Dat is de waanzin die oorlog heet (het is ten slotte een oorlogsgebied daarzo)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gehossel met die paspoorten, alsof ze aan het kwartet aan het spelen zijn
cnn zal live zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Iemand een stream naar de persco van Obama?
true!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Roceco het volgende:
[..]
Niet doen, die fout wordt in de wereld te vaak gemaakt na dit soort incidenten.
Buitgemaakt op Oekrainequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Fer het volgende:
Twee vragen:
1. Hoe komen die rebellen aan een Surface to Air installatie?
2. Hoe komen ze aan kennis om zo'n installatie te bedienen
3. Was het een rusische mig?
CNNquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Ik zou het niet erg vindenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als hij het tegenovergestelde doet... Wat vind jij daar dan van? Dank alvast voor je opinie
http://www.whitehouse.gov(...)aks-infrastructure-0quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Huh is dat een russiche paspoort?quote:
Serieus joh? Nooit geweten. Toch best groot nieuws dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef Roceco het volgende:
[..]
Die mogen alleen uitzenden (buiten hun gebruikelijke journaals) bij staatsgevaarlijke dingen. NPO is voor dit soort rampen.
Dit fatale ongeval/foutje wordt gebruikt als propagandamateriaal in een nare oorlog.quote:
Nou krijgen we wel een nieuw inzicht. Dan zitten de Amerikanen achter de aanslag, het begint bijna te wennenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat baajguardian zich nog gaat melden in dit topic
we hebben hier al zat kutusersquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat baajguardian zich nog gaat melden in dit topic
Waarschijnlijk niet, de luchtdruk en temperatuur is zo laag op 6km. Die raken meteen buiten bewustzijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel mensen nog heelhuids daar op de grond liggen.
Die hebben die hele explosie en vlucht naar beneden dus meegemaakt
Ja dat vind ik echt bizar. Dacht dat we in een vrij land woonden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef Roceco het volgende:
[..]
Die mogen alleen uitzenden (buiten hun gebruikelijke journaals) bij staatsgevaarlijke dingen. NPO is voor dit soort rampen.
Het lag niet aan het weer werd al eerder gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
CNN net: toestel vanwege storm mogelijk afgeweken van meest gebruikelijke route en kwam daardoor boven het terrein waar het werd neergehaald
Kom op man, lil. gewoon een onschuldige grap van iemand die zelf het vliegtuig instapt. Beetje om de vliegangst weg te lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Chillings het volgende:
[..]
was dat als grapje bedoelt van die vent? zeer ongepast.
Je zou bijna zeggen hier alsjeblieft mannetje
Dat wordt gezegd maar is er daarvoor een betrouwbare bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef havanagila het volgende:
terwijl de separatisten/russen trots aangeven een vliegtuig uit de lucht hebben geschoten en vervolgens een hoop tweets lopen te verwijderen
Hebben de SU en de VS ook ooit gedaan, per ongeluk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef havanagila het volgende:
is het veel waarschijnlijker dat Kiev een jumbojet vol willekeurige buitenlandse burgers neerhaalt
Je bent in beide gevallen haske dood...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef MakkieR het volgende:
Je kunt in dit soort situaties beter Amerikaan zijn dan Nederlander.
Wat is dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |