http://boards.4chan.org/b/quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik kan die foto van baby nergens vinden. Dm aub
Geeft ze wel de schijn tegen dat ze iets te verbergen hebben, ze kiezen er blijkbaar voor er niet al te veel moeite in te steken, maar ik snap jouw punt ook wel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee maar ze geven die dozen liever aan de Russen, dat gaat veel makkelijker voor hun....
Propaganda tegen de mensen die het vliegtuig hebben neergehaald om nog meer ontzette reacties te krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Kinderlijke onschuld enzo. Begrijp sowieso niet dat iemand de moeite neemt om zulke foto's te gaan plaatsen.
Ik heb persoonlijk meer moeite met de moede/vader van 5 kinderen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef wise het volgende:
[..]
is ook niet erger.
Mens is mens, hoe jong of oud.
dit dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef Dven het volgende:
Mijn excuses maar waarom worden grappende users gebanned maar loopt vigen hier nog vrolijk rond?!?
Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht dat het eerder helemaal niet mocht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Hij mag het gewoon plaatsen, klaar.
Wie zegt dat ik gewone lijken wel wil zien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:30 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Gewone lijken wel zien, en dit niet? Wie is de idioot?
In dit topic kan je heel goed de pubertjes onderscheiden van de volwassenenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef Bijna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen zien
Banaanvraag mag niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef Dven het volgende:
Mijn excuses maar waarom worden grappende users gebanned maar loopt vigen hier nog vrolijk rond?!?
Het is allebei erg. Alleen was de geplaatste foto een stuk meer luguber. Het was niet eens echt grafisch, zeker niet als je liveleak gewend bent maar toch. Foto van baby vind ik net te ver gaan om in het topic te posten. Als je erin geďnteresseerd bent, kun je die op andere sites vinden. Normale ramp foto's in spoiler is wel oké vind ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Waarom is een dode baby zoveel erger dan een random lijk?
Vooral als die kinderen niet ook in het vliegtuig zaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer moeite met de moede/vader van 5 kinderen bijvoorbeeld.
Zou minder erg moeten zijn. Een baby heeft nog niets om voor te leven...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Waarom is een dode baby zoveel erger dan een random lijk?
Eens. Vind het ook meer dan onzinnig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is 70 erger dan 55? Ik kan me er moeilijk in verplaatsen.
Ik begrijp heus wel dat een nieuwsbericht meer nieuws is als er Nederlanders bij betrokken zijn, maar ik vind het 'exacte getalletje nu al willen weten' zo...raar.
Nee. Heeft geen nieuwswaarde als het enkel een foto van 1 van de 300 doden an such is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Edensnator het volgende:
De dodebabyfoto heeft net zoveel nieuwswaarde als alle andere foto's. Die selectieve verontwaardiging slaat nergens op
Dat is altijd als er groot 'nieuws' isquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Messina het volgende:
Wie heeft de deur van ONZ open laten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |