ-nquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het warm is hoor, maar eh...
Ik niet. En ik ben niet eens een negert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:27 schreef c-u-t-e het volgende:
God man, je kan wel sterven zo warm is het..
Vind ik.
36quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dik en heb een vochtkop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik niet. En ik ben niet eens een negert.
Dat is het hem juist, het is ongeveer 6 graden te hoog volgens andere bronnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
36
Hopen dat het snel gaat onweren dan koelt het weer even een beetje af.
Hangt er een beetje vanaf waar ze meten natuurlijk. Het was hier like 31 graden in de schaduw vanmiddagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, het is ongeveer 6 graden te hoog volgens andere bronnen.
Sassenheim, dat staat er toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf waar ze meten natuurlijk. Het was hier like 31 graden in de schaduw vanmiddag
Kut voor je. Viesdik of gewoon dik?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:30 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ben dik en heb een vochtkop.
En dikke mensen hebben het sneller warm.
Dusss..
Coole blanke..
Tsjah, die keus laat ik aan een ander haha!quote:
Picsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah, die keus laat ik aan een ander haha!
Beetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Neuh, waarom zou ik foto's van mezelf maken??
Ben jij dik?
Give me 40 daysquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Jammer..
Anders hadden we samen heel dik kunnen zijn..
Ja, ik ben aan het sparen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt niets een gevraagd wat het kost.. bij jou is zeker het glas half leeg.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij zijn dikzakken, voor 3 kitkatchunky's each komen we voor 3 uur.
Je moet niet zitten aan mn kitkats.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij zijn dikzakken, voor 3 kitkatchunky's each komen we voor 3 uur.
Dus ik krijg nog steeds geen kitkat van je??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet niet zitten aan mn kitkats.
Mijn kitkatsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dus ik krijg nog steeds geen kitkat van je??
Ego.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet niet zitten aan mn kitkats.
Sassenheimquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah, die keus laat ik aan een ander haha!
Is niks kut aan hoor..
Liever wat om vast te houden dan een bonkenrekje..
Maar dat is mijn mening..
Nee cute wilde geen pics plaatsenquote:
Nou nou, liever bier en (bitter)ballen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Perfecte combi. Mits goed bier en lekkere tieten uiteraard.
Ja mag hier welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee cute wilde geen pics plaatsen
mogen (blote) tieten pics hier? weet nite in welke subfora nou wel en niet..
Homo's drinken toch geen bier?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, liever bier en (bitter)ballen.
Dat kopen kan je beter citroenlimonade halenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
Godsamme, de radler met alcohol smaakt precies hetzelfde als de radler zonder alcohol.
Dat is gewoon een fris citroen drankje inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
Godsamme, de radler met alcohol smaakt precies hetzelfde als de radler zonder alcohol.
Mijn vader vindt het lekker, ik ben het gewoon aan het testen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat kopen kan je beter citroenlimonade halen
Welk merk heb je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het lekker, ik ben het gewoon aan het testen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, veel plezier.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, veel plezier.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]Moest je nou perse mijn foto posten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, veel plezier.
Oh wilde net nog in dm vragen of je foto van je tetten kon dm'en maar laat maar zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Moest je nou perse mijn foto posten???
Dat soort tumoren laat je toch amputerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Godsamme, je mag wel spierballen hebben om die dingen normaal op te tillen.....
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort tumoren laat je toch amputeren
Bij mij gaat het er om of een vrouw een goede kont heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Tetten zijn tetten, maar ik heb toch liever wat rondere.
Ben geen konten man, ben een tetten man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er om of een vrouw een goede kont heeft.
En gewoon normale tetten.
Van 300 man in de lucht naar 300 man in de grond!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef c-u-t-e het volgende:
Menn stap je op het vliegtuig naar je moeders begrafenis. Word je uit de lucht geschoten..
Kont > Tieten inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er om of een vrouw een goede kont heeft.
En gewoon normale tetten.
Beetje te vroeg misschien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van 300 man in de lucht naar 300 man in de grond!
[ afbeelding ]
Johquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een leuk gezicht weegt ook erg zwaar mee voor mij
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van 300 man in de lucht naar 300 man in de grond!
[ afbeelding ]
Met al die heisa die iedereen er van maakt zal het altijd wel te vroeg zijn.quote:
Nee hoor, 9/11 kan je prima grapjes overmaken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met al die heisa die iedereen er van maakt zal het altijd wel te vroeg zijn.
Maakte wij Nederlanders daar dan ook zo'n heisa over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee hoor, 9/11 kan je prima grapjes overmaken tegenwoordig.
Ja, genoeg. En nog een aantal andere rampen ook. "Tijd heelt alle wonden." zeggen ze dan ook wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakte wij Nederlanders daar dan ook zo'n heisa over?
Nou, ik hoop het dan maar. Ik heb geen zin in zeven weken alleen maar nieuws over dat vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, genoeg. En nog een aantal andere rampen ook. "Tijd heelt alle wonden." zeggen ze dan ook wel.
Bij de 2e wereldoorlog duurt dat helen wel wat langer heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, genoeg. En nog een aantal andere rampen ook. "Tijd heelt alle wonden." zeggen ze dan ook wel.
Tja het is niet zo raar dat er heisa is omdat hij wss neergehaald is.. dat is wat anders als dat hij zeg maar door een mechanische fout was neergestortquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het dan maar. Ik heb geen zin in zeven weken alleen maar nieuws over dat vliegtuig.
Als ze eenmaal allemaal handjes hebben geschud hoor je er niks meer over en dan gaan ze weer terug naar de raketjes in israel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het dan maar. Ik heb geen zin in zeven weken alleen maar nieuws over dat vliegtuig.
Nee, er is zo'n heisa over omdat er bijna 200 Nederlanders in zaten. En je weet hoe Nederland is, zodra ergens een ramp gebeurt waarbij Nederlanders betrokken zijn gaat het alleen nog maar over die Nederlanders, anders wordt er geen neuk gegeven. Daarbij is het komkommertijd, dus de media speelt hier lekker op in door de hele dag enkel over deze crash te lullen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja het is niet zo raar dat er heisa is omdat hij wss neergehaald is.. dat is wat anders als dat hij zeg maar door een mechanische fout was neergestort
Spaart u nog zegeltjessss, bonuskaart of airmilesquote:
Absoluut. Dit was het eerste wat ik van hun leerde kennen.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
Gvd, het is gewoon 2 graden warmer geworden in huis binnen een uur.
Alle ramen openzetten. Blijkbaar was het toch nog te warm buiten.quote:
Fail.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle ramen openzetten. Blijkbaar was het toch nog te warm buiten.
wij kunnen toch ook niet ruiken waar ie zit. Maar je zou aan het IP af kunnen Leiden waar hij is, maar Skype is niet betrouwbaar in het weergeven van iemands locatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:32 schreef -trutje- het volgende:
Jullie hebben vast antwoord op mijn vraag:
Klopt het dat als je vriendje op skype zegt dat ie ergens anders zit (200 kilometer verderop ofzo), maar iemand anders weer zegt dat hij gewoon thuis zat (ivm IP zien).
Uhm wie zegt de waarheid?
Ach, gelukkig heb ik vakantie, kan ik dus om 2 uur gaan slapen als het 22 graden is.quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wij kunnen toch ook niet ruiken waar ie zit. Maar je zou aan het IP af kunnen Leiden waar hij is, maar Skype is niet betrouwbaar in het weergeven van iemands locatie.
Of vanwege zijn laatste locatie en zijn huidige IP geen vaste locatie heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Dank je weldus het zou gewoon kunnen dat je wel ergens anders zit, maar je skype je ip adres aangeeft van waar je altijd zit
Ik zit trouwens ook altijd in het dorp naast de mijne. Evenals op Facebook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wij kunnen toch ook niet ruiken waar ie zit. Maar je zou aan het IP af kunnen Leiden waar hij is, maar Skype is niet betrouwbaar in het weergeven van iemands locatie.
Dank jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of vanwege zijn laatste locatie en zijn huidige IP geen vaste locatie heeft.
Skype laat een locatie zien, sowieso geen IP adres, daar moet je een paar stappen extra voor doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Dank je weldus het zou gewoon kunnen dat je wel ergens anders zit, maar je skype je ip adres aangeeft van waar je altijd zit
Deed diegene dus ook, en zei dat hij op zijn eigen IP zat, en dus loog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Skype laat een locatie zien, sowieso geen IP adres, daar moet je een paar stappen extra voor doen.
Een IP is niet garant voor de juiste locatie. Een reeks IP adressen zitten in een bepaald gebied. Meestal gokken Skype, Facebook en consorten maar wat. Ik zit vaak in Leiden bij grote gokken, of lokaler zit ik in Naaldwijk of Monster. Terwijl ook dat niet correct is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Deed diegene dus ook, en zei dat hij op zijn eigen IP zat, en dus loog.
Nee man, dat is niet leuk voor hem, en trouwens hij is een lekker ding, lekker genoeg om te mogen liegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Trackmyphone app stiekem er op gooien en je kan hem in de gaten houden
facebook maakt gebruik van andere technieken, gps als het aan staat en anders triangulatie van gsm masten of vaste Wifi netwerken in de buurt. Als je als pc via een vaste router gaat bestaat het IP uit vaste stukken, landen hebben bepaalde ranges enzo. Als ie 200km verderop zit moet het te zien zijn. Zit ie nog steeds op z'n eigen laptop op een 3g dan kan je niet veel zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een IP is niet garant voor de juiste locatie. Een reeks IP adressen zitten in een bepaald gebied. Meestal gokken Skype, Facebook en consorten maar wat. Ik zit vaak in Leiden bij grote gokken, of lokaler zit ik in Naaldwijk of Monster. Terwijl ook dat niet correct is.
[ONZ-SC] Onzin Slowchatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef virtualtrip het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic?
Ah en misschien een domme vraag maar wat is een Slowchat?quote:
Het is moeilijk voor ons om te roepen wat waar en niet is, het zou kunnen maar ik kan zoveel scenario's bedenken die ook kunnen dat je er niks mee opschiet. Ik zou je vriendje maar geloven want hij is je vriendje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:00 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Deed diegene dus ook, en zei dat hij op zijn eigen IP zat, en dus loog.
een chat zonder topic, waar je gewoon smalltalk kan houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah en misschien een domme vraag maar wat is een Slowchat?
Die hebben we niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef virtualtrip het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic?
True. Het is ook te warm om er uitgebreid om in te gaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
facebook maakt gebruik van andere technieken, gps als het aan staat en anders triangulatie van gsm masten of vaste Wifi netwerken in de buurt. Als je als pc via een vaste router gaat bestaat het IP uit vaste stukken, landen hebben bepaalde ranges enzo. Als ie 200km verderop zit moet het te zien zijn. Zit ie nog steeds op z'n eigen laptop op een 3g dan kan je niet veel zien.
LOL.quote:
Die is nu total-loss dus niks meer waard.quote:
Ah zonde, je krijgt toch nog wel wat van de verzekering?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die is nu total-loss dus niks meer waard.
Het blijft ONZ he. En Surge.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij gaat er goed mee om zo te zien.
Ik hoop contanten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah zonde, je krijgt toch nog wel wat van de verzekering?
Waar mee om?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij gaat er goed mee om zo te zien.
Dat sowieso. Zwarte BMW, zwarte chickies, alles.quote:
Die kwam ook om bij het ongeluk helaas.quote:
Kekke shit. Geen zwarte kip hè, das niet gezond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zwarte BMW, zwarte chickies, alles.
Slapen doe ik wel als ik tussen zes planken lig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
pfffff, slapen. Slaap is voor watjes!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kekke shit. Geen zwarte kip hè, das niet gezond.
wel ritueel verbrand?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die kwam ook om bij het ongeluk helaas.
Maar die is al vervangen.
#gettingoverit
Geen tijd voor helaas. Ik moest de sporen nog weg werken.quote:
KFC-Neger, ik kies jou!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
say that 2 my face brah
ik als ik als as in de wereld zweef.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Slapen doe ik wel als ik tussen zes planken lig.
De shit is aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
KFC-Neger, ik kies jou!
[ afbeelding ]
Wat ga je met het oud ijzer doen van de rails?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen tijd voor helaas. Ik moest de sporen nog weg werken.
beetje vanish werkt prima tegen je remsporenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen tijd voor helaas. Ik moest de sporen nog weg werken.
Hetzelfde idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik als ik als as in de wereld zweef.
Hutje maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat ga je met het oud ijzer doen van de rails?
Welke remsporen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
beetje vanish werkt prima tegen je remsporen
3FM.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Kenk0r kut 3FM beetje dat arme kind abusen op de radio![]()
HOE HERINNER JE HAAR HET BEST?! PLZ VERTEL ONS ALLE VERHALEN OVER DAT DODE MEISJE.
Sorry man, leek me wel kunnen nadat je al je zus had gepost.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn foto's. Nu ga je een grens over.
OH NUH JUH DITNTquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sorry man, leek me wel kunnen nadat je al je zus had gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |