quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand wil scoren als het toch niet terug te zien is op YouTube.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand wil scoren als het toch niet terug te zien is op YouTube.
Ach je moet het zo zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ga niet naar Groningen-Arberdeen helaaasss
Moet werken, anders had het me nog wel een leuk duel geleken om te bezoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ga niet naar Groningen-Arberdeen helaaasss
Jij gaat naar Feyenoordquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien.
Ik ook niet.
Waarom morgen al?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt er morgen eigenlijk ook meteen geloot voor de volgende ronde?
Abslouut, maar Groningen is wel m'n 2e clubje.. Groningen mag alles winnen behalve van Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vorig seizoen nog een aantal wedstrijden wezen kijken bij Groningen maar toen was het voetbal niet om aan te gluren. Tegen een fitte tegenstander als Aberdeen gaan ze het niet redden over 2 wedstrijden
het is dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vorig seizoen nog een aantal wedstrijden wezen kijken bij Groningen maar toen was het voetbal niet om aan te gluren. Tegen een fitte tegenstander als Aberdeen gaan ze het niet redden over 2 wedstrijden
Valt wel mee vind ik. Groningen is juist weer leuk gaan spelen na het vertrek van Maaskantquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Maar je woont wel in Groningen ofzo, aangezien je bij de thuiswedstrijd was?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Abslouut, maar Groningen is wel m'n 2e clubje.. Groningen mag alles winnen behalve van Feyenoord.
Zou het niet weten manquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is ook de loting voor de voorronde CL en meestal doen ze dat op dezelfde dag.
Uhm best een mooie provinciequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Drenthe, wat moet je ermee.
Jaaaa Peizerweg!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je woont wel in Groningen ofzo, aangezien je bij de thuiswedstrijd was?
Ik vind dit ook behoorlijk kut. Ik dacht dat het Passenger was, met zn zeikstemquote:
Nee naar Groningen ben je gepikeerd omdat je er net helemaal naast zatquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ga je toch lekker naar FC Assen toe
nee hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee naar Groningen ben je gepikeerd omdat je er net helemaal naast zat
Als jij toch zo niet zo veel te doen hebt. Maak maar is een nieuw logo voor FC Groningenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Drenthe, wat moet je ermee.
Ben je niet tevreden met het huidige logo dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als jij toch zo niet zo veel te doen hebt. Maak maar is een nieuw logo voor FC Groningen
Nee saaiquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je niet tevreden met het huidige logo dan?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als jij toch zo niet zo veel te doen hebt. Maak maar is een nieuw logo voor FC Groningen
Niets mis met het Logo, hoort ook bij de historie van de club, mooi zou houden.quote:
jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja en een lekker rokerhoestje op het laatst
Jij bent zeker vaste klant bij het foute uur?quote:
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef NaturalScience het volgende:
Er zijn trouwens 16,523 mensen aanwezig in het stadion.
Bedankt Hans!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef NaturalScience het volgende:
Er zijn trouwens 16,523 mensen aanwezig in het stadion.
Nee tegenwoordig heb ik Decibel opstaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent zeker vaste klant bij het foute uur?
Nou dat logo boeit mij vrij weinig. Groby is wel een mongol ja wat doet die bij groningenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niets mis met het Logo, hoort ook bij de historie van de club, mooi zou houden.
Beter begin je een actie tegen Groby, want die heb ik nooit begrepen.
xD hoe typ je dan die eerste e xDquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn e is kapot
cht zwaar irritant is dit, zo kun j toch nit typn
CRTL-V gebruiken...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn e is kapot
cht zwaar irritant is dit, zo kun j toch nit typn
Sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je in het echt toch grappiger.
Vind je dit ook van mij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mmmmmmmm, hebben jullie elkaar ontmoetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet mijn doelquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, in het echt kwamen jouw anekdotes er niet helemaal goed uit.
We zijn met een 7-tal van FOK! naar VI-Oranje geweestquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmmmmmm, hebben jullie elkaar ontmoet
ooh swek. Welke leden allemaalquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zijn met een 7-tal van FOK! naar VI-Oranje geweest
De VI Hooligans wel te verstaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zijn met een 7-tal van FOK! naar VI-Oranje geweest
Maar zonder leider Rens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VI Hooligans wel te verstaan.
Littlerabbit, Johannes_vermeer, Karina, sp3c, Mortaxx, Mexicanobakker, ikquote:
Gras is groenquote:
Karina is in het echt toch een jongenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Littlerabbit, Johannes_vermeer, Karina, sp3c, Mortaxx, Mexicanobakker, ik
aan de volgorde zijn geen rechten te ontlenen
Nee gekkiequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Karina is in het echt toch een jongen
Nee hoor ik heb nu getuigenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Karina is in het echt toch een jongen
Tegen 11 hout hakkers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het staat nog 0-0 joh. overdrijving.
Oe nu moet ik blozen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Karina is een prachtige verschijning. Mannen draaiden hun hoofd als zij voorbij liep terwijl vrouwen een neerkijkende blik probeerden te geven. Zij is het zonlicht op elke regenachtige dag.
Er zijn wat foto's gemaakt met Rene.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Fokker101 het volgende:
Hebben jullie ook een selfie gemaakt ofzo
Nu van Frankieeeequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas speelt Zivkovic niet meer bij Groningen. Dat was de supersub van Erwin.
sien sien sienquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn wat foto's gemaakt met Rene.
Ook met Johan in zijn auto?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn wat foto's gemaakt met Rene.
25 juniquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Fokker101 het volgende:
Haha rond welke periode waren jullie heen gegaan? Toen ze ruzie hadden
Nee helaas nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Fokker101 het volgende:
Haha rond welke periode waren jullie heen gegaan? Toen ze ruzie hadden
Sommigen wel, sommigen nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Fokker101 het volgende:
Ah, zijn jullie nog te zien in de aflevering?
Ik zit nog teveel in WK mood en zat aan een verlenging te denkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Groningen valt erg tegen volgens mij
Volgende week gelukkig thuis in de Euroborg
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog teveel in WK mood en zat aan een verlenging te denken___
Na een maand lang iedere dag voetbal op wereldniveau voorbij te zien komen zet dit je toch wel weer even met beide benen op de grond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Groningen valt erg tegen volgens mij
Volgende week gelukkig thuis in de Euroborg
Heerlijk toch ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Na een maand lang iedere dag voetbal op wereldniveau voorbij te zien komen zet dit je toch wel weer even met beide benen op de grond.
Ja die verlengingen zijn gewoon kut.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we weer aanbeland bij het clubvoetbal
Alleen als je een helm ophebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitdoelpunten eigenlijk dubbel?
Ga je kijken dan? IN het stadion bedoel ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Thuis afmaken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://s26.postimg.org/8y1t5oor9/zwaaivlag.gif[/img[img]http://s26.postimg.org/8y1t5oor9/zwaaivlag.gif]afbeelding[/url] ]
Dat is niet echt iets om naar uit te kijken hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Fokker101 het volgende:
Paxcon zou ik gewoon bij jullie in het vak gaan zitten bij Frederik lekker gezellig man
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je kijken dan? IN het stadion bedoel ik.
Groningen is niet mijn club en een beetje te ver weg vanuit Amsterdamquote:
Ah, oke hoe oud ben je eigenlijk als ik dat mag vragennnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Groningen is niet mijn club en een beetje te ver weg vanuit AmsterdamAl denk ik dat het wel heel gezellig wordt daar.
Uh nou laat ik het zo zeggen ik kan je moeder zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke hoe oud ben je eigenlijk als ik dat mag vragennn
Zeg maar gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nou laat ik het zo zeggen ik kan je moeder zijn
oke to oldquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
WaaromBoven de 40 in ieder geval
Wat maakt het uit joh.
man/vrouw?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik wist hetEn ik ben al voorzien ook.
Dankjequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke wel leuk dat je van voetbal houd
nou nou ben je een hoer danquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeEn andere sporten. Maar goed dit is niet de slowchat
En ik ben ook een ouwehoer ik weet het.
Ik ga op vakantie aan de buis gekluisterd zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Thuis afmaken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://s26.postimg.org/8y1t5oor9/zwaaivlag.gif[/img[img]http://s26.postimg.org/8y1t5oor9/zwaaivlag.gif]afbeelding[/url] ]
Zo hoort het!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie aan de buis gekluisterd zijn.
Anders zou ik die vakantie gewoon annulerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk komt die wedstrijd daar op het grote scherm, ik neem aan van wel.
Wat doet dat er nou toe, de amusentswaarde is gewoon elk jaar enorm hoog in de Eredivisie. Wat had je anders van het niveau verwacht als er geen grote sponsors zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Niet winnen van Aberdeenzegt genoeg over de
Eredivisie
Feyenoord knalt er ook na 4 wedstrijdjes weer uit, tegen Besiktas en een één of andere Oostblok club
psv en twente komen enorm tekort voor Europa en ajax is te zwak voor de CL.
Gewoon laten overnemen door chinesen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe, de amusentswaarde is gewoon elk jaar enorm hoog in de Eredivisie. Wat had je anders van het niveau verwacht als er geen grote sponsors zijn
Misschien helpt het als die chinees ook voor meer aandacht zorgt van de eredivisie in China.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ADO dat voortaan boven Groningen eindigt
TT aangepastquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de return. Om 19:30 live op FOX Sports
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef NaturalScience het volgende:
De Euroborg is vanavond trouwens volledig uitverkocht!
Erg netjes midden in de vakantie periode.
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Niet winnen van Aberdeenzegt genoeg over de
Eredivisie
Feyenoord knalt er ook na 4 wedstrijdjes weer uit, tegen Besiktas en een één of andere Oostblok club
psv en twente komen enorm tekort voor Europa en ajax is te zwak voor de CL.
Vermaken jullie je inderdaad maar leuk met een SUPERSPANNENDE en ''hele leuke, vermakelijke''quote:
Is goed. Doei.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Vermaken jullie je inderdaad maar leuk met een SUPERSPANNENDE en ''hele leuke, vermakelijke''Eredivisie
wetende dat de Ludogoretzen en Dinamo Baggers uit Oostblokistan en Bouwvakkië de clubs uit de
Eredivisie
met speels gemak opzij zetten. [ afbeelding ]
Tja, er is te weinig geld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Vermaken jullie je inderdaad maar leuk met een SUPERSPANNENDE en ''hele leuke, vermakelijke''Eredivisie
wetende dat de Ludogoretzen en Dinamo Baggers uit Oostblokistan en Bouwvakkië de clubs uit de
Eredivisie
met speels gemak opzij zetten. [ afbeelding ]
Jezus.... stelletje provincialen!quote:In de aanloop naar het Europa Leagueduel tussen FC Groningen en Aberdeen zijn zojuist in de Oosterstraat rellen uitgebroken tussen supporters van Groningen en de politie.
De fans proberen de Grote Markt te bereiken, om vanuit daar de confrontatie aan te gaan met fans van Aberdeen. De supporters zijn door de ME en politie te paard teruggedrongen naar het Gedempte Zuiderdiep. Het ging er hevig aan toe.
(Later meer.)
Met de riek en de tractorquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:16 schreef NaturalScience het volgende:
Rellen uitgebroken in Groninger binnenstad
[..]
Jezus.... stelletje provincialen!
Chery op het middenveld en Van der Velden in de aanval....quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Padt;
Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet;
Kieftenbeld, Chery, Lindgren;
Van der Velden, Hoesen, Kostic
Chery speelt al veel langer achter de spits en Van der Velden speelt zo vaak als rechtsbuiten of spits?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:33 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Chery op het middenveld en Van der Velden in de aanval....
Omgekeerde wereld.
Oke. Net als Schöne dus een hangende rechtsbuiten. Zonde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chery speelt al veel langer achter de spits en Van der Velden speelt zo vaak als rechtsbuiten of spits?
Niets zonde aan. Hij presteert er uitstekend en ook in de spits.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:40 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Oke. Net als Schöne dus een hangende rechtsbuiten. Zonde.
ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:57 schreef Vermecelli het volgende:
Iemand link naar stream? Janlul en Dazsports werken niet
Dit hoort Jens te postenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:16 schreef NaturalScience het volgende:
Rellen uitgebroken in Groninger binnenstad
[..]
Jezus.... stelletje provincialen!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poolse scheidsrechter
Inso vindt dit leuk
twitter:psvnetwerk twitterde op donderdag 24-07-2014 om 18:09:53Harde kern Hertha BSC zingt 'Nur nach Hause...' gedurende de minuut stilte.... #beetjejammer #herpsv reageer retweet
onsball werkt perfect.quote:
was 1 minuut stiltequote:
Geef het een paar minuten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las dat het uitverkocht was?
heppie geen Foxie Stinho?quote:
quote:
Bij mij werkt die perfect.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij doet de Eerste Rij het behoorlijk slecht.
Dacht al, normaal ben jij een van de eersten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kijk op fox-website, heb nog geen fox op tv
Weet jij alles van, of niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mentaal moet hij eerst de kansen verwerken voor hij kan posten.
geld besparen jwz.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht al, normaal ben jij een van de eersten.
Nee, gewoon sinds eind mei even opgezegd om dat er in die twee maanden toch geen flikker te zien valt. Ga geen 30 euro neersmijten voor niets.quote:
Je mist nu wel oefenwedstrijden die niemand boeien anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon sinds eind mei even opgezegd om dat er in die twee maanden toch geen flikker te zien valt. Ga geen 30 euro neersmijten voor niets.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Geen sfeer te bekennen. Alleen dat casual groepje rechts op de Z-side zoals gewoonlijk. Dode boel.
Dat is al beter dan in de Arena en in het PS anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Geen sfeer te bekennen. Alleen dat casual groepje rechts op de Z-side zoals gewoonlijk. Dode boel.
Cambuur is de enige club in het noorden met sfeerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
De Euroborg is wel een van de mooistequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is weer wennen aan de swagstadions van de Eredivisie nadat je een maand lang vers uit de grond gestampte stadions + het oude Maracana ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog alleen het kleine casual groepje rechts op de z-side. Dat is hooguit een kwart van die zijde. Rest op de Z-side staat wel maar er zit verder geen beleving in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt.
Altijd één zijde die de hele sfeer verzorgt.
* hottentot denkt met weemoed terug aan de jaren '80 in het oosterpark
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Euroborg is wel een van de mooisteGelijk aan het veldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel het lelijkste uitvak waar ik ooit ben geweest. Echt triest dat je zo je gasten behandeld.AFCA!
Uitvak valt wel mee toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelijk aan het veld![]()
Wel het lelijkste uitvak waar ik ooit ben geweest. Echt triest dat je zo je gasten behandeld.
NAC-uitvak is ook wel lelijk hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelijk aan het veld![]()
Wel het lelijkste uitvak waar ik ooit ben geweest. Echt triest dat je zo je gasten behandeld.
Ben ik nooit geweest. Maar als mensen hun verhalen moet geloven en ik de foto's zie is dat nog erger inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC-uitvak is ook wel lelijk hoor.
In een hoek op de tweede ring, grote plasticwand ervoor, netten die je zicht belemmeren. Nee man is echt niks. Geluid kaatst ook gewoon weer terug.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitvak valt wel mee toch?
In De Koel is het pas kut.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben ik nooit geweest. Maar als mensen hun verhalen moet geloven en ik de foto's zie is dat nog erger inderdaad.
Tegenwoordig zijn alle uitvakken in de hoek van de bovenste ring.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een hoek op de tweede ring, grote plasticwand ervoor, netten die je zicht belemmeren. Nee man is echt niks. Geluid kaatst ook gewoon weer terug.
Hoe bedoel je kut?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt ook wel het aquarium genoemd.
In de Adelaarshorst is het een veevakquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn alle uitvakken in de hoek van de bovenste ring.
In De Koel sta je gewoon in een kooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |