quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand wil scoren als het toch niet terug te zien is op YouTube.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand wil scoren als het toch niet terug te zien is op YouTube.
Ach je moet het zo zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ga niet naar Groningen-Arberdeen helaaasss
Moet werken, anders had het me nog wel een leuk duel geleken om te bezoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ga niet naar Groningen-Arberdeen helaaasss
Jij gaat naar Feyenoordquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien.
Ik ook niet.
Waarom morgen al?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt er morgen eigenlijk ook meteen geloot voor de volgende ronde?
Abslouut, maar Groningen is wel m'n 2e clubje.. Groningen mag alles winnen behalve van Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vorig seizoen nog een aantal wedstrijden wezen kijken bij Groningen maar toen was het voetbal niet om aan te gluren. Tegen een fitte tegenstander als Aberdeen gaan ze het niet redden over 2 wedstrijden
het is dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vorig seizoen nog een aantal wedstrijden wezen kijken bij Groningen maar toen was het voetbal niet om aan te gluren. Tegen een fitte tegenstander als Aberdeen gaan ze het niet redden over 2 wedstrijden
Valt wel mee vind ik. Groningen is juist weer leuk gaan spelen na het vertrek van Maaskantquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |