genoeg paspoorten om nederland binnen te komenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
je zal maar 300 lijken in tuin krijgen regenen
welk land¿ er is niet eens duidelijk wat er gebeurd is en wie er eventueel verantwoordelijk is.quote:
Amerikanen, maar de NSA wil dit even stilhouden, mensen met oude paspoorten waar hun hoofd, bmi en omvang nog normaal zijn.quote:
quote:
Geen idee, ik typte alleen enthousiast meequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef Cootz het volgende:
[..]
De Amerikanen zeiden zelf dat er ook heel wat amerikanen waren toch???
Dit is wat ik al heel de avond zeg en waar ik bijna een ban voor kreeg!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Hard terughakken op dat tuig. Geen lieve woordjes en gezeur over handelsbetrekkingen. Een bom op hun hoofd, graag.
Pow wat goed van jouquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef milpek het volgende:
NWS / Maleisisch vliegtuig vanaf Schiphol neergestort in Oekraine #3
een F-14 heeft toch een veel kleinere radar cross dan een passagiersvliegtuig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is een interessante Air Crash Investigation over. Zoals bij alle rampen is het een opeenstapeling van gebeurtenissen. De Iran Air steeg op vanaf een vliegveld waar ook F14's hun basis hebben. Daar begon de verwarring. De Vincennes waarschuwde de vermeende F-14 meerdere malen...op een militaire noodfrequentie. Waarnaar het toestel uiteraard niet luisterde.
Vooralsnog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Geen amerikanen.....betekend geen politieke gevolgen.,,
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ik snap niet hoe die 47 mensen een onbekende nationaliteit kunnen hebben. Staat toch op het paspoort als je incheckt?Of waren het staatslozen?
Zeker als je bedenkt dat het malaysia airlines isquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Psy-freak het volgende:
Wel superknap dat ze binnen 6 uurtjes weten wat de oorzaak is geweest. Hulde!
Ze zullen wel niet puur en alleen op de passagierslijst afgaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ik snap niet hoe die 47 mensen een onbekende nationaliteit kunnen hebben. Staat toch op het paspoort als je incheckt?Of waren het staatslozen?
Onzin, hij spreekt uitstekend Engels. Zeker weten dat jij het slechter spreekt.quote:
lekker belangrijkquote:
Zaten waarschijnlijk in een tas (?)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:51 schreef donald_dick het volgende:
toch vind ik het knap. heel dat vliegtuig kapot en de paspoorten zijn nog heel
Er zijn 300 paspoorten aan boord van dat toestel. We hebben er nu een stuk of 10 gezien die nog intact waren. Lijkt me helemaal niet zo raar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:51 schreef donald_dick het volgende:
toch vind ik het knap. heel dat vliegtuig kapot en de paspoorten zijn nog heel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |