Streepje door die man zijn naam aubquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfs in spoiler onnodig deze foto.
Het is gewoon onnodig en walgelijk. Realiteit of niet. Mafkees.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Iedereen die over die foto klaagt (welke zelfs in spoiler was): Reality, deal with it.
Godverdomme zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:22 schreef wise het volgende:
recent from russian news:
1. Rebels got to crash site first
2. They found 8 black boxes and will send them to Russia for independent expertise
3. Second Ukrainian fighter plane was seen next to Malaysian jet
4. Ukrainian fighter jet was shot be rebels and went down, but people saw the pilot ejecting and opening parachute
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:23:03#BREAKING: Pro-Russian separatists in Eastern Ukraine say they have found "black box" flight recorder of downed Malaysian airliner: Interfax reageer retweet
Volgens de topicpointer wel. Ik ben dan ook niet boos of teleurgesteld, maar hier maken we toch een uitzondering voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Hij mag het gewoon plaatsen, klaar.
Mij wel, maar rationeel gezien slaat dat inderdaad helemaal nergens op. Mensen zijn mensen. Aan de andere kant is het wel 'goed' dat we ons minder/niet drukmaken om slachtoffers uit andere landen. Er is wat dat betreft te veel leed in de wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:21 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon 300 mensen die in koele bloede vermoord zijn. Het maakt wat mij betreft ook geen moet uit of ze nou uit Nederland komen of niet.
Vage foto met brokstukken en wat bloed, of een babylijkje, is nogal een verschil.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als er nu iets in een spoiler staat, mag het toch wel duidelijk zijn wat je kunt verwachten... Zeker als het dan ook nog een Imgur linkje is.
Eerder gemaakt...quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef I.C.O.N. het volgende:
Waarom zetten ze in godsnaam onderin die nieuwsbalk: 'Het weer: morgen tropisch warm'
Ik ehhhh ehhhhhh ehhhhhh ehhhhhhh ben ehhhhhh ehhhhhh ehhhhhh ehhhhh diep ehhhhh ehhhhh ehhhhh geschokt ehhhhhh.quote:
Niks ergs aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Infection het volgende:
Eerlijk gezegd doen deze foto's mij niets meer, kun je nagaan...
Idd, valt mij ook op. Beetje laat eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lifenews blurt vanaf nu de lijken pas
Je hoeft er niet op te klikken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is gewoon onnodig en walgelijk. Realiteit of niet. Mafkees.
Omdat morgen niemand meer echt een neuk geeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef I.C.O.N. het volgende:
Waarom zetten ze in godsnaam onderin die nieuwsbalk: 'Het weer: morgen tropisch warm'
Ze kunnen niets anders melden dan dit soort feitjes. Ze weten letterlijk niets zeker. Alleen dat er 300 mensen aan boord zaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is 70 erger dan 55? Ik kan me er moeilijk in verplaatsen.
Ik begrijp heus wel dat een nieuwsbericht meer nieuws is als er Nederlanders bij betrokken zijn, maar ik vind het 'exacte getalletje nu al willen weten' zo...raar.
Wat moeten de media dan doen? "Er zijn misschien mensen omgekomen. Misschien 20, misschien 100, misschien helemaal niemand."quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is 70 erger dan 55? Ik kan me er moeilijk in verplaatsen.
Ik begrijp heus wel dat een nieuwsbericht meer nieuws is als er Nederlanders bij betrokken zijn, maar ik vind het 'exacte getalletje nu al willen weten' zo...raar.
Dat is ook nieuws.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef I.C.O.N. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |