Ben ik aan 't opnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon midsummer murders op ned1 nu...
mja
Ja dus niet het filmpje van het desbetreffende vliegtuig, bedoel ik?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Niet fake, flmpje van een neergeschoten vliegtuig op 6 juli.
Engelse mevrouw die op het laatste moment besloten had toch niet mee te gaan met de vluchtquote:
jawel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
Geen foto's van lijken.
Ik geloof ook niet dat die er zijn. Althans volledige.
Oh jawel, kijk maar op Liveleak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
Geen foto's van lijken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Turkije zal de grootste kogelvanger zijn. De traditionale vijand van Rusland, en ook lekker dichtbij en strategisch gelegen. Kunnen de Russen makkelijker de Zwarte Zee uit jeweetwel.
Slechter dan een werkstuk waarmee een kind uit groep 4 thuis komt, vandaar mijn gedachte over nepheid...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
is niet vals is de daily mailtwitter:SkyNews twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:41:36DAILY MAIL FRONT PAGE: "There'll be hell to pay" #skypapers http://t.co/K4P9UDCCoy reageer retweet
Die zijn er wel, te zien op liveleakquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
Geen foto's van lijken.
Ze zijn niet moeilijk te vinden via Twitter. Sommige zijn zéér schokkend met nog maar halve lijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
Geen foto's van lijken.
Op LiveLeak zijn genoeg lijken te zien a.g.v. deze crash...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
Geen foto's van lijken.
Die verhalen ga je vaker horen nu. Zullen best ook fakejes bij zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Engelse mevrouw die op het laatste moment besloten had toch niet mee te gaan met de vlucht
Het bizarre is dat je zoveel reacties leest (o.a. op Twitter) van Nederlanders dat het niet goed is om het erg te vinden omdat er Nederlanders zijn omgekomen. Dus van twee kanten (zowel van Nederlandse als buitenlandse kant) mogen Nederlandse slachtoffers niet herdacht worden. Wat is dat voor idioot gedrag?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bedoel op die voorpagina van die krant
blabla britten, blabla 154 nederlanders worden even vergeten.
geenstijl staan zequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ik aan 't opnemen.
Nu even het nieuws volgen.
Overigens, stel dat er oorlog van komt, dan moeten ook al die jongens die niet dienstplichtig waren, opkomen. De laatste lichtingvis nu waarschijnlijk al te oud.
Lekker, een ongetraind leger!
Is zo ongeveer de kwaliteit die je van de Daily Heil kunt verwachten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Slechter dan een werkstuk waarmee een kind uit groep 4 thuis komt, vandaar mijn gedachte over nepheid...
Ik weet niet of ik ga kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die zijn er wel, te zien op liveleak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |