En dan emigreert hij naar de United States of America en luistert hij de hele dag naar cuntrie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Derksen stopt sowieso over twee jaar maar dat wisten we al een tijdje
Elke avond Jimmy LaFave vanaf z'n veranda.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En dan emigreert hij naar de United States of America en luistert hij de hele dag naar cuntrie.
Als hoofdredacteur zat hij vroeger boven de Balkenende norm. Maar hij moet nog de grote zak met geld op blijven halen, want als de Witte Neger zit hij nog met vele buitenechtelijke kinderen die hij over de hele wereld moet onderhouden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Waarom gaat Johan Derksen nog door? Met VI en al die schnabbels is hij toch al lang multimiljonair of overschat ik zijn inkomsten?
Mensen die oprecht een hekel aan elkaar hebben gaan niet vrijwillig bij elkaar aan tafel zitten in een televisieprogrammaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Henrys het volgende:
Hans Kraay en Wilfred hebben toch ook een hekel aan elkaar? In ieder geval Wilfred aan Hans
Is ook niet vrijwillig maar contractueel en tegen zeer ruime vergoedingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die oprecht een hekel aan elkaar hebben gaan niet vrijwillig bij elkaar aan tafel zitten in een televisieprogramma
Dat is voor de show.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Henrys het volgende:
Hans Kraay en Wilfred hebben toch ook een hekel aan elkaar? In ieder geval Wilfred aan Hans
Uitzending met masturberen of eerste uitzending met Boskamp op nr. 1.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:46 schreef RetRy32 het volgende:
Hoi, heeft iemand een top 5 VI afleveringen aller tijden?
Nee, ze zullen elkaar erbuiten ook wel dollen.quote:
Hans is een grote act. Hij wordt veel te geforceerd boos. Daarom moet Wilfred ook altijd lachen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ze zullen elkaar erbuiten ook wel dollen.
Je ziet Wilfred gewoon opbloeien als Hans boos wordt.
Zo lang die eikel daar nog zit met zijn slap gelul, kijk ik niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Waarom gaat Johan Derksen nog door? Met VI en al die schnabbels is hij toch al lang multimiljonair of overschat ik zijn inkomsten?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 06:17 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Zo lang die eikel daar nog zit met zijn slap gelul, kijk ik niet meer.
1. 16 mei 2011quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:46 schreef RetRy32 het volgende:
Hoi, heeft iemand een top 5 VI afleveringen aller tijden?
Die heb ik al teruggekekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 07:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
En die in de sneeuw met de Schel.
Vorig jaar rond dag voor Koninginnedag was Wim Kieft te gast. Of was dat dit jaar? Die staat zeker in mijn top 3.quote:
Hopelijk blijft die ook komend seizoen wegquote:
Nee,hij wentelt zich heerlijk in het delta blues gebeuren om nog triester te worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
En dan emigreert hij naar de United States of America en luistert hij de hele dag naar cuntrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |