Dus de rebellen vinden Rusland neutraler dan Maleisië?quote:
Nou vind het geen fijn beeld....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Waarom is een dode baby zoveel erger dan een random lijk?
quote:
Is zieliger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Neequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook diep geschokt.
Mag ik ook op TV?
Opstelten wel gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef clavier het volgende:
[..]
Nee want jij bent geen crimefighter.
Misschien omdat ontzettend onschuldig oid. Net als de overige passagiers natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het zo zijn voordelen heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef wise het volgende:
[..]
Niks ergs aan.
Je bent gewend aan de realiteit. Veel mensen helaas niet.
of het nederlands leger nu naar Oekraïne gaatquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Tito_Otis het volgende:
Wat zou zo een Opstelten op dit moment nou meer weten dan wij?
Nóg meer veloren toekomst? Is maar een gokje hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Hij heeft connecties.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef Tito_Otis het volgende:
Wat zou zo een Opstelten op dit moment nou meer weten dan wij?
Dan nog, zou niet weten waarom het op tv moet. Lijkt me dat de NOS zoiets enkel en alleen doet om zendtijd te vullen en die politieke leiders te 'anchoren' met medeleven en 'goede vent'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar als ze niets zeggen, is het ook niet goed.
Nee maar ze geven die dozen liever aan de Russen, dat gaat veel makkelijker voor hun....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus de rebellen vinden Rusland neutraler dan Maleisië?
Ze hadden beter de zwarte dozen aan de Maleisiërs kunnen geven, de Russen zijn voor hun niet bepaald een neutrale partij (ze wouden zelfs aansluiting bij Rusland, nuff said)
Wat een goede vent die Willem-Alexander.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Fylax het volgende:
Verklaring van koning Willem-Alexander:
"Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws over het neerstorten van vlucht MH17 boven Oekraïens grondgebied.
Net als de rest van Nederland volgen mijn echtgenote en ik het nieuws op de voet en hopen wij dat snel meer duidelijk wordt.
Wij leven intens mee met familie, vrienden, collega's en bekenden van de slachtoffers en met hen die nog in onzekerheid zijn of hun geliefden aan boord van het toestel waren."
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die dat babylijkje willen zien zijn echt zieke geesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |