Leer lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:33 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Duitsland? Engeland?
Ligt eraan wat NL flikt.
trap rusland eruut gaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:33 schreef Zipportal het volgende:
Je moet het zien als kat en muisspel. Ene keer hebben ze ons andere keer wij hun Gewoon.
Ik ben heel erg bang dat het niet meer wordt dan een 'sorry he'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:33 schreef Dibble het volgende:
Er is gewoon een passagiers vliegtuig uit de lucht gekozen en Nederland, EU of VS hebben nog steeds niets ondernomen
Dries Roelvink, sowieso.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
Nou vertel eens jongens, als we een WOIII krijgen, wie van jullie moet dan voor ons land vechten?
Volgende tijdzone in misschien? Ik heb geen idee, maar dat schiet me zomaar te binnen. Dan zit er maar feitelijk 8 minuten tussenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef Ivopedia het volgende:
http://nl.flightaware.com(...)Z/EHAM/WMKK/tracklog
Hier een logboek van de vlucht. Frapant dat de laatste 2 logs van 14:11 en 15:19 zijn. Waarom zit er tussen die laatste 2 zoveel tijd?
Laten we beginnen met wapens vernietigen.quote:
ik gok het ook..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben heel erg bang dat het niet meer wordt dan een 'sorry he'
Maar vlak voordat je 'die slurf' in loopt wordt het toch nogmaals geregistreerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is aan boord gegaan.
Nein.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn jullie bereid te sterven voor jullie vaderland?
#WO3
Als men nu eens eerst zeker moest weten tegen wie men iets moest ondernemen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:33 schreef Dibble het volgende:
Er is gewoon een passagiers vliegtuig uit de lucht geschoten en Nederland, EU of Vs hebben nog steeds niets ondernomen
Ja jij ook Etsu.quote:
Ja ik had het al gezien maar nog steeds vreemd dat er tussen die 2 logs dan 8 minuten zitten terwijl de rest elke minuut een log geeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgende tijdzone in misschien? Ik heb geen idee, maar dat schiet me zomaar te binnen. Dan zit er maar feitelijk 8 minuten tussen
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
#WW3
En hoe moet je dan je souverniteit bewaken? Want dan is het gewoon een kwestie van de meeste mensen hebben en daar zijn wij Nederlanders nou niet bepaald de sterkste inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Laten we beginnen met wapens vernietigen.
Maar dan ook alles. Geen pistool of raketje meer op deze wereld.
Ligt eraan hoeveel ik betaald krijgquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
#WW3
wat heb je dan aan het geld als je sterftquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik betaald krijg
Dat zijn geen kogelgaten, dat wordt normaal gesproken gedaan om paspoorten "ongeldig" te verklaren. Maar goed, waarom de "Russen" dat doen, misschien om ze waardeloos te maken in het geval ze gejat worden en daar een namaakpaspoort van willen maken.. #speculatiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:33 schreef Minimunt het volgende:
https://twitter.com/hashtag/MH17?src=tren
Wtf... alweer zo'n rare kogelgaten
Ja, en Israel heeft het gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef OnePlusOne het volgende:
Was dit niet gewoon de vliegtuig die al maanden vermist was?
Absoluut niet. Voor niemand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
#WW3
Maakt dat wat uit als je dood bent?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Want geld is dan nog belangrijk wil je zeggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, elke dag kan je laatste zijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:35 schreef superniger het volgende:
http://www.debuikvan.nl/r(...)enny-loh-en-popo-fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |