Deze man weetquote:Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emile heeft verstand van buitenlands voetbal en heeft best leuke humorPrima gast dus
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
Genee hoopt wat frisse gezichten te kunnen strikken als tafelgast.
Bauer, Geer, Goor, Jamal, Ben Saunders .....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
Genee hoopt wat frisse gezichten te kunnen strikken als tafelgast.
Waar staat dat hij een hekel heeft aan studio voetbal?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef Oliver23 het volgende:
Ronald Waterreus is beschikbaar en heeft opeens een hekel gekregen aan Studio Voetbal. Kan leuke TV opleveren als hij bij VI aanschuift
VI van vorige week of twee weken geleden geloof ik. Bij het onderdeel Media.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waar staat dat hij een hekel heeft aan studio voetbal?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
In de VI van deze week staat dat het tv-programma Voetbal International aankomend seizoen weer de beschikking heeft over de beelden van de Eredivisie. Met FOX is een contract afgesloten voor een seizoen met een optie voor nog twee seizoenen. In ruil daarvoor zal RTL7 in en rond VI reclame maken voor FOX.
Verder is de kans heel groot dat RTL7 vanaf 2015/2016 de CL gaat uitzenden. De NOS heeft daar geen geld meer voor en de SBS-groep gaat waarschijnlijk niet eens een bod doen.
Eerst is goed nieuws, tweede mwah, tenzij ze wat ruimer/beter in de analisten gaan zitten. Houden ze de EL ook? Dat contract liep ook na komend seizoen af volgens mijquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
In de VI van deze week staat dat het tv-programma Voetbal International aankomend seizoen weer de beschikking heeft over de beelden van de Eredivisie. Met FOX is een contract afgesloten voor een seizoen met een optie voor nog twee seizoenen. In ruil daarvoor zal RTL7 in en rond VI reclame maken voor FOX.
Verder is de kans heel groot dat RTL7 vanaf 2015/2016 de CL gaat uitzenden. De NOS heeft daar geen geld meer voor en de SBS-groep gaat waarschijnlijk niet eens een bod doen.
Lachen om de vierde man, mislukte aftrappen. Hoe vaker hoe beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel mooi dat er weer beelden zijn, de momentjes van René vond ik altijd één van de leukere dingen aan VI.
Manolev momentjes, die momenten toen van de Cler en Rommedahl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lachen om de vierde man, mislukte aftrappen. Hoe vaker hoe beter.
CL op RTL7 lijkt me prima toch, hoogstens iets meer reclame tijdens de rust, maar verder merk je denk ik weinig verschilquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst is goed nieuws, tweede mwah, tenzij ze wat ruimer/beter in de analisten gaan zitten. Houden ze de EL ook? Dat contract liep ook na komend seizoen af volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |