Die hebben geen toegang tot de crash sitequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Het schijnt dat de lokale politie in het gebied het onderzoek zal leiden.
Waarom zou Rusland een interventie doen wanneer het vooral Europese slachtoffers zijn geweest op niet-Russisch gebied? Dat is toch niet iets wat ze kunnen gebruiken?quote:
Criminelen een podium gevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:Brace_ twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:39:34Was wel lekker geweest als die rassenhater @quinsyg in die vliegtuig zat mayn. Schaam me dood voor zo'n man. reageer retweet
Right. Dat wordt dus verder helemaal niet bericht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Was ook, vanwege storm op de gebruikelijke zuidelijkere route.
Nee, hoeft helemaal niet.. er kan een gat in de romp geschoten zijn, waardoor het vliegtuig in de lucht uit elkaar valtquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef RVer het volgende:
Dat 3e filmpje in de OP is wel vaag, hoe kan die op de grond nog een keer ontploffen?
Hij is toch in de lucht ontploft?
Iets in de trant dat blanken voor zwarten gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft die quincy precies gezegd dan?
Wat een mongool.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Iets in de trant dat blanken voor zwarten gaan.
Op bericht dat Rutte zijn vakantie afbreekt.
Jup.quote:
Er zijn ook awacs vliegtuigen.. er is radar.. en er zullen vast ook satellietbeelden zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef quirina het volgende:
[..]
Daarom moet die zwarte doos niet naar Moskou gaan.
Bij CNN om een uur of half 8.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Right. Dat wordt dus verder helemaal niet bericht.
Gezien de vele Nederlandse paspoorten e.d. lijkt dit realistischer dan die 50-70 wat eerder werd genoemd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef Tweek het volgende:
143 nederlanders volgens: https://twitter.com/hellsen
Dit kan natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:Brace_ twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:39:34Was wel lekker geweest als die rassenhater @quinsyg in die vliegtuig zat mayn. Schaam me dood voor zo'n man. reageer retweet
twitter:nosop3 twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:46:01Persconferentie Schiphol vanaf 21.53 uur, op Ned 2, Radio 1 en nos.nl #MH17 reageer retweet
Wat een pannekoek!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Iets in de trant dat blanken voor zwarten gaan.
Op bericht dat Rutte zijn vakantie afbreekt.
Leeft die nog?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
over 3 minquote:
Ik zei tijdje terug al dat ik verwachtte dat de helft Nederlands was.. klopt precies dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef Tweek het volgende:
143 nederlanders volgens: https://twitter.com/hellsen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Het schijnt dat de lokale politie in het gebied het onderzoek zal leiden.
Die zetten as we speak boots on the ground in Gazaquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik denk dat Israel hierachter zit. Ze hebben dit gedaan zodat de aandacht van de wereld even ergens anders naartoe gaat zodat ze lekker door kunnen gaan met hun genocide...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik denk dat Israel hierachter zit. Ze hebben dit gedaan zodat de aandacht van de wereld even ergens anders naartoe gaat zodat ze lekker door kunnen gaan met hun genocide...
Ook al had men daar uit voorzorg niet moeten vliegen, dan nog is er geen enkele blaam voor de maatschappij. Blaam ligt bij diegene die schieten, wie dat ook zijn. Dat afzwakken is gewoon absurd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Volgens een Britse piloot vloog British Airways daar de laatste weken al niet meer vanwege het conflict, dus het lijkt wel een afweging van de vliegmaatschappij te zijn.
Wat zou ik me emotioneel voelen als ik het nieuws zou horen dat het vliegtuig waar ik in had horen te zitten is neergestort. Er zijn zo bij elke ramp wel een paar 'geluksvogels'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef Fred0w het volgende:
Er zullen waarschijnlijk wel meer van zulke berichten zijn.
Gezin uit Sluiskil ontsnapt aan vliegramp
http://www.pzc.nl/regio/z(...)-vliegramp-1.4453990
Op het linkje in onderstaande tweet is het te zien:quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft die quincy precies gezegd dan?
twitter:FeyeNody twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:27:47Vandaag zijn er een paar gruwelijk door de mand gevallen 1 dronken idioot 1 eeuwig slachtoffer @WimvandeCamp @quinsyg http://t.co/vjFmK0xana reageer retweet
quote:probably already translated, my rough transcript of the terrorist conversation:
A: terrorist leader "Bes" (Devil)
B: his GRU chief
A: Shot down a plane just now. Group "Minera". Fell down near Enakievo.
B: Pilots, where are the pilots?
A: We're going to the crash site to take photos, still smoking.
B: How many minutes ago?
A: 30 minutes or so.
Two terrorists talking:
C: Yes, "Mayor"!
D: So, "chernuhin" brigade shot down the plane, from Chernuhin block-post. Cossacks, who are located there/
D: Plane broke up in air, near Petropavlovsk mine. Found first 200 (code for dead person), civilian.
C: What's going on there?
D: 100% civilian plane.
C: Lots of people there?
D: Holy shit, plane fragments fell on houses.
C: Type of plane?
D: Still working on that, haven't been near main part. Looking where first bodies started to drop.
D: Parts of plane, seats, bodies.
C: Any weapons?
D: Nope, civilian stuff, medicine, towels, toilet paper.
C: Any documents?
D: Yes, Indonedian student, from Thompson University.
Two other terrorists talking:
E: About this plane, shot down near Snezhnoy - Torez. Appers it's civilian plane. Fell down near Grabovo, sea of bodies, women, children. Cossacks are inspecting it.
E: TV is saying it looks like AN-26, ukrainian, transport, but Malaysian Airways are written on it. What was it doing on Ukraine's territory?
F: Transporting spies. No need to fly here, in the war zone.
Wat zei Van der Camp?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef beantherio het volgende:
[..]twitter:FeyeNody twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:27:47Vandaag zijn er een paar gruwelijk door de mand gevallen 1 dronken idioot 1 eeuwig slachtoffer @WimvandeCamp @quinsyg http://t.co/vjFmK0xana reageer retweet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zou ik me emotioneel voelen als ik het nieuws zou horen dat het vliegtuig waar ik in had horen te zitten is neergestort. Er zijn zo bij elke ramp wel een paar 'geluksvogels'.
Brace.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
nepquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, de eerste via via net ontdekt. 6 gemeenschappelijke vrienden op Facebook. Vriendin die hem kende net gebeld, helemaal kapot van het nieuws
Ik krijg em niet geladenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:52 schreef no_comment het volgende:
http://www.kyivpost.com/c(...)anscript-356545.html
separatists-admit-downing-a-civilian-plane-in-tapped-conversation-full-transcript-
Een grote lul is het, met zijn "excuses" om vervolgens nog even een statement te maken om toch zijn gelijk te halen.quote:
Ik denk pas vannacht of morgenochtend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:52 schreef nikk het volgende:
Is er al bekend wanneer ze denken de namen vrij te kunnen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |