RTL voorlopig maar eventjes vermijden.. Professionaliteit van 0.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
RTL () heeft om 21:50 weer een uitzending.
Lijkt net CSSquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef tofastTG het volgende:
Greek: what've you got? Major: It's a civilian plane, for sure. Greek: I see. Lots of ppl are there? Major: (agrees by swearing)
gast van ABC kreeg wel de melding dat journalisten niet meer bij de site kunnen komen. Tot ziens onafhankelijk nieuwsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoor op bijvoorbeeld ABC ook weinig interessants.
Dat was toch ook al een tijdje bekend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
gast van ABC kreeg wel de melding dat journalisten niet meer bij de site kunnen komen. Tot ziens onafhankelijk nieuws
Ga naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb een note gehad in dit topic, waarom als ik vragen mag?
NOS Nieuws > RTL Nieuwsquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
RTL () heeft om 21:50 weer een uitzending.
Kan zijn, ik hoor het net pasquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was toch ook al een tijdje bekend?
maar men kijkt wel massaalquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoor op bijvoorbeeld ABC ook weinig interessants.
Amanpoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef Leafeon672 het volgende:
Die vrouw op ABCNews houdt het niet meer..
quote:
quote:20:27:
BBC Monitoring reports more from the conversation between militants allegedly intercepted by the Ukrainian Security Service.
The conversation starts with Igor Bezler, a key militant, apparently telling a Russian security official by phone that the pro-Russian militants have shot down a plane.
20:31:
In the YouTube footage a militant nicknamed "Major" is seen saying it was shot down by "Cossacks from the Chernukhino roadblock".
Major goes on to say: "It is definitely a civilian plane... there was a lot of people on board," BBC Monitoring reports.
Dat was geen no-fly zone.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
De schuld ligt natuurlijk 70% bij Malaysia Airlines / de cockpit crew voor het besluit om door een no-fly gedeclareerde oorlogszone te vliegen. En 30% voor de separisten die in een oorlog verwikkeld zijn en elk toestel het lucht uit knallen. En ik denk niet dat zij op logo'tjes onderscheid gaan maken.
Mag je niet vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hoezo? De betreffende moderator zit hier mee te lezen.
In feedbackquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb een note gehad in dit topic, waarom als ik vragen mag?
Ik had hem in het vorige topic al gepostquote:
O, dus daar mochten ze niet doorheenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
De schuld ligt natuurlijk 70% bij Malaysia Airlines / de cockpit crew voor het besluit om door een no-fly gedeclareerde oorlogszone te vliegen.
Deze cijfers vind ik een beetje apart.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
De schuld ligt natuurlijk 70% bij Malaysia Airlines / de cockpit crew voor het besluit om door een no-fly gedeclareerde oorlogszone te vliegen. En 30% voor de separisten die in een oorlog verwikkeld zijn en elk toestel het lucht uit knallen. En ik denk niet dat zij op logo'tjes onderscheid gaan maken.
Hoe kan je dit in vredesnaam zo snel analiseren?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
De schuld ligt natuurlijk 70% bij Malaysia Airlines / de cockpit crew voor het besluit om door een no-fly gedeclareerde oorlogszone te vliegen. En 30% voor de separisten die in een oorlog verwikkeld zijn en elk toestel het lucht uit knallen. En ik denk niet dat zij op logo'tjes onderscheid gaan maken.
Mwa, vindt het ook niet slim, maar ze waren niet de enigen die er nog doorheen vlogen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
De schuld ligt natuurlijk 70% bij Malaysia Airlines / de cockpit crew voor het besluit om door een no-fly gedeclareerde oorlogszone te vliegen. En 30% voor de separisten die in een oorlog verwikkeld zijn en elk toestel het lucht uit knallen. En ik denk niet dat zij op logo'tjes onderscheid gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |